pops and bangs na seryjnym wydechu |
pops and bangs na seryjnym wydechu |
Fri, 08 Nov 2019 - 18:19
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 |
Siema, mam pytanie robił ktos z was sktrzaly na seryjnym wydechu ? robilem soft w mondeo st220 ale balem sie ruszac strzaly ze rozwali wydech. Jesli mozna i ktos to robil na ile cofnąć zapłon zeby mialo to rece i nogi ? wiadomo ze nie bedzie marchew ale delikatnie pierdniecia dadza fajny efekt. pozdrawiam
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 08 Nov 2019 - 18:19
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 18:46
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Warunkiem koniecznym na dłuższą metę jest brak katalizatora, profeska zrobione pops and bangs strzela kilka sekund i przestaje wchodząc w fabrycznego cutoffa. Odnośnie cofania zapłonu to testuj i sam zobaczysz ile, ale celuj, by hamując silnikiem mieć zapłon -5 do -20 stopni (czyli po gmp). Na pewno nie wychodzi to na zdrowie kolektorowi wydechowemu/głowicy/zaworom/wirnikowi turbo/wydechowi, ale każdy decyduje o sobie. Poniżej mojej roboty popsy w Mondeo ST 2.5T, przy 3000-4000rpm popierduje przy hamowaniu silnikiem, a przy 5000-6000rpm już wali ogniem:
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 19:21
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Z seryjnym wydechem trzeba ostrożnie
-------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 20:10
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 |
hahah fakt w takim razie wycofam zaplon na bardzo delikatny minus i bede obserwowal jak bedzie trzeba zdejme jeszcze dziekuje bardzo chlopaki
|
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 20:40
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Lancz z dojebanym boostem na wysokim limiterze spoczko ,ale te popsy bangsy ze strzelaniem gdy motor schodzi z obrotów to troszkę przypominają mi i zalatują czasami z lat 90tych gdzie sie opóźniało zaplaon aparatem i hamowało biegami pod szkołą
Po 20 latach dalej to może się podobać ? -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 21:01
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 |
W tym momencie występuje w seryjnych autach wiec chyba tak hehe. Panowie jeszcze jedno pytanie gdzie szukać w sterowniku i co odpowiada za procedure startu jako iż z P&B nie mam problemu z procedurą jest torszkę inaczej bo nie wiem gdzie dokonuje sie zmian w których mapach jeśli ktoś może podpowiedzieć bardzo dziękuję
|
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 22:54
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 |
DET III FI, podlane delikatnie paliwkiem przy schodzeniu z obrotow na podcisnieniu i zaplon mocno po gmp. Metrowe marchewy i wysokie EGT. -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 10:04
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Dla mnie masakra... Jak widze te vagi po programach co strzelaja jak z karabinu to mnie mdli... To jest super jak wydech delikatnie zabulgocze na zejsciu jak moje byle 206 albo strzeli marchewa przy wot i przepieciu biegu ale te wszystkie popcorny i popsy to wiocha z daleka k jak mozna za to placic...
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 10:06
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Warunkiem koniecznym na dłuższą metę jest brak katalizatora, profeska zrobione pops and bangs strzela kilka sekund i przestaje wchodząc w fabrycznego cutoffa. Odnośnie cofania zapłonu to testuj i sam zobaczysz ile, ale celuj, by hamując silnikiem mieć zapłon -5 do -20 stopni (czyli po gmp). Na pewno nie wychodzi to na zdrowie kolektorowi wydechowemu/głowicy/zaworom/wirnikowi turbo/wydechowi, ale każdy decyduje o sobie. Poniżej mojej roboty popsy w Mondeo ST 2.5T, przy 3000-4000rpm popierduje przy hamowaniu silnikiem, a przy 5000-6000rpm już wali ogniem: Tu jest w miare po ludzku i moze sie podobac. Podobnie robi kolegi vectra 2.8t na przelocie pieknie bulgocze jak schodzi z obrotow |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 10:34
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
To jest fajne jako efekt uboczny a nie celowe działanie. To tak jakby ktoś jarał się driftem ale jako tańszą wersję założyłby sobie wytwornicę dymu przy kołach że niby leci bokiem i latał tak po mieście... kto co lubi.
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 10:48
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 11:11
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Też tak uważam, ogólnie nie rozumiem czemu auto ma wydawać dźwięk podczas hamowania i to jeszcze jak by był jeden-dwa strzały na odcięciu po puszczeniu gazu ale niektóre vagi to mają zrobione od góry do dołu i jedzie taki da tego gazu przyśpieszy i później pryka xDD Komiczne.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 11:43
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Też tak uważam, ogólnie nie rozumiem czemu auto ma wydawać dźwięk podczas hamowania i to jeszcze jak by był jeden-dwa strzały na odcięciu po puszczeniu gazu ale niektóre vagi to mają zrobione od góry do dołu i jedzie taki da tego gazu przyśpieszy i później pryka xDD Komiczne. o tym własnie pisałem. Przykład https://www.youtube.com/watch?v=_wpX6w0uwHc |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 11:56
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 |
Panowie jeszcze jedno pytanie gdzie szukać w sterowniku i co odpowiada za procedure startu jako iż z P&B nie mam problemu z procedurą jest torszkę inaczej bo nie wiem gdzie dokonuje sie zmian w których mapach jeśli ktoś może podpowiedzieć bardzo dziękuję
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 13:43
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 |
te popsy bangsy :D ze strzelaniem gdy motor schodzi z obrotów to troszkę przypominają mi i zalatują czasami z lat 90tych gdzie sie opóźniało zaplaon aparatem i hamowało biegami pod szkołą :D Dokładnie tak się wtedy robiło. Dawno wyrosłem z tego.Po 20 latach dalej to może się podobać ? :lol: Najgorsza wiocha to jest pałowanie silnika na postoju, aby zionął ogniem. Szczególnie w seryjnym samochodzie wygląda to żałośnie. Od razu przychodzi mi na myśl, że jest jakaś usterka, np. za późny zapłon, a właściciel nie wie o tym. https://www.youtube.com/watch?v=N44icPfGi1M https://www.youtube.com/watch?v=tMamYY4eJEQ https://www.youtube.com/watch?v=IB2LKQWkjCc https://www.youtube.com/watch?v=8qCHqEIRC2c |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 14:30
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń |
-------------------- Był - Escort MK5 2.0, S4 B5, A3 1.9 TDI, Tipo, E36 318i, Astra GSi, E46 330d,
Aktualnie - Accord CN2, Civic EJ2, Renault 21 |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 14:41
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 |
No tak, w rajdówce jest podtrzymanie turbo i strzela, to ja sobie też postrzelam. Najlepiej na postoju. Nawet jak mam wolnossaka, jak Aventador. Kto się nie zna, to się nabierze, że mam WRC!
|
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 16:29
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Panowie jeszcze jedno pytanie gdzie szukać w sterowniku i co odpowiada za procedure startu jako iż z P&B nie mam problemu z procedurą jest torszkę inaczej bo nie wiem gdzie dokonuje sie zmian w których mapach jeśli ktoś może podpowiedzieć bardzo dziękuję Myślę, że jakbyś napisał o jakie ecu chodzi to byłoby znacznie łatwiej. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 18:38
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk |
Dzwiek w obecnych samochodach jest slaby, przez turbo, gpfy i inne gowna. To taki substytut emocji. Bez tego wiekszosc wozow jest niestety gluchoniema. Brak dzwieku silnika, brak dzwiek wydechu, dolotu. Wiec co zostaje? Pops&bangs. Mnie sie podoba.
Widzialem kiedys A45AMG idace pelnym ogniem to te jebniecia miedzy biegami czy przy redukcjach na zywo miazdza dupe razem z cyckami. Sorry, widac, ze to co jedzie nie ma 150km. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
Sun, 10 Nov 2019 - 10:05
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
Dzwiek w obecnych samochodach jest slaby, przez turbo, gpfy i inne gowna. To taki substytut emocji. Bez tego wiekszosc wozow jest niestety gluchoniema. Brak dzwieku silnika, brak dzwiek wydechu, dolotu. Wiec co zostaje? Pops&bangs. Mnie sie podoba. Widzialem kiedys A45AMG idace pelnym ogniem to te jebniecia miedzy biegami czy przy redukcjach na zywo miazdza dupe razem z cyckami. Sorry, widac, ze to co jedzie nie ma 150km. Gorzej jak ma 140KM i zrobione właśnie pops.. Hehe wali, strzela.. A nie jedzie, a tylko wydaje się że jedzie bo jest glosno -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 19:14 |