Shoutbox 0 nowych PW 



4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Remont TFSI Warszawa/Lublin
MisioLBN
post Mon, 28 Jan 2019 - 12:13
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Witam mam pytanie o warsztat gdzie można spokojnie zostawić samochód i w normalnej kasie naprawić 2.0 TFSI BWA. Wcina mi sporo oleju (przynajmniej 3l/10kkm) i cofa zapłony -7 przy WOT w całym zakresie, korekta długa +6% mniej więcej. Po rozmowach z Frogiem, Proworkshop oraz Green wood garage raczej pewne jest że trzeba otworzyć motor. Mam wersję ABT 240km seryjnie wg. Froga na 100% upalone zawory wydechowe stąd cofanie zapłonu (ABT jeździ na ubogo). Jak otwierać motor to już i problem poboru oleju trzeba by zrobić. Podsumowując chce zrobić głowicę plus pierscienie no i standard czyli uszczelki rozrzady itd. I teraz komu to zlecić? Na oku mam proworkshop z Lublina lub Green wood Garage z pod wawy. Cenowo z proworkshopem musiał bym na spokojnie usiąść i to przegadać natomiast Green Wood Garage z doświadczenia mi powiedział że w 6k jak nie będzie żadnych niespodzianek to sie zmiescimy. Czy ktoś może kojarzy te warsztaty i coś moze powiedzieć ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Jan 2019 - 12:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
scoobany111
post Mon, 28 Jan 2019 - 12:53
Post #2


User
Dołączył: Thu, 21 February 2013





Weź dzień wolnego i jedź do Froga... Chłop ma wiedze i zaplecze , przynajmniej bedziesz wiedział ze masz dobrze zrobione a nie eksperymenty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 28 Jan 2019 - 19:50
Post #3


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





A w dziaku?


--------------------
facebook.com/czuczuracing
CLIO MAXI DO ZABAWY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kylo
post Mon, 28 Jan 2019 - 20:21
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 11 June 2013





U dziaka obróbkę ogarną, ale jeszcze trzeba kogoś znaleźć kto to rozbierze i złoży.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Mon, 28 Jan 2019 - 20:41
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





A w czym.problem ,w.toczeniu tlokow,czy chodzi Ci o typowy remont?


--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 28 Jan 2019 - 20:46
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Trzeba wyjac motor zdjac czapke oddac do zrobienia, wyrwac tloki oddac do obrobki, poskladac na nowych gratach lancuch rozrzad itd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simon.pg
post Mon, 28 Jan 2019 - 20:52
Post #7


User
Dołączył: Sun, 14 April 2013
Skąd: Gdańsk





Wpadnij do Gdańska. Właśnie ogarniamy 1.8tsi. Jodu się nałykasz, świeżego powietrza zaznasz a my autko ogarniemy;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 28 Jan 2019 - 21:49
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(simon.pg @ Mon, 28 Jan 2019 - 20:52) *
Wpadnij do Gdańska. Właśnie ogarniamy 1.8tsi. Jodu się nałykasz, świeżego powietrza zaznasz a my autko ogarniemy;]

Heh do Gdańska mi bliżej jak do Froga tongue.gif Natomiast liczę że warszawa/Lublin jest ogarniety warsztat który robił takie rzeczy nie raz i zrobi to profi. Najbardziej mi zależy na informacji o Proworkshop i Green Wood Garage bo z nimi się kontaktowałęm i wydają się bardzo okej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Mon, 28 Jan 2019 - 22:10
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





CYTAT(MisioLBN @ Mon, 28 Jan 2019 - 20:46) *
Trzeba wyjac motor zdjac czapke oddac do zrobienia, wyrwac tloki oddac do obrobki, poskladac na nowych gratach lancuch rozrzad itd.


A czyli żaden ,ale rozumien ze bardziej tak.jak.napisales chodzi Ci.o info o wymienionych zakladach


--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Mon, 28 Jan 2019 - 22:48
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(16vg60 @ Mon, 28 Jan 2019 - 22:10) *
A czyli żaden ,ale rozumien ze bardziej tak.jak.napisales chodzi Ci.o info o wymienionych zakladach

Chyba że znasz inny warsztat który zrobi to jak trzeba, nie weźmie miliona i odda mi samochód w takim stanie w jakim oddawalem a nie szczura... w 206 ostatnia naprawa skończyła się jakimiś chorymi kosztami bo wymieniane było bez sensu wszystko plus wnętrze tak czarne że mialem całe łapy w oleju po powrocie do domu... Od tamtej pory wszyyystko robilem sam cyz mi sie chcialo czy nie. Golfa tak nieznam i przede wszystkim skończył się czas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Tue, 29 Jan 2019 - 08:54
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





W jakimś wątku o problemach 2.0T był tu na forum wymieniany polecany warsztat m.in. z Wa-wy, poszukaj. Zresztą to nie prom kosmiczny, myślę że wielu dobrych mechaników ogarnia to bez problemu.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 29 Jan 2019 - 08:56
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(_adams_ @ Tue, 29 Jan 2019 - 08:54) *
W jakimś wątku o problemach 2.0T był tu na forum wymieniany polecany warsztat m.in. z Wa-wy, poszukaj. Zresztą to nie prom kosmiczny, myślę że wielu dobrych mechaników ogarnia to bez problemu.

Tylko tu chodzi o to żeby to robiła osoba która jest świadoma że ten motor ma znosić pod 400km i 500nm a nie pan kaziu który zrobi że będzie jeździć i 95% użytkowników samochodów będzie happy. Zreszta 95% użytkowników samochodów nie zauważyła by że coś nie tak jest z motorem który mam teraz bo jeździ, hamuje przyspiesza, jedynie oleju ubywa ale jak to u nas w kraju dolewaj pan nawet nie zmieniaj bo po co...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
swirlization
post Tue, 29 Jan 2019 - 10:31
Post #13


User
Dołączył: Mon, 08 March 2010
Skąd: Kielce





Krasnobrodzka Racing http://krasnobrodzka-racing.com/pl/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koki
post Tue, 29 Jan 2019 - 13:01
Post #14


User
Dołączył: Fri, 09 February 2007





Corling Łukasz Snoch ?
Tanio nie będzie , ale ratował już co najmniej kilkanaście 2.0tfsi .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chyzio_vr6
post Tue, 29 Jan 2019 - 16:12
Post #15


User
Dołączył: Thu, 24 February 2011
Skąd: Warszawa





Corling, jak wyzej. Cenowo pewnie z wyzszej półki, ale robią z zamknietymi oczami wszystkie tfsi. Ewentualnie MDM Serwis albo TecnoGarage, tez sporo tego robia, mozna zerknac na FB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 29 Jan 2019 - 16:17
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(chyzio_vr6 @ Tue, 29 Jan 2019 - 16:12) *
Corling, jak wyzej. Cenowo pewnie z wyzszej półki, ale robią z zamknietymi oczami wszystkie tfsi. Ewentualnie MDM Serwis albo TecnoGarage, tez sporo tego robia, mozna zerknac na FB

Poszły zapytania, Corling zaczyna rozmowę od 9 kPLN netto. To już wole za 12k u Frogga z przeróbką pompy i kuta korba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Tue, 29 Jan 2019 - 17:01
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Mierzyłeś ciśnienie oleju w głowicy?
12k za kompleksowy remont to jednak chyba lepsza opcja niż 6k za pierścienie i czapkę. Chociaż dorzucił bym jeszcze jakieś tłoki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 29 Jan 2019 - 17:21
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(volski1 @ Tue, 29 Jan 2019 - 17:01) *
Mierzyłeś ciśnienie oleju w głowicy?
12k za kompleksowy remont to jednak chyba lepsza opcja niż 6k za pierścienie i czapkę. Chociaż dorzucił bym jeszcze jakieś tłoki.

Tylko po co tłoki smile.gif K04 nawet w hybrydzie nie zabije seryjnego tłoka, jedyne ryzyko to wygiecie korby. To ma być szybki DD a nie torowa zabawka dlatego jestem bardzo nie chętny do remontów za 12k bo to sie mija z jakim kolwiek celem... Lepiej było by opchnać za 25k dołożyć 12k i kupić coś dużo nowszego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Tue, 29 Jan 2019 - 19:50
Post #19


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





CYTAT(Koki @ Tue, 29 Jan 2019 - 13:01) *
Corling Łukasz Snoch ?
Tanio nie będzie , ale ratował już co najmniej kilkanaście 2.0tfsi .



O właśnie, o tym myślałem.

Kazio nie jeden jak dopilnujesz wszystko to też dobrze poskłada, ale oczywiście lepiej dać komuś kto wie po co to robi.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil7s
post Wed, 30 Jan 2019 - 00:13
Post #20


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 June 2009





Za 6k zrobiłem remont głowicy, nowe grubsze pierścienie i roztoczenie rowków na tłoku plus panewki na korbach. Dodatkowo nowy rozrzad. Roboty w cholerę, silnik ze skrzynia trzeba wywalić, bo jakiś cymbał pod kołem zamachowym dał dwie śrubki od miski. Trudna robota to nie jest, ale zapomnij ze w większym mieście ktoś to za 6k ogarnie tak jak powinno być. Mi by się drugi raz za tyle nie chciało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 18 June 2019 - 01:10