![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_shafter_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
Możesz mi krótko opisać dlaczego haldex jest nie-napędem i dlaczego źle się jeździ ? Skoro mówisz że jeżdziłeś to czekam na uwagi. Bo tak jak napisał Mikrus, ciągle słychać głosy niezadowolenia ze strony tych którzy nie mają
Mario q.: Liftoff to nagłe zdjęcie nogi z gazu w zakręcie, jak się kończy każdy wie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("MiKruS":2em02yjk) CYTAT("Rob":2em02yjk) a ja powiem ci krocej to ze masz tutaj tyle postow ile masz nie znaczy ze inni niczego nie wiedza i nie wkladaj tyle serca w kazdego posta bo wszystko co podajesz mozna znalezc bez trudu w necie ... cycki opadają ... i mi szkoda gadac jak widze twoje wymadrzanie sie na forum Wysłany Pią Wrz 03, 2004 11:44 am: CYTAT("shafter":2em02yjk) Możesz mi krótko opisać dlaczego haldex jest nie-napędem i dlaczego źle się jeździ ? Skoro mówisz że jeżdziłeś to czekam na uwagi. Bo tak jak napisał Mikrus, ciągle słychać głosy niezadowolenia ze strony tych którzy nie mają
Mario q.: Liftoff to nagłe zdjęcie nogi z gazu w zakręcie, jak się kończy każdy wie to zamien sobie swoje haldex 4motion na torsena to ci sie rozjasni -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Tue, 19 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Rob":8xfqjl82) to zamien sobie swoje haldex 4motion na torsena to ci sie rozjasni
Ej! Miały być konkrety, ja już od wczoraj czekam na odpowiedź dlaczego ten haldex jest aż tak zły, poza tym, o mułło napędów wszelakich, w samochodach na płycie golfa nie występował torsen, więc obawiam się że shafter nie będzie w stanie "sobie zamienić"... -------------------- Pozdrawiam
GriSza |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Rob":pp12ccva) to zamien sobie swoje haldex 4motion na torsena to ci sie rozjasni
Rozumiem, że jeździłeś autem z takim napędem i zaraz przesiadleś sie do auta z tym drugim napędem, tak? Bo widzę, że zdanie masz bardzo wyrobione! Pozdrawiam... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
prosze oto dowod jakie to wspaniale forum jest
list od admina " 1. najpierw zobacz jakie zasady tu panuja 2. później rozpoczynaj wojenki i prychaj na innych uzytkowników " kolego adminie ja nie zaczynam zadnych wojen i to nie ja jestem niegrzeczny tworzycie po prostu koleczko wzajemnej adoracji i jak ktos wam to powie to udajecie obrazonych a opinie ktore wydaja koledzy na temat wspanialosci octy I z haldexem komus z zewn niezorientowanemu to porazka jak mozna komus mowic ze to dobry zakup przeciez kazde dziecko wie to w momenci kiedy wchodzi nowa octa to kupowanie jedynki jest porazka a jezeli komus zalezy na cztery na cztery i mowienie mu ze hladex jest ok to cos tu jest nie halo ale na pewno nie wy wasza opinia jest najlepsza wiec jesli nie jest sie w koleczku wzajemnej adoracji najlepiej sie nie odzywac i wlasnie dlatego rzadko pisze na tym forum ale jak ktos zachwala octe jeden z haldexem to przepraszam bardzo musze cos powiedziec bo znam ten samochod z doswiadczenia i niechce zeby kolejny user ktory chce sobie taki samochod kupic wyczytywal herezje braci z koleczka bez pozdrowien ps i uprzedzam pytanie czy jezdzilem torsenem tak w opcji pasztet vr6 4motion tak wiem ze nie ma golfa z torsenem tak jak napisalem nie wszyscy co tu przychodza sa nowi -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Rob : Rozjaśnij mi proszę jedną kwestię - dlaczego kupowanie Octavii pierwszej generacji w wersji 4x4 (czy też jak kto woli z Haldexem) traci sens akurat wtedy, gdy wchodzi druga generacja, która póki co nie będzie miała wersji czteronapędowej? Przypomnę, że "jedynka" będzie produkowana jeszcze prawie przez rok, a w salonach - z pewnością będzie ją można kupić i na początku 2006, a gama "dwójki" będzie uzupełniana systematycznie.
EDIT : literuffka |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Tue, 19 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Rob":sltv91id) a jezeli komus zalezy na cztery na cztery
i mowienie mu ze hladex jest ok to cos tu jest nie halo [...] to przepraszam bardzo musze cos powiedziec bo znam ten samochod z doswiadczenia Jako, że nigdy nie miałem okazji prowadzić samochodu wyposażonego w haldexa, poważnie interesują mnie doświadczenia i uwagi innych, więc zamiast niepotrzebnie podnosić sobie i innym ciśnienie za pomocą argumentów w stylu "bo tak", mógłbyś napisać o swoich wrażeniach z jazdy, tylko prosimy o coś więcej niż to że haldex jest do d**y -------------------- Pozdrawiam
GriSza |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wysil sie troche i poszukaj w internecie. Poczytaj o tym jak dziala , w jaki sposób sie załącza i dlaczego wiele osób uwaza to za "zle" rozwiązanie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
sadzilem ze wyrazilem sie jasno
ale chyba nie wiec jeszcze raz w skrocie kupowanie octy jeden w momencie kiedy wchodzi samochod zupelnie nowej generacji (mowimy tu o zmianach konstrukcyjnych zwiazanych z nowym golfem) jest tak jakby planowac zakup czegos o czym sie mysli w kategoriach conajmniej kilku lat a co jednoczesnie w momencie zakupu jest juz stare ciekawe jak bedzie sie czul wlasciciel nowej octy jeden za 80 tysi za pol roku od kupna majam na karku powiedzmy nastepne 3 lata w perspektywie posiadajac juz wystarcza wiedze na temat roznic technologicznych miedzy modelami oraz wiedzac jak sie ma haldex do torsena sam fakty sprzedazy jedynki przez nastepne 2 lata ma zupelnie inne podloze czysto marketingowe i nie bedziemy sie o tym tutaj rozpisywac moze taka lekka rada do tego przyszlego posiadacz nowej octy jeden niech moze zanim ja zakupi pojdzie przynajmniej na jazde probna dwojka co do napedu ktos kto kupuje octe jeden 4x4 to tak naprawde nie kupuje jej bo potrzebuje samochodu z napedem na cztery kola bo mieszka gdzies wyzej na wzniesieniu w okolicach limanowej kupuje bo chce miec na tylnej klapie 4x4 haldex, przykro mi to stwierdzic nie jest zadna rewelacja bo jak moze byc skoro to tylko sprzeglo ktore sie zalacza kiedy jest slisko przy trakcji typowej dla belki skretnej jesli ktos naprade potrzebuje bezpiecznego samochodu ktorym bedzie mogl podjechac w gorach gdzies wyzej lub nie slizgac sie w zimie na sniegu no albo oczywiscie zmiatac inne samochodu pod swiatlami i nie chce wydac od razu 100 tysi kupi sobie uzywanego paszteta albo a4 mam nadzieje ze sie wyrazilem tym razem dosc jasno polaczenie skody i napedu haldex 4x4 jest tylko i wylacznie chwytem marketingowym skody a raczej vw -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Tue, 19 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":pv4n8f1m) wysil sie troche i poszukaj w internecie. Poczytaj o tym jak dziala , w jaki sposób sie załącza i dlaczego wiele osób uwaza to za "zle" rozwiązanie
Wysiliłem się, bez obaw, liczyłem jednak na jakąś swieżą opinię. Poza tym _podobno_ haldexa można spiąć na stałe i wtedy podejrzewam jest inna zabawa, ba, gdybyśmy dodali płynne sterowanie rozdziałem mocy w kabinie, byłoby jeszcze ciekawiej, pytanie tylko czy da się to zrobić za sensowne pieniądze... -------------------- Pozdrawiam
GriSza |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("grisza":uh100pwu) CYTAT("Rob":uh100pwu) a jezeli komus zalezy na cztery na cztery i mowienie mu ze hladex jest ok to cos tu jest nie halo [...] to przepraszam bardzo musze cos powiedziec bo znam ten samochod z doswiadczenia Jako, że nigdy nie miałem okazji prowadzić samochodu wyposażonego w haldexa, poważnie interesują mnie doświadczenia i uwagi innych, więc zamiast niepotrzebnie podnosić sobie i innym ciśnienie za pomocą argumentów w stylu "bo tak", mógłbyś napisać o swoich wrażeniach z jazdy, tylko prosimy o coś więcej niż to że haldex jest do d**y ja nigdy nie napisalem ze poprostu jest do dupy nie jest to idealne rozwiazanie z baaaardzo wielu wzgledow jezeli chcesz sie dowiedziec dlaczego wystarczy troche checi kup sobie ksiazke lub poczytaj w necie albo pojezdzij roznymi samochodami najlatwiej jest poprosic kogo o opinie w dwoch zdaniach a pozniej czepiac sie poszczegolnych odczuc mowisz ze box to zlo a ja mowie ze octa jeden z haldexem to zlo -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
Jakbys mial troche pojęcia o czym piszesz to byś wiedział że to był pasek V6 4M a nie VR6 ale mniejsza z tym. Dalej czekam na twoje porównanie napędu w octie 4x4 i pasku 4M
bo: CYTAT("Rob":wo00x32q) to zamien sobie swoje haldex 4motion na torsena to ci sie rozjasni
nie jest dla mnie żadnym argumentem. A wielokrotnie już, nie tylko Ja, także np. Mori który ma bezpośrednie porównanie tych napędów (S3 vs A4T Q) wskazywał że haldexy zachowuje się lepiej, szybciej przenoszą mom. obr. i nie wyjezdżają tak przodem jak torseny ... reasumując ja czekam na konkrety EDIT: Widze że przybyły kolejne argumenty ... teraz mamy już sobie sami poszukać ... a my szukaliśmy, jeżdżiliśmy czym się dało i wiemy co mówimy ... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Rob : Wez pod uwagę, że ktoś może chcieć kupić samochód teraz (z różnych przyczyn), a jednak zależy mu na 101PD 4x4, czy też na taniej obudowie silnika 130PD - tego "dwójka" mu póki co (albo wogóle) nie da. Nie każdemu zależy na nowej kaście. Jasne, nowa Octa będzie lepsza od "starej" pod wieloma względami, ale niekiedy to poprzednik ma korzystniejszy bilnas wad/zalet.
Twoje argumenty odnośnie Haldexa nadal przypominają mi reklamę Nissana Micra. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("grisza":1wt3z5z9) CYTAT("Tomo_HC3D":1wt3z5z9) wysil sie troche i poszukaj w internecie. Poczytaj o tym jak dziala , w jaki sposób sie załącza i dlaczego wiele osób uwaza to za "zle" rozwiązanie Wysiliłem się, bez obaw, liczyłem jednak na jakąś swieżą opinię. Poza tym _podobno_ haldexa można spiąć na stałe i wtedy podejrzewam jest inna zabawa, ba, gdybyśmy dodali płynne sterowanie rozdziałem mocy w kabinie, byłoby jeszcze ciekawiej, pytanie tylko czy da się to zrobić za sensowne pieniądze... tylko po co nie lepiej sprzedac to w cholere i kupic uzywanego torsena ?? chyba ze ktos lubi grzebac dla samego grzebania Wysłany Pią Wrz 03, 2004 12:45 pm: CYTAT("shafter":1wt3z5z9) Jakbys mial troche pojęcia o czym piszesz to byś wiedział że to był pasek V6 4M a nie VR6 ale mniejsza z tym. Dalej czekam na twoje porównanie napędu w octie 4x4 i pasku 4M
bo: CYTAT("Rob":1wt3z5z9) to zamien sobie swoje haldex 4motion na torsena to ci sie rozjasni nie jest dla mnie żadnym argumentem. A wielokrotnie już, nie tylko Ja, także np. Mori który ma bezpośrednie porównanie tych napędów (S3 vs A4T Q) wskazywał że haldexy zachowuje się lepiej, szybciej przenoszą mom. obr. i nie wyjezdżają tak przodem jak torseny ... reasumując ja czekam na konkrety EDIT: Widze że przybyły kolejne argumenty ... teraz mamy już sobie sami poszukać ... a my szukaliśmy, jeżdżiliśmy czym się dało i wiemy co mówimy ... oczywiscie ze to jest v6 4m ale oczywiscie ty jako znawca napedow szukasz argumentow poza przedmiotowych przyczepiasz sie tylko do r ja mowie o roznicach technologicznych a nie o tym jaki kto jest kierowca wiec jesli chodzi o roznice w technologii dalej zapraszam do czytania Wysłany Pią Wrz 03, 2004 12:50 pm: INFO do wlasciciela posta glownego AKA widzisz chciales tylko kupic samochod a ci fanatycy rozpetali burze dlaczego haldex a nie torsen tylko pamietaj ze shafter sam jezdzi haldexem i bedzie go bronil moim zdaniem jezdzilem baaardzo duza stara octa ten samochod kontrukcyjnie to przezytek silniki jak najbardziej ok i szkoda wyrzucac tyle kasy na haldexa jesli naprawde potrzebny jest ci naped 4x4 spokojonie mozesz wziasc uzywanego paszteta 4motion ale oczywiscie w diesel'u pozdrawiam -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Rob":27pnsft1) ja nigdy nie napisalem ze poprostu jest do dupy
nie jest to idealne rozwiazanie z baaaardzo wielu wzgledow Vag powinien wymienić swoich inżynierów, bo sa bardzo nie idealni i wymyślają nie idealne rozwiązania! Dlaczego według Ciebie jest to nie idealne rozwiązanie!? Napisz na przykładach torsen vs. haldex! -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2003 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("mario q.":3r28iq6t) CYTAT("Rob":3r28iq6t) ja nigdy nie napisalem ze poprostu jest do dupy nie jest to idealne rozwiazanie z baaaardzo wielu wzgledow Vag powinien wymienić swoich inżynierów, bo sa bardzo nie idealni i wymyślają nie idealne rozwiązania! Dlaczego według Ciebie jest to nie idealne rozwiązanie!? Napisz na przykładach torsen vs. haldex! taaa jedyne co to forum wnosi to czepianie sie pojedynczych zdan wyrwanych z kontekstu juz wiem dalczego mamy tak wielu dobrych politykow zycze powodzenia i milego weekendu -------------------- była Octa'00 AGR TDI 160kkm na Chiptronic'u
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
Ja sie tylko chcialem dowiedzieć o twoich odczuciach z jazdy haldex vs torsen, i chyba o to prosi też Mario Nie umiesz nam nic powiedzieć tylko odsyłasz do źródeł, ja doskonale wiem jakie są różnice technologiczne, mnie interesuje różnica w jeździe A artykuły z auto-światów, auto-moto czy czegokolwiek naprawde mnie nie interesują
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
ktoś się tutaj zachowuje jakby pozjadałwszystkie rozumy, ale jak sie go prosi o konkretny argument to odsyła do wiedzy w internecie .
Ja ci powiem, że mam okazję jeżdizćtym przezytiem jakim jest Octavia i uważam to za bardzo dobry samochód, dlaczego???? Poszukaj w internecie sporo było na ten temat napisane Co do haldexa to co jak co, ale wydaje mi sie, że shafter zna jego wady i zalety podobnie jak wielu uzytkowników tych systemów na tym forum. Co do zalet to ma jedną, szczególnie przydatną w wyścigach na 1/4 mili, |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
CYTAT("Rob":2g12qvdl) INFO do wlasciciela posta glownego AKA
widzisz chciales tylko kupic samochod a ci fanatycy rozpetali burze... ROTFL I kto tu rozpetal burze???!!! Wykazales sie zerowymi umiejetnosciami interpretacji postów, napiales sie nagle, zaczales obrazac bezpodstawnie uzytkownikow tego Forum - zachowujesz sie, jak...dzień przed okresem Są tu ludzie, ktorzy oprocz Ciebie jezdzili Haldexem i nie sadza, zeby byl az tak tragiczny. Ty sie uparles i jak baba wciskasz na sile po raz n-ty swoje subiektywne zdanie na temat omawianego napedu. Zagotowales sie zbytnio i to nie po raz pierwszy...masz chyba klopoty z opanowaniem nerwow -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 04 December 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Spoko Panowie Rob to ewenement nie tylko na tym forum Szkoda stukania w klawiature
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:41 |