Big brake S3 8L, TT, MK4 |
Big brake S3 8L, TT, MK4 |
Sun, 09 Jun 2019 - 08:45
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica |
Panowie, niby temat prosty i już znany.
Wiadomo, przod- 6 tłoków z Porsche, tarcza MK4 R32 i po temacie. Tyl wymyśliłem sobie, że przełoże tarcze które mam aktualnie z przodu (312mm) ze znikomym przebiegiem ale jaki do tego zacisk żeby ręczny zachowac bez kombinacji? Nie chcę hydro łapy zakładać bo auto ma jak seria wyglądać w środku. No i serwo muszę zmienić. Wkładać serię czy jakiś upgrade robić? -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 09 Jun 2019 - 08:45
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 09 Jun 2019 - 08:49
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Ale ze co ,4 pot chcesz na tyl ze piszesz o hydrolapie ?
Jeśli na tyle 312mm to daj zacisk z t5 i tyle w temacie,zachowasz reczny na linkę b3z zbędnych kombinacji -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Sun, 09 Jun 2019 - 09:50
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica |
4 tłoki z tyłu to dla mnie strata pieniędzy, tył nie hamuje aż tyle żeby tam pchać tam 4 tłoki z Porsche.
O hydro łapie wspomniałem bo gro zacisków które oglądałem pod moje auto na tył miało ręczny hydrauliczny. A nie chce kombinować jak ją dołożyć w środku żeby to jakoś wyglądało. T5 z jakiejś konkretnej wersji silnikowej czy wszystkie miały ten sam zacisk? Pompę hamulcową mam nową. serwo muszę zmienić bo zapewne nie przejdzie testu szczelności, odnośnie serwa to jeszcze myślę czy zakładać nową serię czy od czegoś innego. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Sun, 09 Jun 2019 - 10:24
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
Żeby byly pod tarcze wentylowane ,bo wystepowaly tez lite
Adapery chyba user od seata leona r36 turbo mial w sprzedaży Podejrzewam ze seryjne serwo obleci jesli sprawne bo w s3 miałem bbk na 6pot i nie bylo problemu |
|
|
Mon, 10 Jun 2019 - 14:27
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
seryjne serwo spokojnie ogarnie
te zaciski z t5 mają bardzo zbliżoną siłę ścisku co zaciski z s3 8l - jedynie zyskasz na dźwigni |
|
|
Thu, 13 Jun 2019 - 21:13
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 |
Witam a s3 8l jakie ma heble? Jestem posiadaczem bory sedan 2.8 vr6 4motion jako tako dupowoz na codzień ale wiadomo heble nigdy za duże co oprócz zestawu z r32 golf podejdzie p&p lub w miarę p&p?
Pozdrawiam |
|
|
Thu, 13 Jun 2019 - 23:31
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica |
312/256 wentylowane obie osie.
P&P z Leona cupra 1M 4tloki z przodu na tarczy 323mm -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
Fri, 14 Jun 2019 - 20:22
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 10 July 2014 |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 08:34 |