Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jakie tarcze do e46, klocek DS3000
lubie_tosty
post Tue, 08 Jan 2019 - 23:37
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 19 November 2013





Cześć - jakie rozsądnie cenowo tarcze kupić do e46 330i? Klocek to DS3000, tarcza jaką miałem obecnie to ATE, ale bije już tak że nie da się jeździć. Po kałużach itd nie jeżdzę, ewidentnie dostała bicia od ostrej jazdy na trackdayu. Co polecicie?

Pozdr,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Jan 2019 - 23:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pawel934
post Wed, 09 Jan 2019 - 09:48
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





A jak cenowo wyglądają ori BMW? Ja mam w E36 torowym te hamulce, klocek Mintex M1155 i na tarczach OEM BMW już kilka sezonów jeżdżę i nie chcą się poddać. BTW - tarcze się nie gną (a więc też nie biją), tylko zostaje na nich miejscowo materiał z klocka i dlatego jest efekt bijącej kierownicy. A jak ma być coś lepszego niż cywilne tarcze, to polecam Pizza Brakes - odlewają z innego stopu, niż cywilne tarcze konkurencji.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lubie_tosty
post Wed, 09 Jan 2019 - 10:47
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 19 November 2013





CYTAT(pawel934 @ Wed, 09 Jan 2019 - 09:48) *
A jak cenowo wyglądają ori BMW? Ja mam w E36 torowym te hamulce, klocek Mintex M1155 i na tarczach OEM BMW już kilka sezonów jeżdżę i nie chcą się poddać. BTW - tarcze się nie gną (a więc też nie biją), tylko zostaje na nich miejscowo materiał z klocka i dlatego jest efekt bijącej kierownicy. A jak ma być coś lepszego niż cywilne tarcze, to polecam Pizza Brakes - odlewają z innego stopu, niż cywilne tarcze konkurencji.


Oryginalna (nie nawiercana) bez rabatu: 680 pln za sztukę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 09 Jan 2019 - 19:13
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Jaka średnica tarczy i moc silnika, Ze ds3000 ja pogięło?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Wed, 09 Jan 2019 - 19:24
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Tarcza wprawdzie ma 325mm ale jest cieniutka. 25mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 09 Jan 2019 - 19:29
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Móc?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lubie_tosty
post Thu, 10 Jan 2019 - 12:40
Post #7


Rookie
Dołączył: Tue, 19 November 2013





CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 09 Jan 2019 - 19:29) *
Móc?


Seria 330i, na dodatek nie upalane na "dużych" torach typu Poznań.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 10 Jan 2019 - 14:58
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Wiesz tarcze ATE nie są zle chociaż to podobno produkt firmy metelli.
Możesz spróbować textar o ile to też nie metelli.
W praktyce trudno znaleźć tarcze zamienne o takiej zawartości wolframu jak seryjne. Proponowalbym Ci seryjne, Jak nie ogarną to zmiana na pływająca lub większa.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Thu, 10 Jan 2019 - 18:40
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Do wszystkich DSów, jakie miałem (przyznaję, nie było to DS3000) wrzucałem tarcze Brembo gładkie i zawsze to działało, nawet przy cięższych autach. Teraz w E46 mam tarcze Stoptecha i nie ma żadnych problemów, jednak cenowo wychodzą tyle samo, co oryginał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 11 Jan 2019 - 10:19
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Brembo z rynku? One mają najmniej wolframu więc skoro ogarniają to każda inna powinna ogarnąć.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chycu
post Fri, 11 Jan 2019 - 18:17
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 September 2013





CYTAT(kirpek @ Wed, 09 Jan 2019 - 19:24) *
Tarcza wprawdzie ma 325mm ale jest cieniutka. 25mm.

jesli mowisz o tarczy z 330i to zdaje sie ze ma 22mm ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Fri, 11 Jan 2019 - 21:18
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





25 jak w mordę strzelił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chycu
post Sat, 12 Jan 2019 - 21:13
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 September 2013





Masz rację, mój błąd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Fri, 18 Jan 2019 - 23:15
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Ja także się naczytałem że Brembo lite są ok.Złożyłem to z klockiem textara bo auto na ulicę.Mimo iż zestaw był prawidłowo dotarty ,nie jeżdżony w deszcz(ryzyko zwichrowaną od kałuży odpada,) i nie upalny na torze to zwichrował się po paru sprintach na 1/4,mili.
Tarcze tak biją że nie idzie kierownicy w łapach utrzymać.Miałem spróbować je przetoczyć ale chyba nie będę marnował na to czasu i pieniędzy i zainwestuje w inną markę.No właśnie tylko w jaką?Mam tarcze z VW g60 280mmx22 i moc 250km waga auta 1200kg. .Myślałem o Zimmermanie ,co wy na to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 19 Jan 2019 - 00:26
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Zainwestuj w pływające tarcze


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 19 Jan 2019 - 01:32
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Nie no bez jaj.To jakby z armatą na komary iść w moim przypadku.Nie chcem modyfikować hamulców bo i tak sporo jest już narzeźbione.Myślę że tu rozchodzi się tylko o trafienie komponentów z dobrych materiałów,tylko właśnie co wybrać skoro w tych czasach 90% produktów robionych jest z "gówna" ?Zimmermann,ATE,EBC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 19 Jan 2019 - 08:58
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(m52owner @ Fri, 18 Jan 2019 - 23:15) *
Ja także się naczytałem że Brembo lite są ok.Złożyłem to z klockiem textara bo auto na ulicę.Mimo iż zestaw był prawidłowo dotarty ,nie jeżdżony w deszcz(ryzyko zwichrowaną od kałuży odpada,) i nie upalny na torze to zwichrował się po paru sprintach na 1/4,mili.
Tarcze tak biją że nie idzie kierownicy w łapach utrzymać.Miałem spróbować je przetoczyć ale chyba nie będę marnował na to czasu i pieniędzy i zainwestuje w inną markę.No właśnie tylko w jaką?Mam tarcze z VW g60 280mmx22 i moc 250km waga auta 1200kg. .Myślałem o Zimmermanie ,co wy na to?


Chyba poprostu trochę mała tarcza na te parametry. Nie dość, że niezbyt gruba to średnica też. Kolega z 330i pewnie ma podobną masę i mniejszą moc i ma problem z 325mm wink.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 19 Jan 2019 - 10:42
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Ogólnie powiem tak ,chodzi o E30.W serii jest tam 260x22 i z tego co czytam to ludzie chwalą się że ten hamulec na markowych komponentach + dobry płyn i stalowy oplot, przy seryjnej mocy 170KM w zupełności wystarcza przy upalaniu na torze.U mnie jest fakt trochę więcej mocy ale auto nie jeżdżone w sporcie + tak samo mam oplot do tego tarcze 280 + zaciski z E39 gdzie w serii auto waży prawie 2tony a hamulec jest tam wystarczający.Wiem że im większe hamulce tym lepiej ale muszę pozostać przy tej średnicy gdyż zależy mi na zostawieniu oryginalnych felg r15.
Dlatego chyba przetestuję litego zimmermanna ,tylko jaki klocek do tego na ulicę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 30 Jan 2019 - 08:29
Post #19


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(ade @ Sat, 19 Jan 2019 - 08:58) *
Chyba poprostu trochę mała tarcza na te parametry. Nie dość, że niezbyt gruba to średnica też. Kolega z 330i pewnie ma podobną masę i mniejszą moc i ma problem z 325mm wink.gif

Jezeli ma zapiety duzy balon z helem to moze wychodzi te 1200kg smile.gif
Te hamulce sa takie sobie - w miare duza ale cienka tarcza, byle jaki zacisk ktory chyba lubi psikusa strzelic a wtedy latwo zniszczyc tarcze. Moze trzeba zaczac od dobrego przegladu zaciskow?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Wed, 30 Jan 2019 - 15:59
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(m52owner @ Fri, 18 Jan 2019 - 23:15) *
Ja także się naczytałem że Brembo lite są ok.Złożyłem to z klockiem textara bo auto na ulicę.Mimo iż zestaw był prawidłowo dotarty ,nie jeżdżony w deszcz(ryzyko zwichrowaną od kałuży odpada,) i nie upalny na torze to zwichrował się po paru sprintach na 1/4,mili.
Tarcze tak biją że nie idzie kierownicy w łapach utrzymać.Miałem spróbować je przetoczyć ale chyba nie będę marnował na to czasu i pieniędzy i zainwestuje w inną markę.No właśnie tylko w jaką?Mam tarcze z VW g60 280mmx22 i moc 250km waga auta 1200kg. .Myślałem o Zimmermanie ,co wy na to?

Nie wiem, czy kojarzysz Tymona z forum e30 - czarne 325i turbo, jeździ czasami nią na tor. W którymś z wątków pisał, że w Łodzi jakiś spec mu dobierał hamulce - gładkie Brembo + Ferodo 2500 i heble petarda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 15:38