map 1267632015 200kPa, tablica volt dla sensora |
map 1267632015 200kPa, tablica volt dla sensora |
Tue, 14 May 2019 - 22:30
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Witam,
zastanawiam się czy jest coś takiego jak tablica volt dla danego ciśnienie tego sensora 1267632015 200kPa ? |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 14 May 2019 - 22:30
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 15 May 2019 - 00:07
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 |
Nigdy owej nie wiedziałem dla tego czujnika, ale obstawiam liniowe od 0,5V do 4,5V Czyli 2.5V to około 100kpa. Zdarzają się też wynalazki częstotliwościowe...
|
|
|
Wed, 15 May 2019 - 00:29
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
hey chodzi o jeden konkretny 1267632015 200kPa Bosch (p.s. wszędzie piszą w dtr od 0-5v)
a jako ciekawostkę dopiszę, że mam autogauge dodatkowy zegarek doładowania, i pokazuje mi -0,8 tyle ile powinno być ana podglądzie z wbo2 na aplikacji logującej tewblog po odpaleniu silnika mam 100kpa =1bar coś jest nie tak,... jak powinna wyglądać kalibracja dla 1267632015 200kPa ? |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 09:35
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Kalibracja w Commodore czy w Atari, bo to zależy?
Zobacz czy masz doprowadzone do niego stabilne +5V i jaki masz odczyt na zapłonie bez odpalenia silnika. http://www.msextra.com/forums/viewtopic.php?f=71&t=60495 -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 09:37
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
heheh pewnie by było to atari ;D
wbo2 z TechEdge, za pomocą programu logującego, |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 09:41
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
tak na dobrą sprawę nie wiem jakie wartości powinien poprawnie skonfigurowany map pokazywać w idlu mam zewnętrzny zegar do porównania, z oddzielnym MAP , ale nie wiem jak porównać, na autogauge mam -0,7 IDLE , a na winlogd przez urządzenie pokazuje mi 100kpa a to jest przesunięcie dość spore, ;(
|
|
|
Wed, 15 May 2019 - 11:10
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Bez zmierzenia miernikiem ile pokazuje V na zgaszonym silniku z włączonym zapłonem oraz sprawdzenia czy masa i +5V poprawnie i stabilnie dochodzą nic nie zdziałasz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 13:13
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Hey,
napięcie zmierzone to 2.32v na output |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 17:34
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Prawidłowo jak na zgaszony silnik i włączony zapłon. Aplikacja, która korzysta z sygnału 0-5V Twojego map sensora wali w ciula. Ile masz na odpalonym, rozgrzanym silniku na jałowych obrotach z wyłączonymi obciążeniami napięcia wyjściowego?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 20:55
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
mam przeciek na map-ie, muszę go doszczelnić i zaczynamy jutro jak przewody podciśnienia z ESTD przyjadą ...
|
|
|
Wed, 15 May 2019 - 21:45
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
MAP poklejony, poklejony wskazuje na vac 0,06v na boost 5,04v , zastanawiam się jak tu skale zrobić by było dokładnie,
zastanawiam się jak go wyskalować... jakiś pomysł ? |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 22:03
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Ale przy jakim podciśnieniu i przy jakim doładowaniu te wartości?
Charakterystyka na 95% obstawiam, że będzie liniowa, kwestia tylko początku i końca zakresu, przy 5,04V będzie 200kpa bezwzględne pewnie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wed, 15 May 2019 - 22:55
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
To wartości maksymalne przy których był koniec zakresu i lub początek.
Pomiarów dokonywałem w miarę dokładnie za pomocą strzykawki która nie przepuszcza ciśnienia, i na krótkim sztywnym wężyku. (pisząc liniowo co masz na myśli, możesz pomóc w wyskalowaniu ?) |
|
|
Thu, 16 May 2019 - 00:09
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Charakterystyka będzie liniowa, jeśli jest sprawny i Boscha to będzie miał taką charakterystykę jak tu:
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 17 May 2019 - 04:03
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
super.
Ten wykres nie jest na tyle dokładny ,żeby poprowadzić proste i odczytu dokonać z wykresu. Masz jakiś pomysł ? |
|
|
Fri, 17 May 2019 - 04:08
Post
#16
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
mój MAP jest 200kpa to oznacza 1 bar vaaccum i 1 boost , 1 bost ok, z wykresu, a vaaccum ?
|
|
|
Fri, 17 May 2019 - 10:13
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
To ciśnienie bezwzględnie, więc 200kpa to 1bar boostu, a 0kpa to próżnia, a 100kpa to atmosfera.
Nie chodzi o dokładnie wartości z wykresu, bo to funkcja liniowa. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sat, 18 May 2019 - 06:47
Post
#18
|
|
User Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
no , ok map wskazuje mi koło 10 kpa wg przykładowej prostej liniowej na wolnych
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 03:46 |