Audi TT 8N 1,8t Q, Stroker 2.0 EFR6758 |
Audi TT 8N 1,8t Q, Stroker 2.0 EFR6758 |
Thu, 07 Nov 2019 - 08:59
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
Cześć
W końcu zebrałem się aby opisać auto Kilka lat już jestem na forum, głownie czytam, uczę się, forum to mega kopalnia wiedzy. Blok: - stroker 2.0 na wale z tfsi - tłoki dedykowane do strokera Mahle stopień sprężania 9.25:1 - korby IE drilled, skręcone na ARP - panewki KS - nowa pompa oleju ASO - obróbka na Krasnobrodzkiej Głowica: - zawory wydechowe Supertech Inconel - sprężyny wydechowe od 2,7 biT (ASO) - uszczelka pod - kanapka (+0,9mm, stopień sprężania 8,8) - czapka przykręcona do bloku na ARP - nowy rozrząd Sprzęgło jednomas Valeo Dolot: - FMIC 600/300/100 wspawany w belkę - orurowanie z alu - suchy stożek Amsoil - nowa przepływka (ASO) Paliwo: - pompa dw65 - wtryski 615 Układ wydechowy: - turbo EFR 6758 ar 0.64 w kocyku i zbroi - kolektor żeliwo zabandażowane - całość 3”, brak kata (na potrzeby przeglądów wrzucany w przygotowane miejsce na v-bandy) przelot, tłumik środkowy, przepustnica sterowana podciśnieniem, tłumik końcowy MF - dodatkowa izolacja termiczna ściany grodziowej Wskaźniki: - Innovate – AFR szerokie pasmo - Depo - boost, ciśnienie i temperatura oleju - pełen serwis licznika, wymiana wszystkich silniczków, fisa, diod podświetlania Elektronika: - komp od BAMa (był APX) - przejście na sondę szerokopasmową Układ chłodzenia: - chłodnica wody seria, dołożony włącznik biegu II z kabiny - chłodnica oleju 9rzędowa z termostatem Hamulce: - przód tarcze 330mm + 4 tłoczkowe zaciski (na dniach zmiana na 340mm i 6 tłoczków) - tył tarcze 280mm, zacisk seryjny odsunięty adapterem Wnętrze: - kiera obszyta skórą, czerwona nić - fotele obszyte „alcantarą” Koła OZ Superleggera 17” szerokie 8” opony 225/45 Zawieszenie Seria, jedynie z tyłu regulowane wahacze i stab od R32 W czasie budowy silnika komora została totalnie odszczurzona, każda kropka rudej wyczyszczona i pomalowana, sanki również. Podziękowania dla Pawła z Płońska za złożenie motorowni i budowę dolotu i wydechu. Plany: zbić trochę wagi i poszukać jeszcze mocy (zaraz wrzucę trochę fotek) Wykres https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/17f34f2f9e9a8bb7 Fmic https://m.fotosik.pl/zdjecie/63a1e44faae5343b Wydech https://m.fotosik.pl/zdjecie/83a9f97f32102f33 Komora https://m.fotosik.pl/zdjecie/007612166337c5f2 Słupek https://m.fotosik.pl/zdjecie/732508bf0a323fb7 Efr https://m.fotosik.pl/zdjecie/d233dcd5b3bf85d5 Tłoki https://m.fotosik.pl/zdjecie/d4db45f62bb8ae61 Korby https://m.fotosik.pl/zdjecie/029a3a627568b86a Arp do czapki https://m.fotosik.pl/zdjecie/1671949b07d9ddef Felga/heble https://m.fotosik.pl/zdjecie/f83ed2ebd3d3b293 |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 07 Nov 2019 - 08:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 12:40
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 |
Ciekawy projekt.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Skoro był robiony stroker to nie lepiej było kupić tłoki już pod konkretny stopień sprężania a nie robić kanapkę? Są dostępne tłoki które robią stopień sprężania 8,5 np. |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 16:39
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Nisko kręcisz silnik czy przełożenie w hamowni źle wpisane (przekłamanie wartości momentu obrotowego)?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 19:08
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
I to sprzęgło z Valeo dźwiga to,czy coś je wzmacniales ?
Bezawaryjności i jak opisujesz to daj kilka fot jak auto się prezentuje -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 19:43
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Kolega też w 1.8T miał prawie 550Nm na jednomasie Valeo w 4motion i to działało. Jedynie na starcie obił tarczę kevlarem.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 20:06
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Dlatego pytam czy seria czy obita ,bo w pierwszym poscie nic o tym nie ma
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 20:40
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Nisko kręcisz silnik czy przełożenie w hamowni źle wpisane (przekłamanie wartości momentu obrotowego)? Gdzie przekłamuje? Wartości się zgadzają. -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 23:27
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Gdzie przekłamuje? Wartości się zgadzają. Stroiłeś mu to auto, że wiesz ile ecu limituje rpm? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 12:29
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
jak Ci się sprawuje ten przełączany wydech ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 19:53
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
Wiem ze mogłem kupić tłoki pod nawet 8.5:1. Teoretycznie stopień sprężania 9.25:1 powinien byc ok jak na 400KM z małym haczykiem. Zależało mi na mocnym dole wiec nie chciałem aby motor był zbyt odprężony. No ale nie szło dorzucić zaplonow bo zaczęło całkiem poważnie stukać. Padła decyzja o odprężeniu kanapka. Guzik to dało (czyli z jakiegoś innego powodu stuka - tu bede szukał przyczyny bo wszystko jest, paliwa nie brakuje a mocy robić nie mozna.
Nie wiem dlaczego taki pomiar, jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Valeo dźwiga, znam mocniejsze ulepy które tez były na tym sprzęgle. Fakt obicie kevlarem daje jeszcze większe możliwości ale jakoś sie tak poskładalo ze juz nie było czasu i chęci na ten mod - choć z perspektywy czasu żałuje bo zawsze lepiej mieć zapas bo rożne pomysły przychodzą do głowy Wydech pracuje bezbłędnie, dupne sa te elektroniczne przepustnice, te z grucha dają radę Sorki ze bez cytatów ale pisze z tel z dzieckiem na reku |
|
|
Sat, 09 Nov 2019 - 19:44
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
to przez stuk taka fala na wejsciu max momentu? Generalnie wzór setup - dokladnie takie coś chcialbym miec w swoim leonie, i gaziorek do tego Odzywam się, musimy się zgadac na spota jak bede przelatywal przez bdg
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Sun, 10 Nov 2019 - 01:28
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
Dlaczego fala, juz nie pamietam, strojone to było rok temu Chciałem „dotrzeć” auto, aby powylazily wszystkie choroby wieku dziecięcego i porobić poprawki (pierdoly). Tylko ten opis mi sie osunął z pol roku
Dzieki za miłe słowo niby graty dobrane odpowiednio a shit stuka - ale za to jakoś przed nowym sezonem tez bedzie trzeba sie zabrać. Afr pod obciążeniem mam 12, ale góra mam ponizej 11, chyba trochę niepotrzebnie go zalewa ? |
|
|
Sun, 10 Nov 2019 - 09:34
Post
#13
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
Stroiłeś mu to auto, że wiesz ile ecu limituje rpm? Oczywiście nie, błędnie przyjąłem, że nie zgadza Ci się moc z momentem -------------------- E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wed, 20 Nov 2019 - 20:10
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Dlaczego fala, juz nie pamietam, strojone to było rok temu Chciałem „dotrzeć” auto, aby powylazily wszystkie choroby wieku dziecięcego i porobić poprawki (pierdoly). Tylko ten opis mi sie osunął z pol roku Dzieki za miłe słowo niby graty dobrane odpowiednio a shit stuka - ale za to jakoś przed nowym sezonem tez bedzie trzeba sie zabrać. Afr pod obciążeniem mam 12, ale góra mam ponizej 11, chyba trochę niepotrzebnie go zalewa ? Masz za duży stopień albo za duży backpressure albo dupne paliwo albo dupne strojenie albo głowicę nieszczelną. Twój setup jest IDEALNY, by dorzucić alkoholu do benzyny i przywalić dodatkowe 40hp na tym samym doładowaniu. Odpowiesz na pytanie odnośnie rpm, w sensie dlaczego tak nisko kręcisz jak na wykresie? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 20 Nov 2019 - 22:21
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 June 2017 Skąd: malopolska |
Masz za duży stopień albo za duży backpressure albo dupne paliwo albo dupne strojenie albo głowicę nieszczelną. Twój setup jest IDEALNY, by dorzucić alkoholu do benzyny i przywalić dodatkowe 40hp na tym samym doładowaniu. Odpowiesz na pytanie odnośnie rpm, w sensie dlaczego tak nisko kręcisz jak na wykresie? Jakie propocje alko : benzyna sugerowałbyś w tym przypadku i dlaczego tyle? |
|
|
Wed, 20 Nov 2019 - 22:36
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
20% bio 80% beny, do podstrojenia zapłon i dawkowanie paliwa, niższe egt+wyższa moc+zapłon w przód sporo.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 21 Nov 2019 - 09:05
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
Masz za duży stopień albo za duży backpressure albo dupne paliwo albo dupne strojenie albo głowicę nieszczelną. Twój setup jest IDEALNY, by dorzucić alkoholu do benzyny i przywalić dodatkowe 40hp na tym samym doładowaniu. Odpowiesz na pytanie odnośnie rpm, w sensie dlaczego tak nisko kręcisz jak na wykresie? Już odpowiadam na wszystko - za duży stopień sprężania - raczej nie, przed kanapką były stuki, po dorzuceniu 0,9mm tylko minimalnie mniejsze, wysokość głowicy mierzona w normie, ponad 139.25mm http://imageshack.com/a/img921/2112/D1NDgf.png - głowica przed założeniem była sprawdzana na szczelność - szczelna - dupne paliwo, też tak myśleliśmy bo było stare w baku (roczne), wyjechane do 0 zalane pb98 i bez zmian - za duży backpressure - cały wydech na 3'', brak kata, przepustnica otwarta w wydechu pozwala pominąć tylnią puchę. możliwe ze żeliwny kolektor trzyma, choć mało prawdopodobne, ale docelowo będę chiał mieć wskaźnik EGT to wówczas będzie miejsce do pomiaru - strojenie, nie znam się na tym :/ tu będę musiał się chyba wybrać do kogoś innego aby zweryfikować poprawność tego co zostało zrobione (i to chyba bedzie trzeba zrobić na pierwszy rzut) Początkowo myśleliśmy że stukanie jest winą źle przykręconych stukowców, albo ich wadą (w sumie jednego, bo najbardziej wali na 4 garnku) ale przy robieniu kanapki widać było na tłoku minimalne ślady więc stukało faktycznie. - kręcenie rpm - nie wiem dlaczego zostało tak na hamowni zmierzone, jakoś wcześniej tego nie zauważyłem, auto kręci się normalnie do 6800. - alkohol będę lał dopiero wowczas gdy pozbędę się tego stukania. Ja wiem że teraz by to pomogło ale na tych gratach powinienem zrobić te 420KM i dopiero wówczas chcę alko dorzucić na te dodatkowe 40KM Myślę jeszcze nad wałkami, może wstawię od ADRa "J" i zobaczę czy coś się zmieni. Dzięki za zainteresowanie i sugestie |
|
|
Thu, 21 Nov 2019 - 11:23
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 |
Jeśli głowica jest z kanałem SAI to możesz go wykorzystać do pomiaru EMP.
|
|
|
Thu, 21 Nov 2019 - 16:48
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 |
|
|
|
Thu, 21 Nov 2019 - 20:22
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 23:30 |