![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Link spamera wywalony, temat ciekawy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Thu, 24 February 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Też polecam "sznurówki", nie jedną oponę juz samodzielnie załatałem. Główna zaleta jest taka ze mozna to zrobic praktycznie w kazdych warunkach - nawet na trasie, bez zdejmowania koła. Druga rzecz, jeżeli to zrobimy starannie i opona "trzyma" to unikamy rozbierania opony u wulkanizatora - a to w przypadku duzych felg i niskich profili wiąże sie z ryzykiem porysowania rantow na maszynie. W kwestii wyważenia, uważam ze te 10-15g sznurówki jakos mocno nie wpłynie na bicie - zawsze można zawiezc kolo na samo doważenie za 10-20zl co i tak bedzie tańsze i wygodniejsze niz cały proces łatania opony u wulkanizatora
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja w sumie kupiłem sznurek do tego kompresor z pianka. Raz trafił się kapeć, ale jako że żona była sama z dwójką dzieci przyjechało assistance i ogarnęli temat
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:11 |