![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
W serii H hondy również natrysk jest na stronę ssącą tłoka. Musiał być w tym jakiś zamysł.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Ssącą stronę chłodzi też paliwo przecież. Jak się rozbiera w miarę świeży silnik to widać, że głównie okopcony jest z z wiadomej strony a ssąca jest czysta. No i druga sprawa jak silnik na żeliwie dostaje progów to również od strony detonu czyli wydechu bardziej się wyrabia...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Od strony ssącej stukowe czyści nagar.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W serii H hondy również natrysk jest na stronę ssącą tłoka. Musiał być w tym jakiś zamysł. To masz teraz do myślenia jakie honda ma zamysły bo w K serii natrysk jest na stronę wydechową tłoka. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nieprawda , w każdej hondzie bez wzgledu czy to osobne dysze czy otwory w korbowodach natryski sa po stronnie ssacej , w Kseri też , robiłem też chyba ze 3 silniki toyoty tez był na stronie ssacej , mazda tak samo strona ssaca
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wczoraj z ciekawości obejrzałem blok z k20 w garażu i są po stronie wydechowej i leja na stronę wydechowa. W toyocie 3zz robiłem silnik otwory w korbowodach są na stronę wydechowa.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
a faktycznie masz racjję w k-seri sa inaczej , czyli po stronie wydechowej , ale widze ze sa one ustawione pod kątem , wiec moze byc tak ze w gmp leją na ssacą strone a w dmp na wydechową , wiec z założenia równomiernie chłodzą cała powierzchnie tłoka
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W moim bloku leja na wydechowa stronę.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Jak tłok płynie to na wydechowej dlatego sądzę że przy wysilonym silniku lepiej mieć natrysk na stronę zaworów wydechowych
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:07 |