Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> BMW N62B48 kompresor
mcmt
post Sun, 01 Dec 2019 - 10:30
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 09 March 2019





Witam Kolegów!

Proszę o poradę w wyborze i ogólnie w projekcie.

Mam do kupienia ASA T1-316, ale słyszałem, że dużo łatwiej będzie z kompresorem od Jaguara. Czy tu chodzi o silnik AJ33S / AJ34S i kompresor Eaton M112?

Czy to prawda, że N62B48 przyjmie dodatkowe 120KM bez modyfikacji dołu?

Ktokolwiek z Was taką modyfikację robił?


--------------------
530i M54B30
535i N55B30
550i N62B48
650i N62B48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Dec 2019 - 10:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
menzuramenzura
post Sun, 01 Dec 2019 - 19:03
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Też jestem w trakcie szukania informacji, mało kto dłubie te silniki.

http://upg-shop.com/product/5606/ess-e60-5...ger-system.html

+100parę koni i +100Nm nie zabije silnika, a skrzynie 6hp26 znoszą do 600Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcmt
post Sun, 01 Dec 2019 - 19:52
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 09 March 2019





Zestaw ESS znam, wiadomo, niestety jest absurdalnie drogi, dlatego myślę o własnym projekcie, tudzież pomocy kogoś z okolic.


--------------------
530i M54B30
535i N55B30
550i N62B48
650i N62B48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 02 Dec 2019 - 16:43
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Nie szkoda Ci roboty i $$$? Ile masz nalatane na tym silniku, żeby zaraz tuleje się nie skończyły.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcmt
post Mon, 02 Dec 2019 - 17:03
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 09 March 2019





Jeden 130.000km a drugi 180.000km. Czemuż to tuleje mają się porysować od +120KM? Jakieś podobne, złe doswiadczenie w N62 jest?


--------------------
530i M54B30
535i N55B30
550i N62B48
650i N62B48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Mon, 02 Dec 2019 - 17:10
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Niestety te silniki to śmietnik, mają problem przejechać seryjnie przebiegi, przy jakich ich poprzednik M62 się dopiero docierał smile.gif Mam w domu auto z N62 i osobiście palcem bym tego nie tknął żeby go modyfikować. Jak chcesz coś więcej wiedzieć, pisz PRIV.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 02 Dec 2019 - 17:10
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Ten silnik to gówno, to szczerość, a nie hejt.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Tue, 03 Dec 2019 - 16:59
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





ALpina chyba kładła kompressor w n62b44, więc nie powinno być źle.
Eh, to musicie powiedzieć to naszej jednostce, blisko 400k, przy 200 poprzedni właściciel zmienił uszczelniacze i rurkę - wsio w temacie. Sąsiada M62 mimo niższego przebiegu, a to Vanos, a to ślizg w misce, a to wybuchające węże wodne....


--------------------
Mistrz GrandPrixPolski 2014 RWD
II wicemistrz GPP 2015
wicemistrz GPP 2016
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcmt
post Tue, 03 Dec 2019 - 17:20
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 09 March 2019





Powracając do merytorycznej dyskusji;
CYTAT(mcmt @ Sun, 01 Dec 2019 - 10:30) *
Mam do kupienia ASA T1-316, ale słyszałem, że dużo łatwiej będzie z kompresorem od Jaguara. Czy tu chodzi o silnik AJ33S / AJ34S i kompresor Eaton M112?

Kokolwiek podobny mod robił? Który kompresor na moim miejscu wybralibyście? Na co uważać?


--------------------
530i M54B30
535i N55B30
550i N62B48
650i N62B48
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 11 December 2019 - 20:54