Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic K20A2, RRC, LSD, HASPORT, 250KM
Kunis
post Thu, 13 Jun 2019 - 07:04
Post #1


User
Dołączył: Thu, 02 April 2009
Skąd: Legionowo





Ogłoszenie grzecznościowe!

Witam.
Mam do zaoferowania auto o ogromnej historii, kojarzone przez większość środowiska forumowego. O wozie ciężko napisać coś więcej niż 61 stron bardzo dokładnej dokumentacji prac przeprowdzonych w aucie przez kilka lat.

To aktualna specyfikacja:

MODEL:EJ9

KOLOR: PB-74P Dark Amethyst Pearl

SILNIK:
k20a2 polift, wałki k20a, wtryski s2000,
Łapy hasport, żółta pokrywa, karbonowa pokrywka świec, chłodnica ep3, wiatrak Spal,

UKLAD DOLOTOWY:

Rrc(rozwiert na 74mm), heatshield pod ssaka, adapter, przepustnica Skunk2 PRO 74mm, dolot 3,5", stożek AEM

UKŁAD WYDECHOWY:

kolektor custom 4-2-1, bandaż, wydech 2,75" na v-bandach, środkowy i końcowy tłumik DjHammer.

ELEKTRONIKA:

EMU, dodatkowe wskaźniki AutoGauge: temp. wody, ciśnienia oleju, temp. oleju

UKŁAD NAPĘDOWY:

skrzynia npq3
FD- 5,06
LSD- OEM fn2
Długi 6 bieg
olej w skrzyni MTF, sprzęgło nowe OEM
Półosie hasport
Shifter z coupe

ZAWIESZENIE:

Gwint AP, sanki 5gen, stabilizator przedni 26mm, ASR, LCA Skunk2, stabilizator tylny JDM ITR 23mm, komplet poliuretanów, rozpórka przednia górna 3-punktowa Projekt-K, rozpórka tylna górna Projekt-K

KOŁA I OPONY:
lato: ATS DTC 15x7 / opony R1R

UKLAD HAMULCOWY:

Przód: tarcze 282mm QH, klocki Ferodo DS Performance, tył: tarcze 239mm ATE, klocki TRW, płyn hamulcowy Motul RBF, serwo i pompa hamulcowa z ATR 1 cal, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge

BODY-KIT:

Przedni zderzak z coupe, przednia dokładka zderzaka SiR, boczne listwy w kolorze nadwozia, lotka EK9, mgłowe spryskiwacze z Citroen'a C3, lusterka Spoon Style, światła tylne poliftowe przerobione na USDM, lampy przednie OEM z soczewką biksenonową, spryskiwacze reflektorów vti, grill 1-żebrowy, usunięta tylna wycieraczka zastąpiona zaślepką, boczne kierunki white, żółte fogi, tylny zderzak poliftowy, tylna dokładka EK9, OEM owiewki z EK9

ŚRODEK:

Kierownica EK9, Fotele Recaro, pasy repliki TAKATA 3", poduszki pasów TAKATA, zegary przedliftowe z EK4, OEM czarny dywan z EK4, OEM dywaniki z EK4, OEM podłokienik, gałka Skunk2, maplight EK4, podsufitka EK4, OEM trójkątne zaślepki na tweetery z EK4,

CAR-AUDIO:

Radio Alpine, głośniki Hertz

MOC: ponad 250km

Jak widać, cieżko sobie w tym aucie coś więcej wyobrazić. Auto to gotowy projekt. Silnik chodzi bardzo równo i nie wydaje z siebie dziwnych dźwięków, nie pobiera oleju, jest czysty i schludny, zresztą jak cały samochód.
Ogromny budżet przeznaczony na modyfikacje został wydany z głową, a efekt końcowy jest taki jak widać.
Swietny stan nadwozia i podwozia, sztywne zawieszenie, żadnych niepokojących dźwięków, kierownica prosto, nie trzęsie, nie telepie się, przyspiesza jak szalone, a połączenie krótkiej skrzyni z FN2 i długim 6 biegiem powoduje, że auto to świetny kompromis pomiedzy aspiracjami wyścigowymi jak i ekonomią w trasie, a na dodatek nie czuć, że nadwozie jest zużyte, wytłuczone. Trzyma się to wszystko bardzo kupy.

Jasne jest również to, że auto było wykorzystywane z głową, rozgrzewany olej przed upalaniem, studzony, nigdy nieprzegrzany, nigdy nie widział toru, zrobił 4 przejazdy na 1/4 mili, zrobił bez spięcia czas 13,5 sek... A przebieg silnika to 115000km, więc już dotarty smile.gif.

Wóz godny polecenia choćby też z tego powodu, że jego budowa śmiało przekroczyła dwukrotność budżetu aktulanie zaplanowanego na jego zakup.

W razie pytań można spokojnie uzyskać informacje równie rzetelne jak na forum pod numerem telefonicznym:
605 556 850 .
Ogłoszenie grzecznościowe.

Forum:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.p...59d28f965504202

Film z przyspieszeniem:
https://www.youtube.com/watch?v=wBS6vn8M--8...7frvJQUeJJVuC4w

Jak przyjedziesz go zobaczyć, to wrócisz nim do domu smile.gif











Cena:34 300zł do negocjacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 13 Jun 2019 - 07:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 18 August 2019 - 17:10