![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
a to "bulgocące V8 pod maską" to przenośnia o posiadaniu tam V8 czy realne chcesz "bulgoty" słyszeć?
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
S80 v8? Spełnia idealnie wszystkie kryteria, nie wiem jak z kasą.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
W Vovo to akurat tego bulgotu tyle co kot napłakał, bo to przedłużone V6 z 60-stopniowym rozwarciem
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Volvo nie brzmi bo to silnik nie volvo. To skonstruowali ludzie od motocykli;]
Jaguar v8 i to jeszcze w longu i z kompresorem;] |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To jest niby fatalny dźwięk silnika v8? Dla mnie spoko:
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Volvo-skie V8 to konstrukcja yamahy tak w ramach ciekawostek.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
każda V8 po wymianie wydechu bedzie tak porykiwać - żadna sztuka.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wszystkie v8 pierdza i brzmią dramatycznie jak zresztą r4 i z tych samych powodów. Fajnie brzmią wielokrotnosci 3 czyli v6 i v12 można posłuchać na yt jest sporo tego jak ktoś nie ma doświadczeń własnych. W lexie ls nic nie bulgocze pewnie i w GS też nie.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Thu, 04 April 2019 ![]() |
dobrze musza pobierac 500+ ze taka patola na forum siedza i takie tematy sa zakładane...
Powód Edycji: kolejne 30 dni odpoczynku / beemix
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czy r4 czy v8 pierdza podobnie
https://youtu.be/gw6FwmGHCG0 -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Wszystkie v8 pierdza i brzmią dramatycznie jak zresztą r4 i z tych samych powodów. Fajnie brzmią wielokrotnosci 3 czyli v6 i v12 można posłuchać na yt jest sporo tego jak ktoś nie ma doświadczeń własnych. V8 brzmi dramatycznie? Buhehe, nie wiem co napisać, takiej bzdury dawno nie czytałem... |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Rozumiem Cie poniewaz też kiedyś jako posiadacz 126p powtarzalem podobnie do Ciebie zaslyszane historie jak to v8 brzmią najlepiej na świece. Później przerobiłem kilkadziesiąt pojazdów z silnikami 6 oraz 8 cylindrowymi i stwierdzam fakt. Jak komuś brakuje własnych doświadczeń to zawsze można się poratowac yt.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Miałem kilka V6 i V8, jeżdżąc przez kilka lat na zawody słyszałem ich setki i po tych doświadczeniach wiem, że zanim napisałeś te posty silnik z ukochanego MB spadł Ci na głowę, albo masz za ciepło w garażu..
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tak tak setki v8 na zawodach
![]() ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Żeby podważyć te "setki" musiałbyś być na tych zawodach, ale Cie nie było więc pozostaje Ci tylko domyślać się, ale zawsze możesz obejrzeć relacje na yt i policzyć, przemnożyć przez liczbę imprez i kilku lat i wtedy może, może znajdziesz właściwą liczbę. W kwestii przepustnicy dobrze wiesz o co chodziło, bo dwie to miały nawet stare Ople, a to żaden wyczyn, tu chodziło sugestie w kierunku ITB.
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
Dobra dziewczyny, dajcie już spokój bo i tak wiadomo, że w rzędzie najlepiej brzmi r5, a wśród widlastych prym wiedzie v10 więc nie ma co się szarpać
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Z widlastych najlepiej brzmi v2
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Aha to ja pisałem o ITB w m156 ciekawe gdzie to czytałeś.
R5 i V10 brzmią super to fakt. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Rzuciłeś sugestie o przepustnicach jakby było ich dużo niczym w ITB, a są raptem dwie i to bez większego wpływu na moc czy reakcję na gaz. Nieistotne.
V10 brzmi ciekawie, podobnie jak R5, z takim dodatkiem jakby nierównej pracy ale bardzo charakterystycznie bez względu czy pochodzi od Porsche, BMW, czy Lexa, V12 najbardziej aksamitnie i energicznie, natomiast w V8 jest fajna ta różnorodność. Od genialnego (według mnie najlepszego seryjnego dźwięku V8) quattroporte, przez zupełnie inaczej brzmiące bardzo podobne konstrukcyjnie jednostki z f430/f458, przez całą rzeszę niemieckich "ośmiocylindrowców" od Audi po Weinecka, przez Japońskie płynne pracujące silniki i świetne Amerykańskie OHV. Dlatego też jest ten temat na forum - Mieć V8, sam to rozumiem bo to jeden z powodów dla którego od lat trzymam swoje auto z tym silnikiem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:44 |