Prośba o pomoc w wydumce przedniego zawieszenia., BMW 2105 :) |
Prośba o pomoc w wydumce przedniego zawieszenia., BMW 2105 :) |
Mon, 17 Feb 2020 - 08:59
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Muszę chyba przemierzyć E90.
Może jakby skrócić podłużnice od strony ściany grodziowej to by wyszedł rozstaw osi prawidłowy (Lada ma krótki przód) tylko najgorsza wysokość bo może się okazać ze mcphersony wyjdą ponad maskę W samochodzie i tak będzie w pełni rozbudowana klatka więc o sztywność nadwozia się nie martwię. |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 17 Feb 2020 - 08:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 09:39
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Bez modelu zawiasu i analizy jego kinematyki bym się za to nie zabierał. Jak nie przemyślisz tego od A do Z to będą się działy bardzo bardzo dziwne rzeczy w trakcie jazdy. Znacznie łatwiej będzie zapanować nad tym jak przeszczepisz coś z gotowych aut.
Pozdrawiam |
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 19:56
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
bez przesady nie jest to rocket science, da się to zaprojektować na kartce. ale powtórzę raz jeszcze, trzeba ten przód wyciąć w cholerę i zacząć od zera
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 19:56
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
bez przesady nie jest to rocket science, da się to zaprojektować na kartce. ale powtórzę raz jeszcze, trzeba ten przód wyciąć w cholerę i zacząć od zera
-------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 20:43
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
Jeszcze inna rzeźba mi przychodzi do głowy, zrobić całkiem nowa zwrotnice z mocowaniami wahaczy, poza felgą. Bedzie blisko do podłoża, zmiana prowadzenia jak byś dołożył duży dystans. Ale ocalisz punkty mocowania zawieszenia.
Zrobiłem niezbędne pomiary i tak to mniej więcej wygląda (koło jest podniesione na deseczkach ponieważ tyle jeszcze mniej więcej samochód pójdzie w dół): Linia na wysokości 460mm oznacza mniej więcej wysokość na jakiej maksymalnie może być górny sworzeń tak żeby wahacz miał jeszcze jakiś zakres pracy a żeby nie trzeba było przerobić pół przodu. Górny sworzeń mogę oczywiście obrócić sworzniem w górę. Zamiast wydłużania wahaczy może zastosowałbym sworznie z ramieniem, takie przykręcane na 3 śruby np. Naniosłem też mniej więcej jakby mógł wyglądać dolnych wahacz. Da radę coś z tego wyciągnąć? Trochę słabo to wygląda. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 21:27
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 May 2009 Skąd: Lublin |
Bez modelu zawiasu i analizy jego kinematyki bym się za to nie zabierał. Jak nie przemyślisz tego od A do Z to będą się działy bardzo bardzo dziwne rzeczy w trakcie jazdy. Znacznie łatwiej będzie zapanować nad tym jak przeszczepisz coś z gotowych aut. Pozdrawiam +1 zrobić front swap z bmw i oblożyć to ruskiem |
|
|
Mon, 17 Feb 2020 - 22:02
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
|
|
|
Wed, 08 Jul 2020 - 20:28
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Odkopuję
Żeby nie było, że nie słucham rad z forum Był przód, nie ma przodu i znowu jest |
|
|
Wed, 08 Jul 2020 - 20:44
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa |
Dobra decyzja.
|
|
|
Wed, 08 Jul 2020 - 21:03
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła |
Te podłużnice to 3 takie Łady wyhamują
|
|
|
Wed, 08 Jul 2020 - 21:24
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Odkopuję Żeby nie było, że nie słucham rad z forum Był przód, nie ma przodu i znowu jest good job!!! widzę, że wziąłeś sobie do serca "wytnij to wszystko w cholerę" -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Thu, 09 Jul 2020 - 06:41
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Żarty się skończyły Panowie
Auto za tydzień ma wyjechać (znaczy się ma dać się wypchać ) na własnych kołach z działającym skrętem i zawieszeniem |
|
|
Wed, 15 Jul 2020 - 08:05
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Przeszczep się udał, pacjent żyje
Teraz zostało poobrabiać fartuchy, obniżyć trochę kopuły i będzie jak ta lala. |
|
|
Wed, 15 Jul 2020 - 08:24
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Czy mi się wydaje czy posiome wzmocnienia przy fartuchach wystają powyżej krawędzi szyby?
|
|
|
Wed, 15 Jul 2020 - 08:46
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Też mi się tak wydaje, ale może kwestia perspektywy. To będzie miało przechodzić przeglądy? Swoją drogą chyba to Berlingo może ciągnąć taka lawetę?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Wed, 15 Jul 2020 - 10:37
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Berlingo z lawetą to tylko na podpuchę na grupę laweciarzy na FB, bo oni chyba tam zapomnieli o poczuciu humoru i się wszyscy na wszystko napinają
Wracając do tematu. Fartuchy są za wysoko i kopuły amortyzatorów też, ale da się to przerobić (tak jak wspomniałem) niżej tak żeby było dalej sztywno i ładnie. A co do przeglądów to nie wiem... Robię wszystko maksymalnie porządnie jak się da więc zobaczymy - może diagnosta nie zauważy Dalsze pytania dotyczące ustawienia przodu. Wyciąłem taki skalp z kopuły i muszę obniżyć o około 45mm. Dorobię nową płaską, grubą blachę z otworami jak w oryginale tylko czy może zrobić jakąś regulację kąta pochylenia koła? Na normalnej beemce zrobiłem sobie stałą rozpórkę do ustawienia przy wstawianiu ćwiartek i mógłbym też wykorzystać ją do ustawienia tych nowych blach. Tylko, że amor idzie pod kątem a rozpórka się obniży pionowo w dół (o te 45mm) i amortyzator górą pochyli się bardziej w stronę komory silnika o około 3-4mm na stronę (przez to, że będzie rozpórka) Zrobić tak? czy wyjdzie za duży negatyw? A może się polepszy zwłaszcza, że auto ma być używane w sporcie? |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:23 |