![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Seryjne ecu zostaw i zrób strojenie u geniusza ME7 jakiegoś, a boost wysteruj samym wg albo mbc albo apexi avcr/innym ebc.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Chwile nie wrzucałem nic w temat a trochę się ostatnio pozmieniało ☺ silnik został ostatecznie poskładany i odprężony, z rewizji wyszedł w sumie mały remont, blok został przehonowany wlecialy nowe pierścienie wszystkie uszczeleczki i pierdoly wymienione tak jak pisalem w poprzednim poscie. Trochę żałuje że się spieszyłem by zdarzyć coś pojeździć w tym sezonie a przy tym powalczyc z $ i nie wrzucilem kutej korby no ale może w przyszłości nie dalekiej naprawie ten błąd lub może przejde na r32 zobaczymy co pokaże życie. Wyspawalismy tez kolektor ssący z podwójnym plenum oraz trabkami w środku pod przepustnice z Porsche. Jedna z głównych zmian w zamyśle projektu było przejście jednak na Ecumaster Emu wraz z modulem DBW i BT. Zmiany tez zaszły w układzie paliwowym chcąc zapobiec odpływaniu paliwa zamontowałem swirl pot z montowaną pompą wewnątrz, jednak zmieniłem zdanie i wleciał zewnętrzny aluminiowy bak paliwa z wbudowanym wewnątrz swirloptem oraz kolejna pompa z kolejnym filtrem. Było tez sporo zabawy by zmieścić z przodu IC i chłodnicę wody która ostatecznie wleciała aluminiowa z BMW F10. Bardzo chciałem zachować chociaż jeden ori wentylator i jakimś cudem się udało drugi wentylator to Spal mam nadzieje ze beda ogarnialy temp ☺ co do sprzęgła i napędu musiał dojść kolejny dystans 10mm z audi a6s6 ponieważ docisk z 3.0d nie mieścił się w dzwonie skrzyni DQT. Na koniec wrzucilem wykonany jednoczęściowy wał. Obecnie silnik został juz odpalony i zagrzany teraz złożyć do kupy przód zmienić olej i na pierwsza przejażdżkę ☺
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Super robota ! Czekamy na efekty
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: LOP ![]() |
Kawał dobrej roboty.
-------------------- 1.8T + DQ250
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Naprawdę dobrze to wygląda, gratki.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ładnie wyszło, gdzie wracają spaliny z WG nie widać powrotu do DP?
łapa prawa to phaeton ? ps.czemu nie dałeś kutej korby jak rozbierałeś silnik ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Cowboy - kolega pisał ze troche ze wzgledu na budżet, a troche ze wzgledu na pospiech
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
racesupport tak wiem, znam Twoje autko, na fb pisalismy w razie czego pisz jesli bede mogl to pomoge
![]() cowboy tak jak pisalem w poscie troche ze wzgledu na budzet a troche tez chcialem sie pospieszyc by cos jeszcze pojezdzic w tym sezonie i pojechac na jakies zawody, jednak przez zmiany jak chocby emu czy uklad paliwowy i tak nigdzie nie zdarzylem. Wiem ze to blad ale tez ten blok jak chodzi o tuleje nie jest jakąs mega zajebistą igla wiec nie chcialem tez ladowac w niego nie wiadomo jakiej gotowki, korba wleci napewno do tego lub innego slupka zobaczymy jak to bedzie wszystko działało ![]() ![]() Dzieki za motywujące slowa ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Podoba mi się ten pomysł z WG
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Czy czasami te spaliny ze screamer pipe nie przypalą ładnego lakieru?
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Po ulicy nie pojeździsz, nie może być wylotu spalin na prawą stronę...
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Ta chłodnica to ogarnie? Seryjna od tego 2.8 jest trochę większa.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 June 2017 Skąd: malopolska ![]() |
Jeśli chodzi o start w zawodach na 1/4 z tak wykonanym układem paliwowym nie wystartujesz. Zbiornik przewody etc nie mogą znajdować się w przestrzeni pasażerskiej.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Wyjscie wg chcialem ogolnie pod progiem ale nie bylo zbyt miejsca zeby nim tam wyjsc a chcialem je zrobic koniecznie na bok, jak bedzie lipa z tyn miejscem to wypuszcze go normalnie w ziemie w komorze
![]() Co do chlodnicy wsadzilem najdluzsza jaka sie da juz i tak musialem przycinac mocowania lamp pod nia, jest gruba lutowana mam nadzieje ze ogarnie, a jeśli beda klopoty z temperatura to bede kombinowal z jakąś chlodnica ktora jest pare cm wyzsza choc ta i tak wypelnia mocno caly front wiec nie wiem czy cos to zmieni. Co do ukladu paliwowego, dzieki za podpowiedz, wlasciwie tez chcialem o to spytac jak juz ogarne do konca uklad, jak go zabudowac niestety przewody i wlew wystaja nad wneke kola takze mysle ze najlatwiej i najmniej problemowo bedzie zrobic scianke z alu bagaznik / kabina tak jak seryjnie bylo chyba w b3. Odrazu mam tez pytanie czy moze byc jakies tworzywo zamiast np alu na taka scianke zeby bylo wg regulaminu / zalacznika i czy aku moze sie znajdowac w jednej przestrzeni z bakiem? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Wyjscie wg chcialem ogolnie pod progiem ale nie bylo zbyt miejsca zeby nim tam wyjsc a chcialem je zrobic koniecznie na bok, jak bedzie lipa z tyn miejscem to wypuszcze go normalnie w ziemie w komorze ![]() Co do chlodnicy wsadzilem najdluzsza jaka sie da juz i tak musialem przycinac mocowania lamp pod nia, jest gruba lutowana mam nadzieje ze ogarnie, a jeśli beda klopoty z temperatura to bede kombinowal z jakąś chlodnica ktora jest pare cm wyzsza choc ta i tak wypelnia mocno caly front wiec nie wiem czy cos to zmieni. Co do ukladu paliwowego, dzieki za podpowiedz, wlasciwie tez chcialem o to spytac jak juz ogarne do konca uklad, jak go zabudowac niestety przewody i wlew wystaja nad wneke kola takze mysle ze najlatwiej i najmniej problemowo bedzie zrobic scianke z alu bagaznik / kabina tak jak seryjnie bylo chyba w b3. Odrazu mam tez pytanie czy moze byc jakies tworzywo zamiast np alu na taka scianke zeby bylo wg regulaminu / zalacznika i czy aku moze sie znajdowac w jednej przestrzeni z bakiem? Firewalla możesz zrobić tylko z materiałów niepalnych. Zostaje albo stal, albo alu tak realnie. Reszta musi być szczelna, więc zaklejanie taśmą alu/zaspawanie. Przewody nie mogą iść wnętrzem, żadne pompy/filtry/łączenia nie mogą się znajdować w jednej przestrzeni z kierowcą. Aku może być w bagażniku, ale musisz mieć wentylację ze skrzynki poza samochód. W razie dalszych pytań, zapraszam na @dragracingsafety na facebooku - cały zespół sędziów tam się obraca i podpowiadają co i jak. Ja też piszę teraz (choć idzie jak krew z nosa :/ ) serię artykułów na dragracelist.pl. Tam będzie też wszystko rozpisane wraz ze zdjęciami. A! I Myśmy się w zeszłym roku na Katowicach widzieliśmy ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Super wielkie dzieki za odpowiedz w takim razie nie bede kombinowal tylko oddziele caly bagaznik od kabiny, szczelnie scianka z alu i obserwowal na fb posty
![]() Hehe dzieki w tym sezonie niestety na nic sie nie wyrobilem ale w przyszlym juz bede napewno ile bedzie sie tylko dalo i na ile sprzet pozwoli ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 01:45 |