Shoutbox 0 nowych PW 



5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Race TCS -moja subiektywna ocena sportowej kontroli trakcji
radzio_gsi
post Thu, 08 Aug 2019 - 17:31
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





Bez słodzenia, mówię jak jest tongue.gif

Część II:


--------------------
_http://www.youtube.com/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Aug 2019 - 17:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Thu, 08 Aug 2019 - 19:11
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Z tymi wtyczkami racja. Też miałem z tym problem. Ja rozpoznaje że w jedną wchodzi potencjometr.
Miałem taki sa.m efekt lal po zamontowaniu u siebie. Wciskam gaz do oporu na błotnistej drodze i tylko delikatne korekty kiera potrzebne. To tak odmozdza ale też takie fajne jest. Trzeba zamontować by się przekonać. Te tryby to chyba skoki co 3% poślizgu wiecej kontroli trakcji a nie jakieś programy


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 08 Aug 2019 - 21:03
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(piwo @ Thu, 08 Aug 2019 - 19:11) *
Z tymi wtyczkami racja. Też miałem z tym problem. Ja rozpoznaje że w jedną wchodzi potencjometr.
Miałem taki sa.m efekt lal po zamontowaniu u siebie. Wciskam gaz do oporu na błotnistej drodze i tylko delikatne korekty kiera potrzebne. To tak odmozdza ale też takie fajne jest. Trzeba zamontować by się przekonać. Te tryby to chyba skoki co 3% poślizgu wiecej kontroli trakcji a nie jakieś programy

Nowa wersja ma konfigurowalne programy smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.115 -Łódź 59.6 -Pomorze 42.06 -Toruń 29.59 -Koszalin 48.97
_www.racetcs.com - sportowa kontrola trakcji
_https://play.google.com/store/apps/details?id=com.racedroid - aplikacja do pomiaru osiągów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Thu, 08 Aug 2019 - 22:07
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





M3 bez xenonu???

Jacka sprzęt daje radę smile.gif


--------------------
Mistrz GrandPrixPolski 2014 RWD
II wicemistrz GPP 2015
wicemistrz GPP 2016
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Thu, 08 Aug 2019 - 22:12
Post #5


Super User
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(Lincoln e30ix @ Thu, 08 Aug 2019 - 22:07) *
M3 bez xenonu???


jezeli to istotne to tak, jest bez xenonu sam zdemontowalem. tradycyjne lampy bez spryskow sa sporo lzejsze


--------------------
_http://www.youtube.com/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rexsio
post Thu, 08 Aug 2019 - 22:20
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 March 2018





Ja miałem problem z tym RaceTcs że tam jest tyle opcji smile.gif myślałem że to tylko bajer pozwalający opanować mielenie kołami a tam jakieś flat shifty, program że coś z trzeba konfigurować, wuje-muje dzikie węże smile.gif na razie sprawdziłem że można fajnie wcisnąć gaz do dechy i jechać prosto a nic nie szarpie. Nawet najnowszy vw pastuch tak płynnie nie jedzie bez przyczepności.

Radzio - fajny film i kanał. Co do odcinka na torze to daj znać ludziom kiedy to będzie - można zrobić coś na wzór Top Geara, publiczność, jakiś scenariusz. Ja mam 15 minut na Modlin i chętnie podjadę, mogę pomóc nagrywać albo pożyczyć gopro 7black , statywy itd. Ja to widzę na przykład tak 1 runda: jedna sesja bez TCS, jedna z TCS. Jacek robi szybką analizę telemetrii, komentuje, podpowiada jak ustawić TCSa na torze (myślę że parę osób ze mną na czele byłoby zajarane czymś takim). Potem 2 runda: podobnie pierwsza sesja bez TCSa, druga z TCSem. Kolejna analiza Jacka najlepszych kółek z telemetrią. Na koniec jakieś igrzyska dla ludu - wyświetlamy czasy czy szybciej z TCS czy bez. Jak bez TCSa szybciej to Jacek ma ostatnią szansę - wsiada do bolidu i ma sesje żeby zaprezentować możliwości tego cacka (W sumie po co Jackowi sesja - jemu to pół kółka z reguły wystarczy żeby wysadzić system i wszystkich ogolić, pod warunkiem że Modlin jest w assetto corsa i Jacek przejechał tam tysiąc kółek i wymacał na monitorze każdy apex tongue.gif). Na koniec dramaturgia, nie ujawniamy czasu i robimy np. coś ala Ice Bucket challenge - Jacek siada pod zbiornikiem zimnej wody i BAAANG - jak TCS z Jackiem nie dał rady to lejemy ! biggrin.gif

Jacek bez urazy jak sobie na za dużo pozwoliłem wobec Twojej osoby w komentarzu smile.gif Na usprawiedliwienie jakby coś było nie tak powiem że przyjąłem właśnie na klatę mecz Legii tylko z 1 piwem smile.gif

PS Modlin jest słabym torem i można tam ułożyć o konfigurację pod TCSa (8 ciasnych nawrotów)- ja bym Łódź albo Pszczółki wybrał bo są chyba bardziej standardowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Thu, 08 Aug 2019 - 22:25
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(Rexsio @ Thu, 08 Aug 2019 - 22:20) *
Ja miałem problem z tym RaceTcs że tam jest tyle opcji smile.gif myślałem że to tylko bajer pozwalający opanować mielenie kołami a tam jakieś flat shifty, program że coś z trzeba konfigurować, wuje-muje dzikie węże smile.gif na razie sprawdziłem że można fajnie wcisnąć gaz do dechy i jechać prosto a nic nie szarpie. Nawet najnowszy vw pastuch tak płynnie nie jedzie bez przyczepności.

Radzio - fajny film i kanał. Co do odcinka na torze to daj znać ludziom kiedy to będzie - można zrobić coś na wzór Top Geara, publiczność, jakiś scenariusz. Ja mam 15 minut na Modlin i chętnie podjadę, mogę pomóc nagrywać albo pożyczyć gopro 7black , statywy itd. Ja to widzę na przykład tak 1 runda: jedna sesja bez TCS, jedna z TCS. Jacek robi szybką analizę telemetrii, komentuje, podpowiada jak ustawić TCSa na torze (myślę że parę osób ze mną na czele byłoby zajarane czymś takim). Potem 2 runda: podobnie pierwsza sesja bez TCSa, druga z TCSem. Kolejna analiza Jacka najlepszych kółek z telemetrią. Na koniec jakieś igrzyska dla ludu - wyświetlamy czasy czy szybciej z TCS czy bez. Jak bez TCSa szybciej to Jacek ma ostatnią szansę - wsiada do bolidu i ma sesje żeby zaprezentować możliwości tego cacka (W sumie po co Jackowi sesja - jemu to pół kółka z reguły wystarczy żeby wysadzić system i wszystkich ogolić, pod warunkiem że Modlin jest w assetto corsa i Jacek przejechał tam tysiąc kółek i wymacał na monitorze każdy apex tongue.gif). Na koniec dramaturgia, nie ujawniamy czasu i robimy np. coś ala Ice Bucket challenge - Jacek siada pod zbiornikiem zimnej wody i BAAANG - jak TCS z Jackiem nie dał rady to lejemy ! biggrin.gif

Jacek bez urazy jak sobie na za dużo pozwoliłem wobec Twojej osoby w komentarzu smile.gif Na usprawiedliwienie jakby coś było nie tak powiem że przyjąłem właśnie na klatę mecz Legii tylko z 1 piwem smile.gif

PS Modlin jest słabym torem i można tam ułożyć o konfigurację pod TCSa (8 ciasnych nawrotów)- ja bym Łódź albo Pszczółki wybrał bo są chyba bardziej standardowe


dzięki stary to bardzo budujące. na torze będę w najbliższą środę. ZAPRASZAM!!!!
wiesz... ja jestem one man show, sam kręcę druty, sam nagrywam, sam montuje, sam upalam, nie czuje wielkiej telewizji, w tym co robię czuję się w miarę komfortowo. jeśli masz chwilę to wpadaj. zawsze przyda się jakiś dodatkowy materiał. a jeśli nawet nie, to będzie okazja przybić piątkę.


--------------------
_http://www.youtube.com/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 09 Aug 2019 - 05:49
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ja podjadę w ta środę ( rozumiem że po 18stej);swój testować bo i tak planowałem. Modlin ma jedną hopke gdzie TCS może pomagać i mostek też jest śliski. Więc TCS będzie miał co robić zwłaszcza w aucie gdzie jest trochę mocy.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rexsio
post Fri, 09 Aug 2019 - 07:58
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 March 2018





Radek - na jakiej oponie zamierzasz robić test?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Fri, 09 Aug 2019 - 10:06
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(piwo @ Fri, 09 Aug 2019 - 05:49) *
Ja podjadę w ta środę ( rozumiem że po 18stej);swój testować bo i tak planowałem. Modlin ma jedną hopke gdzie TCS może pomagać i mostek też jest śliski. Więc TCS będzie miał co robić zwłaszcza w aucie gdzie jest trochę mocy.


to się widzimy

CYTAT(Rexsio @ Fri, 09 Aug 2019 - 07:58) *
Radek - na jakiej oponie zamierzasz robić test?


właśnie mam trochę oponowy lipton na tylnej osi. siedzi tam jakiś zwykły dunlop 255/40r18 a z przodu mam extrema 265. chociaż z drugiej strony może to i lepiej, że będzie mniej przyczepności na tyle


--------------------
_http://www.youtube.com/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rexsio
post Fri, 09 Aug 2019 - 10:14
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 March 2018





CYTAT(radzio_gsi @ Fri, 09 Aug 2019 - 10:06) *
to się widzimy



właśnie mam trochę oponowy lipton na tylnej osi. siedzi tam jakiś zwykły dunlop 255/40r18 a z przodu mam extrema 265. chociaż z drugiej strony może to i lepiej, że będzie mniej przyczepności na tyle


Jak chcesz to mam pilot sport cup 1 ki 285/30/18 do dojechania - jeden. dwa trackday'e zniosą - 4 sztuki. Coś tam jadą ale stary DOT chyba 2012 i do świeżej direzzy nie mają podejścia. Dostałem je tutaj za flaszkę więc mogę podrzucić Ci gratis na Modlin do upalenia. Tylko pytanie czy masz felgę zeby 285/30 weszło. Powinieneś mieć bo to ktoś z M3 też oddawał.

Jakby 285/30 była za duża to mam direzze 245/18 ale tylko dwie sztuki. Podrzucę pożyczyć na testy bo są coś tam jeszcze warte (pewnie jakieś 200 zeta bym za nie chciał bo stan poniżej 50% ale DOT 2017 i dają radę, 1:50 na nich robiłem w Poznaniu swoją Rx8ką 1 JZ).

Będę na 99% w środę - 18 godzina tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Fri, 09 Aug 2019 - 10:26
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





CYTAT(radzio_gsi @ Thu, 08 Aug 2019 - 22:12) *
jezeli to istotne to tak, jest bez xenonu sam zdemontowalem. tradycyjne lampy bez spryskow sa sporo lzejsze


Tak się dziwię bo tylko raz widziałem...w teście jak wchodziło na rynek w 2000r. Ale jak fabrycznie był to nie ma tematu, wręcz popieram - masa wrogiem przyspieszenia.


--------------------
Mistrz GrandPrixPolski 2014 RWD
II wicemistrz GPP 2015
wicemistrz GPP 2016
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzio_gsi
post Fri, 09 Aug 2019 - 10:42
Post #13


Super User
Dołączył: Fri, 17 February 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(Rexsio @ Fri, 09 Aug 2019 - 10:14) *
Jak chcesz to mam pilot sport cup 1 ki 285/30/18 do dojechania - jeden. dwa trackday'e zniosą - 4 sztuki. Coś tam jadą ale stary DOT chyba 2012 i do świeżej direzzy nie mają podejścia. Dostałem je tutaj za flaszkę więc mogę podrzucić Ci gratis na Modlin do upalenia. Tylko pytanie czy masz felgę zeby 285/30 weszło. Powinieneś mieć bo to ktoś z M3 też oddawał.

Jakby 285/30 była za duża to mam direzze 245/18 ale tylko dwie sztuki. Podrzucę pożyczyć na testy bo są coś tam jeszcze warte (pewnie jakieś 200 zeta bym za nie chciał bo stan poniżej 50% ale DOT 2017 i dają radę, 1:50 na nich robiłem w Poznaniu swoją Rx8ką 1 JZ).

Będę na 99% w środę - 18 godzina tak?



nie no stary. wielka dziena, ale myślę, że damy radę na tym co mamy.
tak ok 18

CYTAT(Lincoln e30ix @ Fri, 09 Aug 2019 - 10:26) *
Tak się dziwię bo tylko raz widziałem...w teście jak wchodziło na rynek w 2000r. Ale jak fabrycznie był to nie ma tematu, wręcz popieram - masa wrogiem przyspieszenia.


thumb up


--------------------
_http://www.youtube.com/radzioFLATOUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sun, 11 Aug 2019 - 10:37
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





.


--------------------
TTRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R_poweR
post Sun, 11 Aug 2019 - 22:24
Post #15


User
Dołączył: Thu, 04 February 2010





Co do samego filmu - nareszcie z mikrofonem! Przyjemnie się teraz ogląda. Bez słodzenia, mówię jak jest tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 14 Aug 2019 - 22:07
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Fajnie było się dziś spotkać. TCS na Modlinie rewelacja. Na zawrotce bardzo wcześnie mogłem wciskać gaz przez co na wyjściu delikatna fajna nadsterowność. Przed mostkiem też czułem jak pięknie działa i pryka by tył nie uciekł.to samo za mostkiem, bezpiecznie nogą w podłogę a TCS robił resztę roboty.
Współczucie dla właściciela forda rs. Pewnie z 30tys w plecy za jeden błąd.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Wed, 14 Aug 2019 - 22:24
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





No właśnie Modlin jest słaby jeśli chodzi o konsekwencje błędów. Byłem 2 tg. temu na treningu z pomiarem czasu, i też pewien Pan poległ, na 5 min. przed końcem ost. sesji zresztą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rexsio
post Wed, 14 Aug 2019 - 22:37
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 March 2018





CYTAT(piwo @ Wed, 14 Aug 2019 - 22:07) *
Fajnie było się dziś spotkać. TCS na Modlinie rewelacja. Na zawrotce bardzo wcześnie mogłem wciskać gaz przez co na wyjściu delikatna fajna nadsterowność. Przed mostkiem też czułem jak pięknie działa i pryka by tył nie uciekł.to samo za mostkiem, bezpiecznie nogą w podłogę a TCS robił resztę roboty.
Współczucie dla właściciela forda rs. Pewnie z 30tys w plecy za jeden błąd.


Szkoda że się minęliśmy - dopiero po 20 dotarłem, musiałeś się jakoś wcześniej zawinąć? Fajnie było się spotkać Radek i poszerzyć światopogląd smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 15 Aug 2019 - 05:19
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Tak uciekłem bo wróciły te same demony, olej 145 stopni i na dodatek linka od bagażnika wypadła przez co nie mogłem dostać się do komory silnika by sprawdzić stan oleju więc odpuściłem.
Modlin to świetny tor techniczny. Wolny ale sporo uczy, nie przesadzania z gazem, płynności, umiejętności dobierania linii. Tam się jeździ jak gokartem. Trzeba wiedzieć gdzie zwolnić by potem na wyjściu mieć prędkość. Fajnie dupka uciekała na mostku na dohamowaniu ale też łatwo temu zaradzić lekko dodając gaz, fajnie na nawrocie redukując 3-2 pomagało się obrócić autu i likwidować pluzenie i wypluwanie na zewnatrz. Na prawdę techniczny piękny tor. Ale u mnie jak zwykle z przygodami. Ale cieszę się że tym razem fuckapy były pod domem.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 15 Aug 2019 - 06:37
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Mam zupełnie inne spostrzeżenia. Las opon i barierek wyznaczający tor jazdy. Jak pole minowe najeżone niespodziankami. Mały błąd i auto zniszczone. Nie tak powinien wyglądać obiekt do nauki torowej jazdy.


--------------------
TTRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 22 August 2019 - 13:20