![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Z v8 to da się nawet słuchać corvette zr01.
A jeśli chodzi o v8 mero vs lex to lepiej brzmi wg mnie 3UZ niż m113 M273 i m156. Być może wynika to z lepszego wydechu gdzie na pewnym przebiegu jest tylko jedna rura dla wszystkich cylindrów. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Np. dla mnie idealne brzmienie ma V6 grupy PSA i V6 Nissan/Infiniti.
V8 miałem 3 różne, ale np. na seryjnym wydechu AEC rodem z Audi brzmi średnio. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
User Dołączył: Wed, 06 September 2017 ![]() |
Tiaaa 3Uz brzmi lepiej niż m156.... Śmiechłem!
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Frolik V6 PSA brzmi super.
M156 napewno lepiej pierdzi z wydechu niż 3UZ i na tym koniec zalet dźwiękowych. Oczywiście być prymitywem chwalacym główny nurt jest najłatwiej i najbezpieczniej więc zrozumiały brak krytycyzmy u większości prymitywow zważywszy że każdy z nich ma 3UZ oraz M156 jak ja. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tak, szczególnie bmw v10 brzmi rewelacyjnie dopóki nie przekroczy 6000rpm hahaha - pierdziawka książkowa.
![]() A odnośnie kiepsko brzmiącego v8 z merca widać, że gustów nie przeskoczysz, to nic, że 99% ludzi stwierdzi, że merc ma najlepiej brzmiące v8 na rynku, według mnie też tak jest. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
Są ludzie którzy lubią jak silnik bulgocze i ryczy (subaru i v8), a są ludzie którzy lubią, jak silnik melodyjnie wyje (wszelkie v10 i v12), o czym tu dyskutować.
Jak dla kogoś nierówne pulsacyjne brzmienie silnika (wynikające z konstrukcji) jest prymitywne to się go nie przekona, że jest inaczej, ale ma prawo tak sądzić chyba? |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Wed, 06 September 2017 ![]() |
Frolik V6 PSA brzmi super.
M156 napewno lepiej pierdzi z wydechu niż 3UZ i na tym koniec zalet dźwiękowych. Oczywiście być prymitywem chwalacym główny nurt jest najłatwiej i najbezpieczniej więc zrozumiały brak krytycyzmy u większości prymitywow zważywszy że każdy z nich ma 3UZ oraz M156 jak ja. Ulewanie frustracji czas zacząć.... |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Frustracji z powodu posiadania obydwu
![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Czy ktoś orientuje jakie są realne osiągi takiego GS430? Okolice niskich 7s do setki są realne na normalnej drodze?
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 02 December 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Czy ktoś orientuje jakie są realne osiągi takiego GS430? Okolice niskich 7s do setki są realne na normalnej drodze? Zależy jak będziesz mierzył ale z kreski jedzie równo z autami mającymi około 6s a nawet poniżej. Tracisz na trakcji ale jak dobrze wystartujesz na lekkiej feldze to jest ok. biorąc pod uwagę wygląd auta. ![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Pamiętam jak na jakimś gumballu podjechał e30 z UZ leca. Wszyscy olali ferrari, gtry i inne egzotyki, poszli słuchać starego trupa
![]() Chociaz w przypadku v8 90% sukcesu to wydech np :https://youtu.be/ZSEbkEX9rm4 Dla mnie na dobrym. Wydechu to prawie każde v8 brzmi dobrze (mowa o wolnossacym, bo przy doładowanym, szczególnie turbo tu już są schody) |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Bo UZ brzmi naprawdę wyśmienicie w porównaniu do v8 Mercedesa w tym i M156 ale tutaj już przeprowadzono ankiety gdzie z tych 99 proc 60 nie słyszy różnicy pomiędzy elektrykiem a spalinowym, 20 nie słyszało nigdy m156 ale słyszeli na mieście że najlepiej brzmi a tylko 1% słyszał wszystkie możliwe v8. Disco polo też wybiera najwięcej Polaków a muzyki klasycznej to ilu słucha?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
User Dołączył: Wed, 06 September 2017 ![]() |
"De gustibus non disputandum est" Przychylę się do twierdzenia, że każda V8 brzmi przyzwoicie i tylko kwestią gustu jest to co wybieramy...
Starsze amerykańskie "fał ósemki" pięknie bulgoczą na wolnych obrotach, M 156 "drze ryja" a Uz jest nieco subtelniejszy i chyba cichszy w serii. To są rozważania "stroicieli fortepianów" - to ładne - co się komu podoba. Ja kupiłem C63 między innymi właśnie dlatego, że ten dźwięk mnie najbardziej odpowiada... |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Zależy jak będziesz mierzył ale z kreski jedzie równo z autami mającymi około 6s a nawet poniżej. Tracisz na trakcji ale jak dobrze wystartujesz na lekkiej feldze to jest ok. biorąc pod uwagę wygląd auta. ![]() Dzięki. Chodzi mi właśnie o takie porównania z ulicy, a nie stricte katalogowe. Bo katalogowo, a na drodze to często dwie różne rzeczy. Poza tym mówimy o autach, które mają już jakiś przebieg i to też może wpływać na wynik, czasem bardzo mocno -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
I zapewne według MIP, jest on w tym wyjątkowym 1% "wszechsłyszących", reszta niech się zamknie, bo nie odróżni pracy silnika babcinej pralki od super V6 PSA...
Auto które robi 7s jedzie równo z autami które jadą poniżej 6s - magia marki;-) |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Auto które robi 7s jedzie równo z autami które jadą poniżej 6s - magia marki;-) Nie rozumiem o jaką magie Ci chodzi bo katalogowo jest koło 6s.a że mam kilka aut jednocześnie + ustawki z kolegami to chyba mogę coś stwierdzić. Prawda? Więc co innego przypadkowa kreska ze świateł z kimś obcym a co innego ustawka i testowanie. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Katalog to raczej życzenie producenta, bo ani GS, ani LS nie jest w stanie zrobić takiego czasu, co nie dziwi, bo auta pokroju Audi BMW czy MB o ej mocy z 5biegowym automatem nie pojadą niskiego "6", a podobnie jak Lex niskie ale "7", mierzyłem tylko jednego GS-a 430, ale pokrywa się z tymi danymi:
http://www.zeperfs.com/en/fiche198-lexus-gs-430.htm Więc poniżej "6" to już manual, szpera i mogłoby być mało. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Fajnie miec bulgot pod maska ale takie osiagi to juz lekka przesada.
Niskie 7 to golf 1.4 po chipie robi. I absolutnie nie mam zamiaru dyskutowac o wyzszosci jednego nad drugim... -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Ta, ale nawet przed chipem, musi do przebiegu 100kkm cztery razy rozrząd wymienić;-) Skrzynie są winne temu, że te auta nie są zbyt szybkie, już manual skraca czas o 1s (np 540i, S8, Passat W8), z DSG/DKG lub 8hp byłoby jeszcze szybciej.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:45 |