Następca 350z do 65k |
Następca 350z do 65k |
Tue, 06 Aug 2019 - 19:46
Post
#21
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 |
dot. subaru chyba mam takie samo wrażenie jak kolega wyżej, nawet na forum SIP tak chłopaki piszą. I350 to tylko z USA chyba...
Myślałem ze coś nowego wpadnie w propozycje ale kurde S3 8P/6R to najbardziej rozsądna propozycja. S4 tez bardzo fajne... |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 06 Aug 2019 - 19:46
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 06 Aug 2019 - 19:58
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
S4 będzie droższe w serwisie niż auto na bazie golfa, trzeba to brać pod uwagę. I za 65tys kupić coś normalnego z 3.0tfsi to raczej trudny temat.
|
|
|
gość_bartez90_* |
Tue, 06 Aug 2019 - 20:09
Post
#23
|
|
To prawda, ciezko porownywac te 2 auta. Ale potencjal s4 jest o wiele wiekszy. Tu 450 hp kosztuje do 5tys. W golfie/s3 to majatek. No ale tez koszt zakupu inny.
|
|
|
Wed, 07 Aug 2019 - 08:38
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 20 June 2016 |
Siana starczy na zdrowe STI, ew kupujesz WRX i robisz je na tip-top i wzmacniasz i jeszcze Ci zostaje dużo w kieszeni. Ryzyko że kiedyś silnik walnie? W KAŻDYM aucie które wymieniłeś jest podobne ryzyko że silnik walnie i wtedy koszty remontu masz podobne. Nawet w tym temacie masz wyżej opisane jak rozleciał się rozrząd w 2.0 TFSI, co uszczupliło budżet o 12 tys zł. Ludzie jakoś nadmiernie hejtują te 2.5 subarowe, a 95% dobrze jeździ i nie chce się popsuć. Mam zupelnie inne doświadczenia, kumpel mial dwa sti GH w hatchu i sedanie i w obu byl silnik do kompletnego remontu, auta używane zgodnie z przeznaczeniem, ale było bardzo uważane na temp itp. Tez chciałem sti, jeździłem nawet kilkoma, na jednej jeździe probnej poszla panewka... Kupilem 370z i jestem bardzo zadowolony . |
|
|
Wed, 07 Aug 2019 - 13:59
Post
#25
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 |
|
|
|
gość_bartez90_* |
Thu, 08 Aug 2019 - 07:12
Post
#26
|
|
Tylko uwazaj zebys nie kupil jakiegos smietnika ze sporym przebiegiem. Swiezutki temat tu na forum:
http://www.racingforum.pl/Golf-6R-wypadani...ow-t149723.html |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 08:56
Post
#27
|
|
User Dołączył: Thu, 15 August 2013 Skąd: śląsk |
Skąd ta statystyka? Bo z moich wynika że bliżej raczej w tę druga stronę... Sam przerabiałem temat, każdy ze znajomych który miał 2.5T robił remont albo kupił już po nim (w 3 na 4 przypadki i tak później musiał robić jeszcze raz). No chyba że ktoś kupił i trzyma pod kocem albo jeździ tak że równie dobrze mógłby śmigać Tico. Na zdrowe STi to będzie mooooże na styk. Kupisz WRXa to będziesz żałował że nie STi. Ogólnie bardzo fajne auto, ale też niestety bardzo drogie w utrzymaniu. "Nic do Subaru kosztuje 500 zł". 2.5T charakteryzuje się tym, że remont będzie konieczny wcześniej czy później. Natomiast jeżeli ktoś, to robi 3 czy 4 razy (co prawda nie wiem w jakim okresie czasu), to chyba jednak coś nie tak ze składającym. Ten motor jest problematyczny, ale złożony porządnie (na dobrych gratach i tulejach Dartona najlepiej) u fachowców znających się, a nie udających, że się znają, może służyć dłuższy czas bezawaryjnie. |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 08:58
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa |
hehe, wlasciciel wyzej wymienionego golfa tez stal przed takim dylematem przy kupnie. Ja proponowalem 335i, 335d, lub s5 v8, z tym ze to ostatnie raczej od razu odpadalo ze wzgledu na koszty. Wybor padl na 6r no i jak slysze jak ktos mowi ze cdla nie bierze oleju to tak jakbym slyszal rozmowe przed kupnem golfa. Teraz okazuje sie ze ze na 6tys km trzeba raz albo 2 razy litr dolac zalezy jak sie jezdzi. Kolega ma Octavie vrs i bierze mu jeszcze wiecej bo nawet litr na 1000. Druga rzecz to elektronika, modul kamer i parktronika, praktycznie w kazdym golfie 6 z czasem jest do wymiany. Spalanie 14-15l trzeba wziac pod uwage, swiece, cewki, popychacz pompy paliwa, jest co robic w takim aucie.
Wiadomo 335 tez ma swoje bolaczki i tez pali ok 15 ale jak sie zrobi panewki zaraz po kupnie to jest wzgledny spokoj o ile sie nie kupi padaki. w tym temacie byly rozwazania nt kupna auta: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=143488&hl= tak ode mnie to ja nie sadze abym kiedykolwiek kupil jeszcze cos ze stajni audi/vw a juz napewno nie nic mocniejszego ze wzgledu na awaryjnosc. |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 09:17
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
tak ode mnie to ja nie sadze abym kiedykolwiek kupil jeszcze cos ze stajni audi/vw a juz napewno nie nic mocniejszego ze wzgledu na awaryjnosc. Jeździłeś czymś z 2.5 TFSI ? -------------------- A110S
|
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 09:41
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa |
nie, nie mialem stycznosci.
|
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 09:54
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
Nie ma co też przesadzać mi s3 8p średnio paliło 9,3-9,8. Średnia 14 w 2.0 tfsi to już niezłe katowanie. Przy przebiegu 140-160tys trzeba się liczyć z pakietem startowym 10-20tys zł. + jakieś nieprzewidziane usterki. Przy normalnej jeździe mi bhz oleju nie palił (340hp/450nm). Silniki wymagają dobrego serwisu, jak Pan Janusz się dorwie to na pewno będzie problem, czasem jednak znalezienie przyczyny usterki wymaga metody prób i błędów, nawet u dobrych tunerów, dlatego jak kupić to z małym przebiegiem.
|
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 10:27
Post
#32
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 |
S3/6R chce szukac tylko z PL salonu z przebiegiem okolo 100K, takie sie trafiaja w gornej granicy budzetu.
Temat o awarii 6R widzialem ,ale to chyba bardziej kwestia zaniedbania niz wielkich bolaczek modelu. Temat popychacza pompy itp znam 335i jest generalnie spoko, ale wiekszosc to coupe a sedany sie czesto nie trafiaja...poza tym RWD na RWD to srednio chce Znowu warunki gorsze beda to bede sie wkurzal jak przy 350z. Przy moim uzytkowaniu bardziej sie liczy 0-100 niz 100-200... PS. VRS to raczej nie CDLA wiec mnie nie dziwi ze wiecej oleju wciagal |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 11:48
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2016 |
|
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 12:25
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa |
rwtnt, jasne jest ze te auta czy to s3, 6r, s5 czy 335 potrzebuja odpowiedniego serwisu i raczej sa dla ludzi ktorzy zawsze sa w stanie wyjac 10 czy 15 na potencjalny serwis lub awarie i tyle, odpowiedni serwis jest rownie wazny, w rzeczonym golfie 6r, obecnie na serwis jest nieszczedzone i auto nie jest zaniedbane, nawet uwzgledniajac niepewny serwis poprzedniego wlasciciela ktory auto mial zdaje sie pol roku. Samochod po prostu ma najechane swoje i tyle. Trzeba naprawiac, nic sie nie zrobi. Co do spalania tez slyszalem opinie ze taki 6r spali 10-10,5l srednio, ja jednak jak wsiadam do tego auta zawsze widze srednie 14-14,5 byc moze jest to zwiazane z kiepskim programem lub z usterka albo po prostu z stylem jazdy wlasciciela
Sebas01, tak czy inaczej zycze powodzenia w szukaniu, znalezieniu wlasciwej sztuki i zeby opinie przed kupnem pokryly sie z tym co faktycznie otrzymasz w kupionym aucie |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 15:01
Post
#35
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 |
@Arkadiusz
szczescie sie przyda w poszukiwaniach Wiem, ze takie auta wymagaja innej opieki niz zwykle osobowki Ale utwierdziliscie mnie w przekonaniu, ze S3/S4/6R ew 335i to dobra droga. |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 19:08
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
Cupra 1p ma jakas pseudoszpere Jest XDS czyli imitacja dzialania szpery z wykorzystaniem systemow elektronicznych, w VCDS mozna sobie zmienic ustawienia XDS, juz na ustawieniu normal przy mocniejszym wciskaniu gazu w zakrecie czuc jak delikatnie ucieka tył, przy najwyzszym ustawieniu ma sie wrazenie jazdy RWD tylko klocki z tylu wtedy koncza sie w zaskakujacym tempie. Jednak jako caloroczne daily zdecydowanie S3, tylko nie wiem czy nie trzeba siegnac glebiej do kieszeni, 65tys z serwisem wyniosla mnie wlasnie Cupra R CDLA, S3 troszke mocniej trzymaja cene (mowimy oczywiscie o zdrowym egzemplarzu, blizej konca rocznika produkcji) -------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 19:15
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
Wybor padl na 6r no i jak slysze jak ktos mowi ze cdla nie bierze oleju to tak jakbym slyszal rozmowe przed kupnem golfa Zdrowy nie bedzie bral, a za zdrowego trzeba swoje zaplacic, jak kolega dal z 30-35tys za tego golfa to moze miec sam do siebie pretensje mam teraz Cupre R CDLA, to juz moja druga Cupra z 20.TSI i zadna z nich oleju nie brala, tylko oczywiscie auta kupione blisko gornej granicy budzetu, zaraz po zakupie gruby serwis startowy na ponad 15tys i mozna sie cieszyc jazda Przy przebiegu 140-160tys trzeba się liczyć z pakietem startowym 10-20tys zł. Pakiet startowy warto zrobic bez wzgledu na przebieg, pierwsza moja Cupra miala 63tys, druga 93tys i w obu przypadkach robilem pakiet startowy na samym poczatku -------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 19:20
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
W sumie masz rację pakiet startowy lepiej zrobić od razu niezależnie od przebieg, tu jest właśnie pies pogrzebany, że ludzie nie robią tego kompleksowo, po zakupie, mało kto chce jeszcze dorzucić kilkanaście tysięcy zł.
|
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 19:24
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 June 2019 |
Polskie realia
-------------------- Funcar Seat Leon 2 Cupra R 2.0 TSI CDLA 277km / 413Nm seria -> 310km / 450Nm program
Daily Audi A3 8PA 1.6 MPI BSE |
|
|
Thu, 08 Aug 2019 - 20:33
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:53 |