Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Tłumik końcowy przelotowy 1.9 tdi
seba2ts
post Sat, 06 Jul 2019 - 21:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





Witam. Pacjent to audi a4b6 avant 1.9 TDI awx po wirusie. Mam zamiar z Ori końcowego tłumika zrobić przelotowy tj rozciąć puche wywalić środek i wspawac rurę aby był przelot i owinąć wata do tłumików i zaspawać .ma to być opcja po kosztach. Bądź druga opcja jaka zauważyłem na  wielu forach o TDI to wycięcie końcowego tłumika i wspawanie rury i na koniec końcówki ozdobne . Ogólnie chce poprawić wylot spalin z układu ale nie chce kompletnego przelotu aby nie męczył układ a poprostu aby był efektywniejszy i turbo miało lzej. Jakieś opinie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 06 Jul 2019 - 21:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
done4
post Sat, 06 Jul 2019 - 23:02
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Sam przetestuj, odkręć końcowy i zrób jazdę próbną z odcinkiem autostradowym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Sun, 07 Jul 2019 - 06:01
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





Tylko chodzi o to że u mnie cały wydech jest jednolity tj od kata po środkowy aż po końcowy jest nie rozłączalne . Może ktoś już testował takie opcje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DealMan
post Sun, 07 Jul 2019 - 08:01
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 November 2015





To utnij i najwyżej połączysz opaską.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Sun, 07 Jul 2019 - 08:03
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





To mit że tłumik znacząco dławi pracę turbiny - po jego usunięciu nie będzie się szybciej wkręcać, efektywny "mod" to nie będzie wink.gif


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Sun, 07 Jul 2019 - 09:04
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





No to mnie teraz wybiles z tropu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareklbn
post Sun, 07 Jul 2019 - 09:15
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 17 January 2018
Skąd: Lublin





Ja mam w 1,9 jtd zamiast końcowego prostą rurę z końcówką z nierdzewki. Cały wydech seryjna średnica, jeden katalizator i jeden tłumik przelotowy. Do 2,5 k obr głośność seria, powyżej na zewnątrz trochę głośniej. W środku od ok. 3,5 k obr trochę słychać, ale nie jest męczący. Jazda autostradowa bez zmian.
Różnice, na pewno lepiej ciągnie przy wyższych obrotach.
Ogólnie zmiana na plus.
I przegląd bez problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Sun, 07 Jul 2019 - 09:19
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





No ja ma DP zamiast kata środkowy jest seria komorowy i końcowy też komorowy i tak planowałem albo rozpruć końcowy i zrobić z niego przelot albo właśnie rurę jakaś 2.7 cala i na końcu y na 2 końcówki . Masz może nagrane przed i po modyfikacji ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareklbn
post Sun, 07 Jul 2019 - 11:26
Post #9


Rookie
Dołączył: Wed, 17 January 2018
Skąd: Lublin





Nie mam.
Nagram któregoś dnia to wrzucę.
Na YT jest dużo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Sun, 07 Jul 2019 - 18:18
Post #10


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





A geometrię turbiny ładnie słychać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sun, 07 Jul 2019 - 19:29
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(Mareklbn @ Sun, 07 Jul 2019 - 09:15) *
Ja mam w 1,9 jtd zamiast końcowego prostą rurę z końcówką z nierdzewki. Cały wydech seryjna średnica, jeden katalizator i jeden tłumik przelotowy. Do 2,5 k obr głośność seria, powyżej na zewnątrz trochę głośniej. W środku od ok. 3,5 k obr trochę słychać, ale nie jest męczący. Jazda autostradowa bez zmian.
Różnice, na pewno lepiej ciągnie przy wyższych obrotach.
Ogólnie zmiana na plus.
I przegląd bez problemu.


Stoper potwierdza czy to tylko sugestia spowodowana większą głośnością?


--------------------
Do miasta mokro RWD :) w trasy Wieloryb na hydro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareklbn
post Sun, 07 Jul 2019 - 22:15
Post #12


Rookie
Dołączył: Wed, 17 January 2018
Skąd: Lublin





Turbinę słychać pięknie.
Stoper nie, ale brat który nie wiedział o zmianie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Mon, 08 Jul 2019 - 06:05
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





To czekam na wideo jak to gada
Go to the top of the page
 
+Quote Post
seba2ts
post Fri, 12 Jul 2019 - 06:14
Post #14


Rookie
Dołączył: Tue, 05 March 2019





No i temat obadany u mnie w a4b6 1.9 TDI po wycięciu końcowego i zastąpieniu go rura jest sporo głośniej i dlatego wróciłem do oryginału
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 July 2019 - 18:34