Turbo do Porsche Caymana 2,7 |
Turbo do Porsche Caymana 2,7 |
Sun, 21 Jul 2019 - 21:19
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Hej, mam pytanko możecie polecić jakiś warsztat który by mi ogarnął założenie turbo do silnika 2,7 w Porsche Caymanie? Niestety 245KM trochę mało i chciałbym dodać ok 100km, można na seryjnym silniku spokojnie tyle zrobić. W stanach jest firma która proponuje takie zestawy za 8-10tys USD. Macie jakieś pomysly ile to bedzie kosztować orientacyjnie w PLN?
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 21 Jul 2019 - 21:19
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 21 Jul 2019 - 23:21
Post
#2
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Zeswapuj to na motor z 911. Już nawet 3.4l z S jedzie przyzwoicie.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 22 Jul 2019 - 09:56
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Poczytaj sobie o tych silnikach porsche, to wcale nie jest taki dobry pomysł swapować, nie mówiąć nawet o cenach takich silników...z tych lat o dziwo najmniej awaryjną jednostką jest właśnie 2,7. Zostaje tylko i wyłącznie temat turbo. Czekam na jakieś pomysły.
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Mon, 22 Jul 2019 - 11:12
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
Ja podzielam zdanie BMX-a, że swap jest lepszym rozwiązaniem, ale skoro już musisz turbić, to jest to silnik jak każdy inny - do zrobienia kolektory, dolot i wydech, a później strojenie.
Nie wiem, jak jest jest z dostęp do silnika w Caymanie, ale jak tak jak w Boxsterze, to miejsca mało i dostęp fatalny. |
|
|
Mon, 22 Jul 2019 - 12:37
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok |
A może jakiś silnik od nowszego Caymana/911?
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
Mon, 22 Jul 2019 - 14:01
Post
#6
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
Poczytaj sobie o tych silnikach porsche, to wcale nie jest taki dobry pomysł swapować, nie mówiąć nawet o cenach takich silników...z tych lat o dziwo najmniej awaryjną jednostką jest właśnie 2,7. Zostaje tylko i wyłącznie temat turbo. Czekam na jakieś pomysły. prnit pracowałem przy tych autach jak były jeszcze oferowane nowe w salonie i miałem też własnego 987.1 S. Najlepszy był by swap na silnik Mezgera, ten z 997 GT3, on nie ma żadnych wad. Ale fakt, swoje pewnie kosztuje. Jeśli chodzi o sam swap to Porsche jest jak każdy VAG, kwestia kodowania, wszystko będzie śmigać jak należy. A może jakiś silnik od nowszego Caymana/911? Wszystkie nowsze to już bezpośredni wtrysk, czuje komplikacje -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Mon, 22 Jul 2019 - 17:27
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Silnik od gt3 może nie ma minusów oprócz tego że taki silnik jest w cenie całego caymana , Ja napisałem że nie chce zmieniać silnika tylko zostawić 2,7, zostawić skrzynie manualną itd., jezdzą te silniki uturbione takze pytanie kto by tego podjął, chce z tematem ruszyć w zimę żeby na wiosne auto było gotowe. Nie szukam też pierdyliona koni tylko te 350 lub przy zakuciu pod 400.
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Tue, 13 Aug 2019 - 23:21
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
ktoś to w PL wystroi w ogóle? Może 2.0 TFSI podejdzie?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Wed, 14 Aug 2019 - 08:49
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec |
2.7 biT z Audi tam nie podchodzi na skrzynie?
|
|
|
Wed, 14 Aug 2019 - 14:08
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
|
|
|
Wed, 14 Aug 2019 - 18:43
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec |
OK Tak mi się kojarzy, że 4.2 v8 wkładali na pistonheads do paru boxterów i zdaje się właśnie pasował na skrzynię
|
|
|
Wed, 14 Aug 2019 - 18:49
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
To, czy jakiś nie boxer siądzie tam na skrzynie to jest najmniejszy problem. Tam nie ma miejsca na silniki rzędowe i V.
|
|
|
Fri, 16 Aug 2019 - 00:03
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec |
|
|
|
Fri, 16 Aug 2019 - 08:41
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
No i autor tematu na pewno nie celuje w takie coś.
BTW: te zdjęcia, to dowód, że ten silnik tam się nie mieści - mimo że fizycznie tam jest... |
|
|
Sun, 18 Aug 2019 - 02:25
Post
#15
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno |
ktoś to w PL wystroi w ogóle? Poziom zwykłego VAGa z tamtych lat, wiec seryjne ECU programowalne prawie jak standalone -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Sun, 18 Aug 2019 - 16:49
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Nie chce nic swapować, chce uturbić ten silnik i tyle. Uturbiają je tylko wole to zrobić w PL, pytanie kto się tego podejmie, dzięki za info że ze strojeniem nie będzie problemu, to już coś. Z dojściem jest słabo ale można to zrobić bo są do tego kity gotowe, tyle że ja w kity gotowe z US nie wierze za bardzo i wole zapłacić nawet więcej a mieć custumowo to zrobione. To auto jest w miarę lekkie i nie chce też go wykorzystywać do dragu itd, niestety seria średnio jedzie, grzebanie w wolnossaka daje przyrosty max 15-30KM i mnie to nie interesuje, dlatego tylko soft turbo.
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Sun, 18 Aug 2019 - 18:01
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
IMHO pchasz się w bardzo grząski teren z ryzykiem utonięcia na gruby hajs. Sprzedaj i kup S będzie bezpieczniej i pewniej.
-------------------- A110S
|
|
|
Sun, 18 Aug 2019 - 18:22
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sun, 20 April 2003 Skąd: Radom |
print miał uturbione auto metodą na śrubkę, patyk i gumę balonową więc wie z czym to się je, czego potrzeba i czym grozi
-------------------- No car no fun :(
|
|
|
Mon, 19 Aug 2019 - 13:04
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Sprzedaj i kup S, ale ja nie chce żadnej S bo mam dobre auto
Koyack pewno że tak, miałem uturbionego przez Pana Grabowskiego metodą na patyk i śrubkę escorta 1,6 w latach 90 o dziwo nic nie wybuchło i auto jezdziło jak wściekłe -------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Mon, 19 Aug 2019 - 14:43
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Ciekaw jestem efektów. Generalnie auto jest fajną bazą... Ale miałem trochę styczności z porsche i tam serio jest ciasno. Dodatkowo problem będzie z układem oleju sprężarek, nawet jak by je dać w miejscu tłumika to należało by pewnie użyć jakiś zewnętrznych pomp oleju do ich smarowania?
Nie wiem tak pomyślałem, że może kompresor z 3.0 tfsi by tam na górze siadł w miejscu oem kolektora ssącego? Chociaż w sumie... Reakcji na gaz to może jakieś wspaniałej by nie miało na tym trzepaku wypolerowanym ale przy jakieś fajnej sprężarce typu AMG 53 albo BW EFR z wbudowanym WG to może nawet by wstawało... -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 13:50 |