Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> e92 335i pytanie o panewki
rom089
post Thu, 04 Jul 2019 - 05:55
Post #1


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





Witajcie temat taki stoje przed zakupem e92 335i n54 po panewce opiłki w oleju i w filtrze. Silnik stuka po rozgrzniu w okolicy 2 tys obrotów jak zimny jest ok, sprzedający nie jest w stanie powiedzieć kiedy to sie zaczęło taki trochę mało bystry.. dry.gif . po prostu nie słyszał....
Pytanie takie jaki jest koszt naprawy takiego silnika łącznie z wyjęciem go włożeniem czy w razie uszkodzenia wału da sie go szlifować czy też nie podobno azotowany i nikt tego nie poleca. Chodzi mi o orientacyjny koszt takiej naprawy nie w ASO a w takim normalnym warsztacie

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Jul 2019 - 05:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Taffarel
post Thu, 04 Jul 2019 - 22:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





jak chcesz pojezdzic tym autem to wał powinien być w nominale. z doswiadczenia podpowiem, ze licz sie z zakupem drugiego silnika.


--------------------
e92 325d 6mt 300KM
e63 M6 507KM
e46 330i TURBO "fakeM3gtr" GT3582 0,9bar ok.450KM
e60 535d 310KM (auto Żony)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 04 Jul 2019 - 22:28
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(rom089 @ Thu, 04 Jul 2019 - 05:55) *
sprzedający nie jest w stanie powiedzieć kiedy to sie zaczęło taki trochę mało bystry.. dry.gif . po prostu nie słyszał....


Wali głupa moim zdaniem.

PS. Taffarel byku - ale stajnia Ci się rozrosła patrzę cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Fri, 05 Jul 2019 - 08:03
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





W Polsce regenerują wały korbowe i te silniki bez problemu jeżdżą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Fri, 05 Jul 2019 - 09:44
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





Regenerują wszystko, tylko prawie nic nie jeździ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rom089
post Fri, 05 Jul 2019 - 10:46
Post #6


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





no właśnie chodzi o trwałość. Auto docelowo miało by mieć więcej mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 05 Jul 2019 - 15:44
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(rom089 @ Fri, 05 Jul 2019 - 10:46) *
no właśnie chodzi o trwałość. Auto docelowo miało by mieć więcej mocy


Odpuść, kup coś co jeździ i ma pewniejszą historię/stan techniczny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Fri, 05 Jul 2019 - 19:11
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





CYTAT(Damzzii @ Fri, 05 Jul 2019 - 09:44) *
Regenerują wszystko, tylko prawie nic nie jeździ.


Emki jeżdżą i to z całej Europy, kup sobie koszulkę „nie znam się to się wypowiem”, idealnie pasuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Fri, 05 Jul 2019 - 20:44
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





Zatem cieszę się szczęściem właścicieli, jednak doświadczenie warsztatowe mówi co innego. Przed laty współpracowałem z różnymi firmami regenerującymi silniki, turbiny, wtryski, odsetek reklamacji był tak abstrakcyjnie duży że przestaliśmy, tylko części nowe.
Dla mnie szukanie używanego silnika, albo remont tego, ale na nowych gratach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Sat, 06 Jul 2019 - 11:07
Post #10


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





Firmy regenerujące typu januszex to rak polskiej gospodarki (kiedyś ojciec oddał wtryskiwacze do regeneracji do firmy która miała opinie „pijany właściciel nie chciał oddać wtryskiwaczy mimo ze nie zrobił ich na czas, wyzywał od chu..., poszczuł psem i kazał wypierd...,”) chociaż jemu naprawił i jeżdżą już pare lat, jednak teraz naprawdę mamy rynek bogaty w fachowców którzy potrafią zrobić coś dobrze i maja pochlebne opinie w internecie. Specjaliści od regeneracji bloków silnika, wałów korbowych, głowic (nawet potrafią solidnie pospawać głowice żeby się nadawała do użytku), tulejowanie silnikow motocykli, naprawa wałków rozrządu, regeneracja wtryskiwaczy, turbin, nawet jest pare firm które dość solidnie potrafią zrobić dwumase jednak nie jest to jakość nowej.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rom089
post Sun, 07 Jul 2019 - 10:01
Post #11


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





tak z ciekawiści jaki może być koszt takiego remontu ? jezeli robił by go warsztat ? łacznie z nowymi pierscieniami wszystkie panewki rozrząd wiadomo wszystko zależy od tego co sie zastanie po rozebraniu. Ale zakładając ze wał sie bedzie nadawał bez jego regeneracji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 07 Jul 2019 - 12:09
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Znajomy robił tylko "górę" coś z zaworami strzeliło bo ktoś wcześniej grzebał i źle poskładał motor. Koszt 8k. Z panewkami wałem, itd. pewnie 10k w górę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Sun, 07 Jul 2019 - 16:55
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





Problem z kosztami w n54 jest taki ze pierścieni nie ma zamienników, ale można dorobić w primie, panewek tez chyba nie ma zamiennych, remont głowicy 1000-1500 i nie wiem ile weźmie ktoś kto to poskłada z gwarancja działania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 09 Jul 2019 - 21:09
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





panewki są, nie ma problemu, np.kolbenschmidt, std na pierwszy i nawet drugi szlif ohmy.gif

mialem 335i ale sprzedalem, tak sie sklada ze teraz mam 3 na placu z uszkodzonym silnikiem przez zatarta panewke korbowodowa i jedno auto w ktorym silnik w pore zostal uratowany przez prewencyjną wymianę panewek, kilka juz naprawilismy z kolegami i zostaly sprzedane. jakies tam doswiadczenie z nimi mam.
w przypadku zatarcia tego motoru, pewnie i wałek/wałki rozrządu się przytarły, z doświadczenia przy rozbieraniu tak się często okazuje, pompa oleju sie nie nada z zatartego, napinacz rozrzadu, nawet turbosprezarki czy hydraulika w glowicy potrafi sie opilkow najesc, o chlodnicy oleju nie wspomne, ze mycie nie wchodzi w gre.
ale mniejsza o większość, bo jak dla siebie wolałbym kupić drugi motor i przeserwisować odpowiednio przed wlożeniem.
w nadwymiarze tez to bedzie chodzic, tylko nie tak dlugo jak w nominale


--------------------
e92 325d 6mt 300KM
e63 M6 507KM
e46 330i TURBO "fakeM3gtr" GT3582 0,9bar ok.450KM
e60 535d 310KM (auto Żony)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 July 2019 - 18:34