Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T ładuje 0,3 bara, martwy N75?
nba
post Fri, 12 Jul 2019 - 21:25
Post #1


User
Dołączył: Sat, 25 February 2017





Dopiero niedawno kupiłem 1.8t i uczę się tego silnika. Dziś przyjechał do mnie kolega ze swoim 1.8t, który nie osiąga zadanego ciśnienia. Max 0,3 bara a w grupie 118 N75 przy bucie 5,1%. Tak sie zastanawiam czy to wynika z trybu awaryjnego, czy jednak martwy N75? Auto przyjechało mnie z błędami:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Taki błąd pojawia się za każdym razem po skasowaniu i przejechaniu się autem.

16486 - Mass Air Flow Sensor (MAF/G70): Signal too Low
Z tego co się dowiedziałem przepływka i wtyczka do MAF do czyszczenia, po skasowaniu błędu i po butowaniu auta już się nie pokazał. Wartości przepływki dochodziły do 145, silnik po chipie.

16556 - Fuel Trim: System Too Rich
Po skasowaniu już się więcej nie pokazał, korekty wyglądały ok.

Kierownik samochodu ma polecenie sprawdzić w domu DV, ja się jednak zastanawiam na tym N75, jest sens zamieniać go z moim żeby potwierdzić dead?

Drugie pytanie dotyczy mojego auta, otóż po przepisaniu map z AUQ do mojego AUM silnik nie osiąga zadanego ciśnienia. Jest 0,6 bara zamiast 0,7. Pojawił się błąd N249 Mechanical Malfunction, ale z tego co wiem taki błąd może pojawiać się przy walniętym DV, oprócz tego słychać go jak syczy jak BOV po puszczeniu gazu a to objaw niepożądany. Sprawdzić póki co go nie moge, bo muszę skombinować nowe cybanty, bo jest to złączone z użyciem jednorazowych zaciskowych. Siedzi tam ori z końcówką N. Czy to może być wina tego, że nie ładuje więcej niż 0,6 bara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Jul 2019 - 21:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Sun, 14 Jul 2019 - 03:20
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Skąd jesteś?

Pierwszy pacjent ma dziurę w dolocie na odcinku turbo-ic-przepustnica albo przepływkę pierburga zawyżającą i dlatego wpada w tryb awaryjny.

Drugi pacjent znając życie ma za słabo gruszkę naciągniętą albo wyruchaną już, wrzuć loga 115 kanał z odpiętą kostką n75.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nba
post Sun, 14 Jul 2019 - 20:39
Post #3


User
Dołączył: Sat, 25 February 2017





Wodzisław Śląski, do ciebie mam daleko.

Ok dzięki jutro zrobie log 115 z odpiętym N75.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 July 2019 - 18:33