Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Jaka głowica do 1.8t BAM-a na okolice 400 koni
Bahn stormer
post Sun, 03 Nov 2019 - 06:29
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004
Skąd: Wwa





Witajcie,

zastanawiam się jaką głowicę założyć do BAM-a na okolice 400 koni

Czy szeroki kanał od AEB lub ADRa podejdzie do bloku BAM bez rzeźby?
Podobno w ADR są najostrzejsze wałki. Czy pasują Plug&Play do innych głowic?
Co ze zmiennymi fazami rozrządu?


Z góry dzięki za podpowiedzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Nov 2019 - 06:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Sun, 03 Nov 2019 - 17:09
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zależy jakie turbo, jakie paliwo.

Na 400hp wystarczy seria lub ewentualnie szeroki kanał z adr wałkami.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bahn stormer
post Sun, 03 Nov 2019 - 19:07
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004
Skąd: Wwa





Myślę o hybrydzie k04-064..
tankowałbym orlenowskie 98
Go to the top of the page
 
+Quote Post
respect2
post Sun, 03 Nov 2019 - 19:19
Post #4


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2014





Waski kanal najlepiej bez kanalu sai, fazator + walek ssacy adr "J"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 03 Nov 2019 - 20:19
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Bahn stormer @ Sun, 03 Nov 2019 - 19:07) *
Myślę o hybrydzie k04-064..
tankowałbym orlenowskie 98

Nie zrobisz tyle mocy na benzynie na tym turbo w 1.8t na dłuższy czas.

Kolega wyżej dobrze Ci doradza z głowicą.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bahn stormer
post Mon, 04 Nov 2019 - 11:10
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004
Skąd: Wwa





Zastanawiam się nad strokerem. To by pewnie troche pomogło
podnieść wynik mocowy.

Zauważyłem, że zdania są podzielone odnośnie głowic.

niektórzy mówią, że tylko szeroki kanał.
Inni piszą, że na szerokim auta im nie chcę mocy robić..



Stąd mój dylemat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michu0507
post Mon, 04 Nov 2019 - 12:55
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 11 November 2017
Skąd: Jabłonna





Auto do jazdy na co dzień, czy raczej weekendowo? Skąd moje pytanie? z mojego doświadczenia (a jest skromne w porównaniu z innymi tu obecnymi) z 1,8 ciężko jest zrobić 400+ żeby to w miarę normalnie jeździło, tzn. wstawało ładnie z dołu, a nie jechało ok 4,5 tyś obr, ograniczeniem jest tu pojemność. Myślę że dobrze celujesz w strokera(I tak kupę kasy musisz włożyć, a kuc tak czy siak trzeba...), tylko może wtedy już jakieś większe turbo pokroju gt30 albo coś z a45amg? Widziałem kilka podobnych projektów. Inni musieliby się wypowiedzieć ile można ugrać większą pojemnością na jakiejś porządnej hybrydzie k04-064?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bahn stormer
post Mon, 04 Nov 2019 - 13:08
Post #8


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004
Skąd: Wwa





Zdecydowanie do jazdy na codzień.

Dlatego myślę to tej K04 064. Podobno bardzo ładnie wstaje z dołu..
Nie chciałbym większej turbiny właśnie z racji zachowania rozsądnego podnoszenia się.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_47
post Mon, 04 Nov 2019 - 13:09
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 12 November 2016
Skąd: Stolica





Głowica wąski kanał, wałek ADR, turbo a45 AMG, bez strokera wyszło u mnie 370KM i 500Nm
320Nm przy 3800 RPM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 04 Nov 2019 - 13:17
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(michu0507 @ Mon, 04 Nov 2019 - 12:55) *
z 1,8 ciężko jest zrobić 400+ żeby to w miarę normalnie jeździło, tzn. wstawało ładnie z dołu, a nie jechało ok 4,5 tyś obr, ograniczeniem jest tu pojemność.

Bzdura.

1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? smile.gif

https://i.postimg.cc/tT2YTNby/s3-rja.png

https://log.malonetuning.com/chart/272938#H...4vDjQAAAA%3D%3D

CYTAT(dany_47 @ Mon, 04 Nov 2019 - 13:09) *
Głowica wąski kanał, wałek ADR, turbo a45 AMG, bez strokera wyszło u mnie 370KM i 500Nm
320Nm przy 3800 RPM

Niestety jak sam już zauważyłeś to turbo kiepsko się sprawuje w małych pojemnościach na pośrednim wtrysku na benzynie. sad.gif


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 04 Nov 2019 - 13:46
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





lepiej pieniądze zainwestować w lepsze turbo np EFR6758 niż robić strokera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michu0507
post Mon, 04 Nov 2019 - 15:03
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 11 November 2017
Skąd: Jabłonna





CYTAT(Mis @ Mon, 04 Nov 2019 - 13:17) *
1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? smile.gif


z ciekawości jakie turbo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bahn stormer
post Mon, 04 Nov 2019 - 17:31
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004
Skąd: Wwa





CYTAT(Mis @ Mon, 04 Nov 2019 - 14:17) *
1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? smile.gif


Mógłbyś napisać więcej o specyfikacji tego silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 04 Nov 2019 - 20:07
Post #14


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





masz wyżej napisałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Wed, 06 Nov 2019 - 08:04
Post #15


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





CYTAT(Mis @ Mon, 04 Nov 2019 - 13:17) *
Bzdura.

1.8bar PB98, na 2.0bar 440km/560nm, głowica praktycznie seria, wałki seria, 1,5bar 3300rpm, więc wstaje srogo, proszę wziąć pod uwagę map sensor 2.0bar (odczyty boostu zaniżone w logach, czyli 2500mbar to realne 3000mbar), realnie auto ma nieprzekłamane 1,5bar przy 3300rpm, a zaraz potem max, ktoś tu widzi problem ze wstawaniem albo generowaniem mocy? smile.gif

https://i.postimg.cc/tT2YTNby/s3-rja.png

https://log.malonetuning.com/chart/272938#H...4vDjQAAAA%3D%3D


Niestety jak sam już zauważyłeś to turbo kiepsko się sprawuje w małych pojemnościach na pośrednim wtrysku na benzynie. sad.gif


Witam jakie masz tam turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czerniel2
post Thu, 07 Nov 2019 - 11:36
Post #16


User
Dołączył: Sat, 19 September 2015
Skąd: Bydgoszcz





też jestem mega ciekaw na jakim to turbo zrobione może jakimś z TS ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 08 Nov 2019 - 19:05
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Macie wyżej napisane, to auto usera RafStrong.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 November 2019 - 16:28