Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Co po 335i ?
global7teen
post Sat, 01 Jun 2019 - 17:58
Post #1


User
Dołączył: Sun, 27 February 2005
Skąd: St-ce





Cześć,

Sprzedałem 335i E92 i od dwóch tygodni nie mam alternatywy na dupowóz z charakterem.
Czego szukać po 2010 roku, do jazdy na co dzień?

Cel:
-4/5 drzwi
-minimum 200 KM
-minimum 2010 rok
-nie męczący zbytnio w trasie (przynajmniej dźwiękiem)
-budżet do. 60 tys. PLN z naciskiem na 50
-benzyna lub diesel najlepiej z sprawnym automatem

Początkowo rozglądałem się za 328i F30 ale chyba przewartościowane modele, to już nie to samo BMW co kiedyś. F10 w tym budżecie to ulepy lub 520d zatem też odpada.

Czekam na propozycje, może mnie zainspirujecie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Jun 2019 - 17:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rufios
post Sat, 01 Jun 2019 - 19:45
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: znad morza





Dlaczego sprzedales 335i?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
global7teen
post Sat, 01 Jun 2019 - 23:03
Post #3


User
Dołączył: Sun, 27 February 2005
Skąd: St-ce





Bo dwa lata z jednym samochodem to za długo.
Fajny, poprawny samochód.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
monev
post Sat, 01 Jun 2019 - 23:26
Post #4


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 August 2015





Może Jag XF?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Sun, 02 Jun 2019 - 08:39
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Ciężki temat, bo założenia najlepiej spełnia 335i wink.gif Może spróbuj przejechać się Focusem ST 2.0 EB 250 KM. Charakter ma, zwłaszcza mega ostre prowadzenie. Osiągi dobre, ale czy to będzie lepszy wybór niż 335i? Sam ocenisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Sun, 02 Jun 2019 - 19:31
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Z BMW raczej nie ma nic ciekawego w tym budżecie, trzeba dorzucić 30-40k do M3. Pozostają auta wymienione na dole, aczkolwiek nie widzę tu żadnego pewniaka.
S4 B8 i S3 8P szybkie i dobrze wykonane nudy
Golf 6R j/w
Focus ST niby spoko, ale krok w tył osiągami po 335i
Volvo S60 T5 i T6 - niby fajne, ale volvo ma bardzo uspokajający charakter tongue.gif
Daj znać co wybierzesz bo mam podobną rozkmine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Sun, 02 Jun 2019 - 20:18
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





Ok ale za 50-60tys nie kupi się s4 b8, które miałoby ręce i nogi. Miałem s3 8p i auto z dsg tutaj akurat miałoby sens. W tym budżecie mamy tylko 335 i s3 8p, ale ładne egzemplarze i tak będą naciągały ten budżet. Za 50 tys... marne szanse.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 02 Jun 2019 - 22:49
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Takie Infiniti wisi na allegro, co to warte - nie wiem, ale ogólnie stworzyłeś sobie niezły problem smile.gif


--------------------
E90 330d LCI
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Mon, 03 Jun 2019 - 09:00
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





Może Nissam 370Z / Infiniti G ? RWD + ponad 300KM
Plus kilka modów u Coobcia biggrin.gif
Ewentualnie Hyundai Genesis Coupe 3.8 v6 ale to raczej rzadkość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 03 Jun 2019 - 09:58
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





Założenia idealnie spełnia:

Opel Insignia I

do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). Na trasie nie męczy, w środku komfortowy, dynamiczny i stosunkowo łatwo trafić na samochód z polskiego salonu, z udokumentowaną przeszłością.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 03 Jun 2019 - 10:16
Post #11









I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 03 Jun 2019 - 10:45
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:16) *
I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.

nie wiem jakie masz umiejętności kierowcy i czy potrafiłeś wykorzystać potencjał auta, natomiast fakty są takie, że na torze Auto Zeitung Insignia OPC uzyskała czas 1:44, zaś 335iX 1:43. Insignia OPC jest szybsza od aut swojej wielkości, czyli Audi A6 C6 3,0TFSI 300KM, czy Mercedesa W212 350E 306KM.

Poza tym mowa jest o Insignii OPC, a nie 220KM. To różnica jak między 325i, a 335i - subtelna, ale wyczuwalna biggrin.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 03 Jun 2019 - 11:11
Post #13









Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 03 Jun 2019 - 11:38
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:11) *
Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i.


Ale spełnia wszystkie założenia potrzebującego.

Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 03 Jun 2019 - 11:41
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





pozwolę sobie ciebie zacytować:
CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:11) *
Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.


Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów.

Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące.


CYTAT(Tommo @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:38) *
Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca?

tam masz amortyzatory o zmiennej sile tłumienia i system FlexDrive. W Insigni II to wszystko działa to bardzo dobrze. Na torze w trybie Sport uzyskujesz bardzo dobre czasy (poziom F30 330iX), natomiast w trybie Tour nie zauważasz nierówności na krajówkach. W Insigni I jest dołożony jeszcze ostrzejszy tryb OPC i ten tryb na pewno męczy na codzień. Ale od czego są inne tryby.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 03 Jun 2019 - 11:45
Post #16









Więc zacytuję także Ciebie:

CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 09:58) *
Założenia idealnie spełnia:

Opel Insignia I

do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). dynamiczny


Wersja 2.0t też jest dynamiczna wg Ciebie?
To mamy inną definicję pojęcia "dynamiki"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Mon, 03 Jun 2019 - 12:22
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:41) *
pozwolę sobie ciebie zacytować:


Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów.

Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące.
...


To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę.


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Mon, 03 Jun 2019 - 12:34
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(yotomeczek @ Mon, 03 Jun 2019 - 13:22) *
To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę.
masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX biggrin.gif Za to jak wsiądziesz w karta 10-20KM - no banan nie schodzi z gęby biggrin.gif

Tak, w Oplach charakterystyka silników jest quasi-atmosferyczna. Nie masz kopnięcia, wszystko idzie równo i faktycznie masz wrażenie, że to auto nie ma przyśpieszenia. Do tego masz dosyć duże rozstawy kół i osi, auto jest ciężkie i to wszystko oszukuje zmysły. Też mam wrażenie, że mój samochód w zasadzie nie przyśpiesza. A potem się łapię na tym, że na A2 ciągnę się równo za Panamerą +200kph laugh.gif Osobiście lubię taką izolację od świata zewnętrznego i przyśpieszeń podczas normalnych podróży. Do szaleństw na torze służą lekkie, przystosowane do tego konstrukcje. Tę izolację można postrzegać jako wadę Insigni, tu jest pełna zgoda.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Mon, 03 Jun 2019 - 12:44
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:34) *
masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX biggrin.gif



Grubo pojechałeś... laugh.gif


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 03 Jun 2019 - 12:51
Post #20









Zaraz wyjdzie ze ta Jego insignia leje vette i lambo, jednemu z lewej, drugiemu z prawej. Ja rozumiem za kazdy swoje chwali, ale to pomalu posmiewisko zaczyna sie robic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 09:43