Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Golf V GTI 350KM
Statham
post Fri, 11 Oct 2019 - 16:00
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Witam,

Auto doinwestowane , w pelni sprawne bez wkladu finansowego i do jazdy z miejsca.

Zmieniony motor na mocniejszy (trwalszy) i młodszy z przebiegiem około 90tys km BHZ z Audi S3 ( to taki silnik jak oryginalny BWA lecz z mocniejszym wnetrzem)

Nowe wszystkie filtry, nowy olej 5W40.

Duzo móglbym wypisywać o stanie i dokonanych modyfikacjach ktore sa przeprowadzone na wysokim poziomie technicznym, ale opisze w skrocie.

Moc ktora generuje auto jest celowo ograniczona na 350KM i 450NM (jest wykres z Lipca tego roku) docelowo mozna zrobic około 400KM I 500Nm na tym setupie!

Wydech 3" z przepustnica (bardzo cichy), poliuretan w zawieszeniu przednim plus bilstein B8 ze sprezyną eibach -25mm.

Skrzynia DSG przebieg ponad 200tys km poki co radzi sobie dobrze, osobiscie nie sluzyło mi do katowania auto a do jazdy szybszej po trasach.

Skrzynia ma zmieniony SOFT pode mnie zmienia wczesniej i szybciej biegi przez co auto jest dynamiczne i ekonomiczne.

Od modyfikacji zrobione niecałe 10tys km wiec wszystko jest swierze nie zuzyte.

Wizualnie jak na Golfa z 2006 roku uwazam ze auto jest godne zainteresowania nie ma rdzy jezeli juz to delikatne oznaki korozii , ktore nie tak dawno zabezpieczałem oprocz tego auto jest bezwypadkowe konstruckyjnie nienaruszone.

We wnetrzu tez jest ciekawie, swierzo i przyjemnie.

Ozonowanie klimy plus nabicie itp.

Radio RNS 510 panel klimatyzacji z nowszej wersji ( wyswietla sie menu klimatyzacji na radio)

Dobrze wyposazony oprocz grzanych foteli, jest za to oryginalna Navi. RNS 510 + Full MFA

Podluznice, fartuchy, belki i slupki nie noszą sladów uszkodzen ani napraw, warstwa lakieru w granicach 50-70 mikronów na czesciach wewnetrznych to potwierdza. Golf ma położoną jedną cienką warstwe lakieru z prawej strony na błotniku gdyz miał delikatna przecierke przy rancie koła, kilka lat temu. W tym miejscu nic sie nie dzieje oraz nie widac sladów malowania, informuje z uczciwości.

Wymieniony przedni prawy blotnik bo oryginalny był zbyt mocno skorodowany. ( To standard w A3 8P I GOLF V)

Stan auto uwazam za bdb. ale nie jest to lala z salonu gdyz nie sprzedaje Golfa 7.5 z 2019r. i mam go niecałe 2 lata.

Nowe Lampy Depo oryginał soczewka + LED 6000K

Nadaje sie do normalnej jazdy i eksploatacji, nie ma zadnych tjuningów w stylu Calibry ze wsi tylko jest to zrobione z głowa do ewentualnych korekt dla wymagajacych pod siebie.

Kto zyczy sobie wiecej rzetelnych informacji prosze zadzwonic oraz przyjechac na miejsce.

Bardzo fajne auto troche żal mi się z Nim rozstawac ale mam inny priorytet.

Cena podlega negocjacji dla zainteresowanych, prosze proponować swoją cene, najwyzej sie nie dogadamy.

W komplecie Ksiazka serwisowa z pieczatkami plus komplet kluczyków oraz zimowe opony na przód 225/50/17 w zasadzie Nowe.



Mysle ze kto przyjedzie po to auto, bedzie zadowolony.

Wiecej zdjec na email a informacji telefonicznie. 602 684 zero 11

Cena 30500zl

Do uslyszenia.







Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 11 Oct 2019 - 16:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 October 2019 - 21:30