![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Ostatni weekend (2500km) przelatałem W213 2,0d 4matic. Mocy może nie ma za wiele (200ps) lecz: prędkość 180km/h/ to na 9ym biegu ok. 1700 obrotów. Cisza jak w S-klasie i fajna elektronika w środku. Z pasażerami z tyły rozmawiałem jak przy stoliku w zacisznej kawiarni. Na trybie Sport przeciąga biegi do czerwonego pola. Na autostrady naprawdę bym się nie zastanawiał.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A8 D4 3.0tfsi.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
chociaż syn sąsiada ma w golfie 3... Ale stałą, bez regulacji... wymuszoną dziurami w podłodze. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Haha
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Jak to ma przejechać pół Europy, to oczywiście tylko nówka klasy D. Żadne przechodzone S-klasy, czy Siódemki. Szkoda nerwów. Po zachodnich autostradach jeździ się zupełnie inaczej niż w Polsce. Tam nie ma jazdy 'ile fabryka dała', wyprzedzania pasem awaryjnym, zajeżdżania, blokowania. Austria, Włochy, Francja, Hiszpania - tu wszystko jeździ 110-130kph, wyjątkowo trafi się ktoś, kto jedzie 140-150kph, ale to rzadkość. W Niemczech jest jeszcze gorzej - owszem, są odcinki, gdzie można jechać bez limitu, ale są one bardzo krótkie, bo zaraz wpadasz w ograniczenie, roboty drogowe, albo korek. Wystarczy popatrzeć, jakimi autami jeżdżą Niemcy - jakieś 320d, 318i, czy A4 2,0 TDI. Nawet się nie ma z kim pościgać ![]() Przy takich prędkościach, nawet nie odczujesz różnicy, czy jedziesz Renault Talismanem, czy BMW 7. Do tego wszystkiego, jaki jest sens, jechać 2000 km w samochodzie w 20-25 godzin, jak można taniej i bez zmęczenia, pokonać ten dystans w 3-4 godziny samolotem (2 godziny na lotnisku, 2 godziny lot), a na miejscu wypożyczyć samochód. Bierzesz nowego Renaulta Talismana Initiale Paris 2,0d 200KM i cieszysz się komfortową i ekonomiczną jazdą w aucie z gwarancją. Bądźmy poważni ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Skoro Talisman i Mondeo są rozwiązaniem to i latanie i jazda na miejscu wynajętym Fiatem Tipo też..
![]() Tego kto ma frajdę z jazdy samochodem nie zrozumie ten kto używa samochodu jako skorupy do transportu z A do B. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
W213 w nic nie palącym 2.2 (193KM) z relatywnie niewielkim przebiegiem.
Miałem takie auto przez miesiąc. Moim zdaniem to idealne auto na codzień i na autostrade, szedl nie wiele gorzej od lekko dłubniej mps6 Na autostradzie E klasa płynie w ciszy, mocy wystarczy żeby lecieć sobie 220 bez większego wrażenia. Koniecznie się przymierz. Moim zdaniem jest fajniejsze od beemki 5 ( też miałem )i audi A6 -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Zgadzam się w kwestii w213, a dodatkowa zaleta taka, że wygląda prawie jak w222 (do czasu jak nie stanie taka obok), ale i wada, bo niewiele lepiej jak w205. Choć to szczegół.
Masz M5, to bdb auto na długie trasy. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
W205 i W213 wyglądają identycznie.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
W213 w nic nie palącym 2.2 (193KM) z relatywnie niewielkim przebiegiem. Miałem takie auto przez miesiąc. Moim zdaniem to idealne auto na codzień i na autostrade, szedl nie wiele gorzej od lekko dłubniej mps6 Dla ścisłości e220d w w213 ma silnik o poj. 1950 ccm co mocno sprzyja importowi. Trzeba się koniecznie przejechać bo ja miałem wrażenie że jednak w tej wielkości samochodu obowiązkowy jest silnik 6 cylindrowy 3 litry szczególnie na autostrdzie. -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
193 KM w nowej E klasie jedzie prawie jak 300 konny MPS? Coś kręcisz
![]() 7,5 do setki 15,5 na 1/4 i 30+ do 200 to są osiągi 200-220 konnych aut z tamtych lat. Chyba że miał ultraleggery to wtedy do 100 być może w miarę podobnie ![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
to jest w sumie najciekawsza opcja :V W recenzjach się spuszczają, że wiele gorzej w komforcie od nowej S-ki nie ma. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Miało nie być toyoty, ale lex LS to chyba byłaby dobra opcja?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to jest w sumie najciekawsza opcja :V W recenzjach się spuszczają, że wiele gorzej w komforcie od nowej S-ki nie ma. Silnikowo Kia Stinger, trochę tylko bym się napędu obawiał i... odsprzedaży. Ale imo wolałbym takiego Genesisa z USA niż zamęczone na śmierć A8... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Silnikowo Kia Stinger, trochę tylko bym się napędu obawiał i... odsprzedaży. Ale imo wolałbym takiego Genesisa z USA niż zamęczone na śmierć A8... Ale czemu porównywać takiego Genesisa z USA do zmęczonego A8 a nie do A8 z USA z 2015 ? Porównujmy śliwki do śliwek -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
Stinger swietne, mocne i wygodne auto, ale 3.3 w tych pieniadzach nie bedzie. Zostaje 2.0 tylko, tyle ze za kolo 150tys mozna pokusic sie o nowy.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Tue, 06 May 2014 ![]() |
Naprawdę ciekawy ten Genesis.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Tamte 213 którym jeździłem było totalnie nowe. 2.2 napisałem z przyzwyczajenia do mercedesów. Pamiętam że tam jest dwa litry nie 2.2
![]() Mps jechał nie wiele lepiej. Nie wiem kto tam dłubał. Zami byliśmy zdumieni. Myślę że ten ktoś jest tu na forum a na bank forumowicze będą wiedzieć o kogo może chodzić Był to czerwony MPS6 po wydechu z siedlec serwisowany prawdopodobnie w Street Shadows Garage ( z tyłu napis na zderzaku) -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Hm...ale e220d do 180 kmh przyspiesza o prawie 10 sekund wolniej od MPS.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 01:35 |