![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Od tego "klekotania" po prostu szybciej sie zużywają powierzchnie zębów/synchronizatorów itd. wystepuje zjawisko takie jak pitting, fretting, scuffing itd Nie jest to coś co wystąpi po 2-3 km raczej w dziesiątkach tys km. i będzie widoczne na powierzchni kontaktowej. Jestem tego świadomy, wszystko ma swoje konsekwencje, jeśli nie krótko- to długoterminowe, dlatego druga skrzynia leży w zapasie. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 December 2010 ![]() |
co do zółtego materiału firmy M to tak wygladało strojenie po dotarciu silnika:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0e94c095b0631c12 https://www.fotosik.pl/zdjecie/d10cb152f303339d nie mam pojecia co sie stalo, firma tez mi tego nie powiedziala tylko ogarneli mi 2 nastepne ale juz nie zółte, po wymianie na normalny B-8090 S moje k24 i k20 trzymaja bez problemu juz jakis czas. dodam tylko ze nie jest to jakis potwór tylko zwykłe troche dłubniete k24a3 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:18 |