![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
Hej, posiadam lagune 3 2.0dci 150KM. Zrobiony jest soft na 190/440, ale myślę powoli nad czymś więcej. Robił ktoś z was jakieś większe mody w tym silniku? Od której strony do tego podejść - turbo. IC, układ paliwowy?
Chciałbym osiągnąć 220-240KM i ponad 500niuta. -------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Turbo, fmic i atak na 220hp, polecam nie przekraczać 500nm.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Kiedys mialem tez lagune 2.0dci 150 i z tego co pamietam to turbo jest gt1749v, wiec te 190km to jest jej max. Mozesz włożyć hybryde ale to bedzie wolny kloc bo w serii ona jest wolna to przy większym kole bedzie jeszcze wolniejsza. Nie wiem jakie turbo jest w 2.0dci 175, moze cos lepszego.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
Mis
Co nie wytrzymuje 500nm? Sprzęgło, skrzynia? -------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Panewy
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak chcesz mieć ponad 500nm i przez połowę życia wymieniać co chwilę 2masę i sprzęgło to Twój wybór, wibracje też będą Twoim nowym przyjacielem.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
Panewy można wymienić na nowe przed modyfikacją, do tego dobry olej zmieniany co 10 000km i chyba nie byłoby problemu?
Nie ma jakiegoś dwumasu i sprzęgła, które można by zamontować? Może z wersji 178KM? albo jakiś nowszy model? -------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
u kolegi dłubnięty 175 na 260 KM przelatał ok 80 tyś km i z ogólnym przebiegiem ponad 250 tyś nie chciał się zepsuć... nawet dwumasa nie chciała
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Kielce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
Też chętnie się czegoś dowiem.
-------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 21 October 2018 ![]() |
w 173/175 konnej wersji siedzi wg. katalogów GTA1749V, w 150 chyba też niby numery te same.
Mam takiego kloca w tej mocniejszej wersji i na dodatek w automacie, fajnie się jeździ ale jednak przy tej wadze i skrzyni trochę mocy brakuje... Również chętnie się dowiem jak wyciągnać 260KM ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 21 October 2018 ![]() |
To co nikt nie ma recepty na 200-230KM z 2.0dci 175?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
Witam, czy w lagunie jest ten sam silnik co w traficu II? 2.0 cdi 115kM? jesli tak z czego wynikają różnice mocowe? Czy ktoś dłubał Trafica?
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, trafik i laguna i tym podobne silniki, tzn 2,0dci, słupki są te same, różnią się tylko osprzętem i programem.
w trafiku nie występują wałki wyrównoważające, a w lagunie, koleosie, meganie (chyba), występują właśnie owe wałki. Można by zapodać turbo z mastera III 2,3dci AdBlue 165-170KM, tam turbo jest chłodzone wodą. W poniedziałek, postaram się dowiedzieć, jakie wtryski występują w trafiku, a jakie w osobówkach i dam znać. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podstawowe pytanie brzmi po co Ci to w Traficu? Chcesz moc to kup sobie 2.5dci, a męczenie 1.9dci w busie na duże moce biorąc pod uwagę chęć zostawienia fapa i skrzynię/sprzęgło nie mają wielkiego sensu. Narobisz koksu, zapcha się fap, rozleci skrzynia, na koniec wypali upg między cylindrami i jeszcze będzie to lawetował z trasy. Kup sobie 2,5dci, wywal fapa, zrób soft i śmigaj.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
2.5 w blaszaku nie do trafienia...
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 01 March 2015 Skąd: Katowice ![]() |
Nie do trafienia
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
Nie do trafienia ![]() Ze czywiscie wybór straszny, załóż filtry w wyszukiwaniu że ma być krajowy z przebiegiem około 100tys, nie starszy niż 2012r. I przyślij jeszcze raz link... -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Po nowy to do salonu trzeba iść.
2012r i 100tys. km w busie? Wylądujmy... -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:04 |