Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Nissan 370Z Twin Turbo 7AT
datsun
post Wed, 12 Jun 2019 - 22:59
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





Bazą jest Nissan 370Z gt edition 2012.


Auto w pełni streetowe – celem był jak najbardziej OEM look co w tej budzie przy dwóch turbinach jest naprawdę ciężkie. Miejsca pod maską jest jak na lekarstwo i upchnięcie tego wszystkiego żeby nie rezygnować z takich udogodnień jak spryskiwacze czy seryjne zamki od maski jest bardzo trudne smile.gif Zestaw turbo w całości był budowany i strojony w DKCustoms.

Silnik:
- całkowita seria

Twin Turbo kit by DKCustoms:
-2x GT2871R – chińskie na ślizgu AR 0.64
-2x wastegate tial 38mm
-2x bov properfect 35mm
-wtryski OEM GTR 570ccm
-intercooler turboworks (dwa zaspawane w jeden)
-orurowanie turbo → intercooler – 2.25” nierdzewka
-orurowanie filtry → turbo – 2.5” nierdzewka
-orurowanie intercooler → przepustnice – 2.5” nierdzewka
-spacer pod miskę olejową (ok. 1.2l pojemności więcej) DKCustoms
-spacer pod łapy silnika DKCustoms
-filtry powietrza 2x simota pociągnięte w zderzak
-odmy wpuszczone w oil catch can i dalej w dolot przed turbo
-pompa paliwa 320lph – do zamontowania przy najbliższej okazji

Układ wydechowy:
-Custom kolektory by DKCustoms
Lewy kolektor jest tutaj mega wyzwaniem bo miejsca przez drążek kierowniczy, rozrusznik itd. jest naprawdę mało.

Z prawej strony jest o niebo lepiej:

Przewody paliwa zostały relokowane do przodu – seryjnie wypadały akurat w miejscu gorącej strony turbo.

-Downpipe 2.5” ze screamerami, reszta wydechu seria (póki co):




Chłodzenie:
-chłodnica oleju skrzyni 13rzędów

-chłodnica oleju 30 rzędów i podstawka mocal z termostatem czekają na montaż (oby jak najszybciej bo silnik się potwornie grzeje)
-programowa zmiana uruchamiania się wentylatorów (uruchamiają się wcześniej)
-relokacja chłodnicy wspomagania

Zawieszenie:
-Tein Street flex Z przód -2.5cm, tył -2cm ustawione dość komfortowo (prowadzenie i tak znaaaacznie na + w porównaniu do serii)



Elektronika:
-MAPSensor od Nissana GTR
-Strojenie na RaceRom Ecutek by DKCustoms. Póki co jedna mapa na paliwo 98 i całe mnóstwo fail safe’ów na wypadek gdyby coś poszło nie tak smile.gif

Body:
-zderzak nismo v2 czeka na lakierowanie
-progi maxton czekają na lakierowanie


Osiągi i moc:
Auto nie było jeszcze na hamowni ale patrząc na osiągi szacuje na jakieś ~450km
100-200 – mierzone tylko raz pewnie da się lepiej


Rolka od 80km/h z seryjną 370Z Nismo





Kilka zdjęć z budowy:













Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Jun 2019 - 22:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m6nj
post Fri, 14 Jun 2019 - 23:16
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Wiecej dmuchane nie będzie?
Spawy trochę straszą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Mon, 17 Jun 2019 - 07:24
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





W tym sezonie doładowanie zostaje na takim poziomie. Myślę, że przez zimę wzmocni się silnik i skrzynię i na przyszły sezon będzie można dmuchnąć coś więcej. Chwilowo jeszcze i tak nowej mocy jest wystarczająco biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Mon, 17 Jun 2019 - 09:09
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





O, niecoobciowa zetka.
CYTAT(datsun @ Wed, 12 Jun 2019 - 22:59) *
Lewy kolektor jest tutaj mega wyzwaniem bo miejsca przez drążek kierowniczy, rozrusznik itd. jest naprawdę mało.

To nie jest drążek kierowniczy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Mon, 17 Jun 2019 - 09:40
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





Z rozpędu wyszedł mi drążek kierowniczy huh.gif Chodziło oczywiście o kolumnę kierownicy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomasz26
post Tue, 18 Jun 2019 - 13:05
Post #6


User
Dołączył: Fri, 01 May 2009





jestem ciekawy jak by to jechało z dłubnietym wolnossakiem (stocker 4.3) https://www.youtube.com/watch?v=Upnt0B88PzE


--------------------
CLK 500 LPG MG sound
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Wed, 19 Jun 2019 - 11:06
Post #7


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





Wszystko jest do sprawdzenia smile.gif Nie powiem, takiego strokera to chętnie bym u siebie zrobił przy okazji kucia smile.gif Kompletnie bezlagowo musiałoby być 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oress
post Thu, 20 Jun 2019 - 12:31
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 August 2011





datsun - pytanie z innej beczki: myślę żeby sobie sprawić 370Z i zostawić w oryginale i na długo zostać z tym autem. Czego najlepiej szukać, jaka wersja, jaka skrzynia, roczniki, czego unikać, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie poza oczywistymi sprawami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Mon, 24 Jun 2019 - 10:28
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





Zależy do czego szukasz smile.gif Mi się bardzo dobrze jeździ zetką w automacie ale teraz żałuje trochę, że nie poszedłem w manuala (łatwiej z mocą iść). Najlepiej przejedź się tym i tym i zobacz co Ci podpasuje. Akurat automat w 70tce w porównaniu do tego z 50tki jest duuużo lepszy, mimo wszystko nie dorównuje np. DSG. Co do wersji to szukaj europy a jak ze stanów wersji sport (większe heble akebono i szpera). Dodatkowo po lifcie w 2014 roku poprawili uszczelkę magistrali olejowej z papierowej na mocniejsza i nie spada ciśnienie oleju (za to skiepścili sprawę z przednim zderzakiem). Ogólnie polecam bo mimo, że mam ją już kilka lat to nie bardzo widzę na co mógłbym zmienić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oress
post Thu, 27 Jun 2019 - 18:51
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 August 2011





CYTAT(datsun @ Mon, 24 Jun 2019 - 10:28) *
Zależy do czego szukasz smile.gif Mi się bardzo dobrze jeździ zetką w automacie ale teraz żałuje trochę, że nie poszedłem w manuala (łatwiej z mocą iść). Najlepiej przejedź się tym i tym i zobacz co Ci podpasuje. Akurat automat w 70tce w porównaniu do tego z 50tki jest duuużo lepszy, mimo wszystko nie dorównuje np. DSG. Co do wersji to szukaj europy a jak ze stanów wersji sport (większe heble akebono i szpera). Dodatkowo po lifcie w 2014 roku poprawili uszczelkę magistrali olejowej z papierowej na mocniejsza i nie spada ciśnienie oleju (za to skiepścili sprawę z przednim zderzakiem). Ogólnie polecam bo mimo, że mam ją już kilka lat to nie bardzo widzę na co mógłbym zmienić


Auto ma być do chuchania, dmuchania i trzymania w garażu pod kocem, a poważniej jako żwawy weekendowy połykacz kilometrów na autostradzie. Nie mam nic do automatów i bardzo lubię. Raczej będę patrzył na stan ogólny a nie na to jaką ma skrzynię. Pytanie czy auto jest sensownie wyciszone aby robić trasy autostradowe przelotowo 150km/h i nie wysiąść zmęczonym po 300km?
Czy w przedlifcie (bo ten mi się podoba bardziej) da się poprawić tą uszczelkę magistrali olejowej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 27 Jun 2019 - 19:00
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Większość aut gdy ma seryjny wydech a nie wydumany przelot jest cichych. No może oprócz malucha. Będziesz trzymał się serii będzie cicho.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cubson94
post Fri, 28 Jun 2019 - 13:06
Post #12


User
Dołączył: Sun, 08 November 2009





Dla mnie tylko automat, jeździłem tym autem jak był jeszcze N/A i wcale nie powiedziałbym ze ta skrzynia tak mocno odstaje od dsg a dsg akurat posiadam sam. Fakt jest jeszcze na konwerterze a nie na dwóch sprzeglach ale jest to zupełnie inna charakterystyka niż w zwykłych automatach typu e90 2.0d jak na zwykły konwerter skrzynia jest naprawdę szybka i daje rade smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Fri, 28 Jun 2019 - 19:18
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





fajny projekt , jak jest z trakcją ? bo ja w 350z mam ogromne problemy, co do skrzyni zakładaj ZF 8hp 70 8 biegów transbreyk ja na niej jeżdzę 3 rok i sobie chwale


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Sun, 30 Jun 2019 - 16:10
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





Jeśli chodzi o głośność to nie wydech jest problemem (jest duuużo za cichy) a wytłumienie nadkoli. Przy wyższych prędkościach jest dość słyszalny szum ale umówmy się to nie duże GT smile.gif Z trakcją zaczęły się problemy ale wydaje mi się, że jest to kwestia opon. Skończę federale to chyba pójdę w michelin 4s tyle osób je poleca, że coś musi być na rzeczy smile.gif A skrzynia 8HP jest jednym z pomysłów co zrobić dalej, ale tu już zobaczymy co Daniel wykombinuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 30 Jun 2019 - 16:12
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Federal a Michelin to dwa światy. Budżetowy kontra topowy. Jakbyś fiata do Porsche porównywał.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
youtu.be/jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datsun
post Fri, 05 Jul 2019 - 13:30
Post #16


Rookie
Dołączył: Fri, 23 November 2018





To chyba faktycznie będzie trzeba je wypróbować chociaż ceną trochę zabijają sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 16 September 2019 - 03:06