Jaka głowica do 1.8t BAM-a na okolice 400 koni |
Jaka głowica do 1.8t BAM-a na okolice 400 koni |
Sun, 03 Nov 2019 - 06:29
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 Skąd: Wwa |
Witajcie,
zastanawiam się jaką głowicę założyć do BAM-a na okolice 400 koni Czy szeroki kanał od AEB lub ADRa podejdzie do bloku BAM bez rzeźby? Podobno w ADR są najostrzejsze wałki. Czy pasują Plug&Play do innych głowic? Co ze zmiennymi fazami rozrządu? Z góry dzięki za podpowiedzi. |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 03 Nov 2019 - 06:29
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 03 Nov 2019 - 17:09
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Zależy jakie turbo, jakie paliwo.
Na 400hp wystarczy seria lub ewentualnie szeroki kanał z adr wałkami. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sun, 03 Nov 2019 - 19:07
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 Skąd: Wwa |
Myślę o hybrydzie k04-064..
tankowałbym orlenowskie 98 |
|
|
Sun, 03 Nov 2019 - 19:19
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2014 |
Waski kanal najlepiej bez kanalu sai, fazator + walek ssacy adr "J"
|
|
|
Sun, 03 Nov 2019 - 20:19
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Myślę o hybrydzie k04-064.. tankowałbym orlenowskie 98 Nie zrobisz tyle mocy na benzynie na tym turbo w 1.8t na dłuższy czas. Kolega wyżej dobrze Ci doradza z głowicą. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 11:10
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 Skąd: Wwa |
Zastanawiam się nad strokerem. To by pewnie troche pomogło
podnieść wynik mocowy. Zauważyłem, że zdania są podzielone odnośnie głowic. niektórzy mówią, że tylko szeroki kanał. Inni piszą, że na szerokim auta im nie chcę mocy robić.. Stąd mój dylemat. |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 12:55
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2017 Skąd: Jabłonna |
Auto do jazdy na co dzień, czy raczej weekendowo? Skąd moje pytanie? z mojego doświadczenia (a jest skromne w porównaniu z innymi tu obecnymi) z 1,8 ciężko jest zrobić 400+ żeby to w miarę normalnie jeździło, tzn. wstawało ładnie z dołu, a nie jechało ok 4,5 tyś obr, ograniczeniem jest tu pojemność. Myślę że dobrze celujesz w strokera(I tak kupę kasy musisz włożyć, a kuc tak czy siak trzeba...), tylko może wtedy już jakieś większe turbo pokroju gt30 albo coś z a45amg? Widziałem kilka podobnych projektów. Inni musieliby się wypowiedzieć ile można ugrać większą pojemnością na jakiejś porządnej hybrydzie k04-064?
|
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 13:08
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 Skąd: Wwa |
Zdecydowanie do jazdy na codzień.
Dlatego myślę to tej K04 064. Podobno bardzo ładnie wstaje z dołu.. Nie chciałbym większej turbiny właśnie z racji zachowania rozsądnego podnoszenia się. |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 13:09
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica |
Głowica wąski kanał, wałek ADR, turbo a45 AMG, bez strokera wyszło u mnie 370KM i 500Nm
320Nm przy 3800 RPM -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 13:17
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
z 1,8 ciężko jest zrobić 400+ żeby to w miarę normalnie jeździło, tzn. wstawało ładnie z dołu, a nie jechało ok 4,5 tyś obr, ograniczeniem jest tu pojemność. Bzdura. 1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? https://i.postimg.cc/tT2YTNby/s3-rja.png https://log.malonetuning.com/chart/272938#H...4vDjQAAAA%3D%3D Głowica wąski kanał, wałek ADR, turbo a45 AMG, bez strokera wyszło u mnie 370KM i 500Nm 320Nm przy 3800 RPM Niestety jak sam już zauważyłeś to turbo kiepsko się sprawuje w małych pojemnościach na pośrednim wtrysku na benzynie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 13:46
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław |
lepiej pieniądze zainwestować w lepsze turbo np EFR6758 niż robić strokera
|
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 15:03
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2017 Skąd: Jabłonna |
1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? z ciekawości jakie turbo ? |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 17:31
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 Skąd: Wwa |
1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? Mógłbyś napisać więcej o specyfikacji tego silnika? |
|
|
Mon, 04 Nov 2019 - 20:07
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław |
masz wyżej napisałem
|
|
|
Wed, 06 Nov 2019 - 08:04
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 |
Bzdura. 1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? https://i.postimg.cc/tT2YTNby/s3-rja.png https://log.malonetuning.com/chart/272938#H...4vDjQAAAA%3D%3D Niestety jak sam już zauważyłeś to turbo kiepsko się sprawuje w małych pojemnościach na pośrednim wtrysku na benzynie. Witam jakie masz tam turbo? |
|
|
Thu, 07 Nov 2019 - 11:36
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
też jestem mega ciekaw na jakim to turbo zrobione może jakimś z TS ?
|
|
|
Fri, 08 Nov 2019 - 19:05
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Macie wyżej napisane, to auto usera RafStrong.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 15 Jan 2020 - 18:07
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 January 2018 |
Testowałem kilka sprężarek w tym silniku i wg mnie najfajniej zachowuje się s200sx
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 11:17
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
masz wyżej napisałem czyli ten wynik jest w 1.8 na EFRze6758? Przeciez tak nawet ori 064 nie wstaje -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Thu, 16 Jan 2020 - 11:27
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Odezwij się po logi na PW, bo inaczej nie dasz spokoju.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 22:48 |