![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
S8 nie ma jakichś chorych cen części, które są chore tylko z racji tego, że to "S"?
Muszę się koniecznie przejechać GS'em. Wszystko czego się o nim dowiaduje jest w podobnym tonie. As A6 mi się nie podoba, ani C5 ani C6. Zdaje sobie sprawę, że żaden z tych samochodów nie będzie miał super osiągów. Liczę się z tym, że 3.0tfsi po sofcie zrobi z wyżej wymienionych wiatrak. Ba! Liczę się z tym, że 3 litrowe diesle po sofcie, czy inne golfy GTI, albo seaty z DSG będą szybsze. Ale tak jak napisałeś, zaletą ma być posiadanie V8 samo w sobie. Chcę po tygodniu ciężkiej pracy odpalić samochód i posłuchać jak sobie bulgocze, w drodze powrotnej ze sklepu wyjść lekko bokiem z ronda czy w przypadku quattro zrobić zimą 2 bączki pod Tesco i jechać normalnie dalej. To nie ma być samochód ani do ścigania spod świateł, ani po zakrętach i naprawdę nie robi mi różnicy czy porobi mnie A4 czy inna Octavia. -------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Trzeba by je doprowadzić do ładu i dmuchnąć, wtedy będzie to coś wyjątkowego.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wyjątkowe to sobie może dmuchnięte rs6 bi turbo kupić. Jeśli chciałby s8 to brawo za dostojność i elegancję. Można szarpnąć 360km na 40 wentylowej głowicy i ganiać równie dobrze wolno-ssakiem. Myślę, że najpierw ukierunkowanie markowe a dopiero potem modelowe.
Może jaguar cztery coś tam z kompresorem;] Może bardzo mały wacek v12, w e którymś tam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
LS 460.
Lub LS 600H |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Lex.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
CLS 500 ze skrzynią 7G.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Ja chcę tego Lexusa z V8 co w mieście bez oszczędzania 12 pali, bo to mniej niż znajomego hybryda z tych świeżych lexów.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Ja chcę tego Lexusa z V8 co w mieście bez oszczędzania 12 pali, bo to mniej niż znajomego hybryda z tych świeżych lexów. Jak coś to mam rozpisane każde tankowanie poprzedniego wł. mojego byłego gs460 coś koło 50k.km. a mi się nie chciało ![]() Co do mk2 to Mój rekord 18-19l v-max w de przez około 150km. Wawa bez korków, środek dnia 12-13l, korki ponad 14l.Oczywiście mieszkam 25km.od centrum więc powrót na spokojnie. Koła 17ki oem. Na 18kach oem ls + 1,5l pb. Co do lpg to zawsze 15-16l trasa 12-14l. Natomiast kolega dojeżdżający 3km.do roboty z czego 1km.wertepy bez asfaltu wychodzi mu 16l-17l pb. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Z całym uznaniem dla tej zacnej marki ale jeśli to ja bym miał decydować, na weekendy i dla zabawy, Lexa bym odpuścił. To auto jest bezproblemowe, doskonale dopracowane, przyjazne dla kierowcy ale jednocześnie wyprane z emocji. A tego, czyli wrażeń i emocji najbardziej bym oczekiwał po takim samochodzie.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Miałem i mam trochę tych v8 i lexy i merce i do bmw 540 się przymierzalem kiedyś tam. Tak jak Tommo pisze LS może pójść bokiem ale pneumatyczny zawias odbiera sens posiadania weekendowego v8 z uwagi na łagodne usposobienie wozu. To samo się tyczy pneumatycznych Mercedesow. Ostatnio z pomocnikiem upalalismy pneumat e63 oraz Clk55 i mimo iż e63 lepiej idzie do przodu to buźki nam się bardziej uśmiechały w Clk55 a najbardziej się uśmiechają w moim szczepanie c55 z manualem gdzie każdy kop w gaz to od razu ryk jak stado lwow i od razu fura leci bokiem. Niestety Clk55 to automat mizerny ale też pancerny pali laka przyspiesza hamuje nic nie stuka nie waha się co zrobić. 7g ma z tym problemy. Skrzynie w lexie wg mnie są lepsze i bardziej oddają to co chciałbym osobiście z biegami zrobić. Podsumowując albo C55 albo już bajka Clk63 lub ewentualnie C55 to najtańsze (bo tu widać budżet ma znaczenie) chyba pewne bezawaryjne v8 na weekendowe frajdy po mieście oraz droższa opcja slk55 ma już 7g ale też można zmienić 5g na 7g w każdym mero. Pytanie czy sens jest chyba lepiej dyfer zmienić w 5b a dla miłośników pozostaje jeszcze opcja manual i fun gwarantowany.
P. S. Trzeba pamiętać ze C klasa czy clk to ultratandetne fury we wnętrzu i po przesiadce z lexa ls czy nawet z e klasy w211 to się czuje jakby się wsiadalo do poloneza ale właśnie to ma swój urok i oddaje sens weekendowego brutalnego spartanskiego v8. Między 2039 a 211 jest mega przepaść. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Dlatego zaproponowałem przejechanie się gs-em v8 żeby wiedzieć o czym mowa.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
GS ma pneumat zawias?
Jeszcze jedna kwestia w mero można wyłączyć ESP zarówno przyciskiem na desce częściowo co już umożliwia latanie bokiem jak również zupełnie 'systemowo' po wejściu w menu zegarów. Lexusa ciężko postawić bokiem chociaż jest to możliwe, ale ESP działa bardzo dobrze i nie jest to taka pewna sprawa, że poleci bokiem za każdym razem. Podobnie zresztą mero bez wyłączenia ESP, coś tam mikroboka zasadzi na wyjściu z ronda co jest bezpieczne dla mniej wprawionych, ale też sporo frajdy daje bo jak się kopnie to ryknie jak lew i go za moment gasi ESP i mikrobokiem poleci. LS nie ma opcji wyłączenia ESP. GS ma? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
W211 jest aż takim pontonem w porównaniu z e39? 500 ma zmienione zawieszenie w stosunku do słabszych wersji czy airmatic to po prostu airmatic niezależnie od silnika?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
w211 e500 polift zawias pneumat chodzi podobnie do LS430, E63 polift trochę jest bardziej twardo zestrojony, ale to jest pneumat zawias jakby nie było. Zarówno e500 jak i e63 ma opcje sport 1 oraz sport 2 dla zawiasu, ale niewiele to zmienia, zawsze czuć, że to wóz na zawieszeniu pneumatycznym, chociaż też czuć, że się nieco utwardza i w sport 2 niby też obniża. W LS430 też jest opcja sport. Te opcje sport są takie pseudosport, że nigdzie w żadnym pneumowozie ich nie używam.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
sąsiad ma 300C 5,7 Hemi z jakimś customowym wydechem. Fajnie to gada i budzi całą okolicę. Specjalnie też mu się to nie psuje, tylko, że on ma poprzednią wersję. Nie wiem, jaki masz budżet, ale na pewno 300C V8 będzie znacząco młodsze niż Mercedes, czy Lexus.
Osobiście raczej szedłbym jednak o krok dalej, ale wciąż w koncernie Fiata - Challenger SRT8 6,4. 500KM + fajny wygląd. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
W zwyklych wersjach nie Amg , airmatic jest opcją. Wersje "cywilne" mają inne części tego układu.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Pytanie czy były e500 bez penumatycznego zawieszenia przynajmniej na tylnej osi?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Fri, 23 August 2019 Skąd: Okolice Świebodzina ![]() |
Fakt, w tym przypadku tylko z airmatic. Osobiscie kupil bym w wersji 306Km słabszy ,ale silnik i skrzynia bezproblemowa. Tanie części, jedyne kosztowne to airmatic i sbc, ale wszystko do nich jest dostępne i cenach do ogarnięcia. Kompletny nowy airmatic wytrzymuje średnio 200tkm (8000-10000zł), sbc 250tkm (5000-6000zł).
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 10:34 |