![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Jako miłośnik BMW, pod kątem bezawaryjności chyba wolałbym kupić takiego starego CLK 63 AMG niż nowe M4. Skoro podoba Ci się CLK 63, to szukaj czegoś ze zdrowym motorem i ładną budą, popraw błędy fabryki pokazane kilka postów wyżej i się ciesz z fajnego auta. Merc do tego co chcesz będzie lepszy niż M3 czy M4 (długie wypady na wakacje), jak zaczniesz jeździć na tor to BMW M będzie lepsze.
Kierowanie się zdrowym rozsądkiem przy zakupie auta marzeń chyba kłuci się z marzeniami ![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Nomad no taki mam plan bo ma to być wózek na parę lat.
![]() Patrząc jaki jest na to rynek to jak się kupi to później sprzedać jest chyba bardzo ciężko. Skoro tacy specjaliści sprzedają takie auto 2 lata to albo nie ma chętnych albo jest z nim jakaś lipa. Edit: Ostatecznie padło jednak na CL 55 AMG. Widziałem dzisiaj egzemplarz sprowadzony z Japonii pół roku temu przez znajomego. 2004, przebieg 88 kkm. Koszt całkowity ok. 60 kPLN. Stan na aukcji 4 B B. Wnętrze jak nowe, 2-3 drobne rzeczy na zewnątrz. Całość przeprowadzona przez firmę z PL. Transport do Niemiec. Odrzucałem tą możliwość bo za wielki i nie podobał mi się za długi bagażnik. Okazało się że zdjęcia sobie a na żywo wygląda to zupełnie inaczej. Także tak, na pewno poza netem warto obejrzeć i się przejechać. Dźwięk bajka, komfort bajka, but bajka, spalanie przemilczmy... ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
to już ten z kompresorem?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
A gdzie jazda po torze i bokami po zakrętach? Fajny dupowóz, ale nijak nie spełnia tego co pisałeś
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Tak to ten z kompresorem 500 KM i 700 Nm.
Tor i i zakręty będą musiały poczekać bo jednak wygrały kilometry. ![]() Od razu zbuduję wiatę na 2 samochody i może na te 2 aspekty kupi się coś tańszego o co oczywiście tutaj zapytam. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zaczyna się... skąd ja to znam
![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
No widzisz. Miało być CLK 63 a w cenie CLK może być CL 55 i SL 55.
Mające podobne osiągi. Nie kumam cen CLK.. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CLK63 ma dużo nowszy silnik i skrzynie biegów.
-------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
CLK rocznik 2004, SL i CL to samo.
I CLK ma nowszy napęd? Serio? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CLK63 to 2006-2008
-------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 December 2010 ![]() |
Posiadam CLK320 2002 (3.2 V6 benzyna) i auto nigdzie nie rdzewieje (auto z Włoch, ale siedzac na forum clk nikt nie narzeka na rdze, wczesniejszcze CLK czyli W208 strasznie gnija), wiec nie musi byc od 2004, poprawa blachy byla wlasnie w 2002 gdy wprowadzili nowa generacje. Jezeli CLK63 za drogi to moze CLK 55AMG (367KM, ale automat 5G) albo CLK500 poliftowy (388KM, automat 7G, osiagi jak w 55 albo moze ciut lepsze, na pewno 500 nie bedzie miec szpery co jest mega wada, 55 juz chyba ma, mamy jedno na forum moge podpytac), ale nie moze miec silnika z dostepnej listy VIN aut ktore mialy problem z walkiem wyrownowazajacym. Bezpieczniejsza opcja, jezeli chodzi o trwalosc jest 55AMG, skrzynia 7G jest bardziej awaryjna od 5G, no i silnik z 55 tez ma lepsza opinie jezeli chodzi o bezawaryjnosc. 500 bedzie bardziej komfortowa od 55, ktore ma sztywniejsze zawieszenie.
P.S. wlasciciel tej 55AMG z forum clk rozwaza sprzedaz z tego co mi wiadomo, jezeli jestes zainteresowany to zarejestruj sie tam i znajdziesz temat z jego autem w dziale "Zaprezentujmy nasze Gwiazdy". |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
C55/CLK55 miały szpere tylko w opcji i chyba tylko w DE.
Jako ciekawostka do C55 AMG w DE w 2006 roku można było kupić pakiet Performance: AMG Performance Package für C 55 AMG Komplettpaket bestehend aus: AMG Frontschürze "SafetyCar" in Wagenfarbe lackiert, AMG Performance Fahrwerk inkl. Niveauanpassung, AMG Hochleistungsbremsanlage bestehend aus : 6-Kolben-Festsattel und innenbelüfteten Verbundbremsscheiben (360/32mm) vorn 4-Kolben-Festsattel und innenbelüfteten Bremsscheiben (330/26) hinten AMG Doppelspeichen-Räder Styling IV, mehrteilig, 19-Zoll (VA: 8,5 x 19 ET 30 mit 235/35 ZR19; HA: 9,5 x 19 ET 31 mit 265/30 ZR19), Sperrdifferential mit modifizierten Seitenwellen, Verlagerung Fahrzeugbatterie ins Heck, AMG-Sportlenkrad "EVO" Design Za okolo 17k EUR , więc był to tak jakby C55 Black Series ![]() -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Weede wiesz jaki to typ szpery? Numer części mb? VIN wozu ze szpera?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
No widzisz. Miało być CLK 63 a w cenie CLK może być CL 55 i SL 55. Mające podobne osiągi. Nie kumam cen CLK.. Nie wiem o jakim SL 55 piszesz czy R129 czy R230, ale generalnie R230 niesamowicie trzyma (trzymało) cenę. Z pobieżnego rzutu oka na mobile, CLK63 to jakieś 25k eur, SL55 R230 podobnie może fartem uda się coś za 20k wyrwać, R129 nie ma ani jednego. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Ja akurat przeglądam aukcje w Japonii bo ceny w Niemczech to jakiś żart. I niestety CLK 63 nie ma w zasadzie. A przynajmniej ja przeglądając aukcje nie spotkałem przez 2 miesiące. Jako że będzie to auto w zasadzie jako 2 do 10-15 kkm rocznie nie przeszkadza mi to że CL ma 5m i waży ile waży. Bardziej skupiam się na osiągach. I te dla CLa 55 są zajebiste. Przez kompresor który daje łącznie 500 KM. Jeździłem też świeżo sprowadzonym CLem z Japonii. Sens szukania w Niemczech poza czasem jest zerowy. Za to CLK 55 ma gorsze osiągi niż Arteon a tego chcę uniknąć. Jazda 2 samochodem to ma być wow a nie "kurwa czemu to nie idzie". Z biegiem czasu żałuję że nie kupiłem Arteona 190 KM a nie 280 KM. Przynajmniej teraz byłoby łatwiej.
CLK 63 z 2006-2007 w Polsce kosztuje 130-150kPLN. SL 230 na japońskich aukcjach idą rzekomo po 1,2-1,3 mln jenów. Czyli całość za 2 samochody zamknie się w cenie CLK z Polski bo tak jak mówiłem w Japonii już jest z nimi mega ciężko. Cen SLa też nie rozumiem. Bo CL z Japonii i z Polski ma cenę zbliżoną -10-20k różnicy. A SL minimum 50k. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Cl wizualnie mi bardzo pasuje - długie coupe (nie mylić z tym co teraz nazywają coupe) z piękną linią. Cenowo petarda z tego co piszesz, taka moc i luksus w tej kasie - brałbym w ciemno.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Nie podobał mi się ten długi bagażnik. Ale na żywo okazało się że to gdzie schodzi słupek powiedzmy C nie kończy się kabina. Jest jeszcze szyba wygięta w łuk. I na żywo to zupełnie inny samochód. I na tylnej kanapie miejsca jest kilka centymetrów więcej na nogi. Niewiele więcej ale jest. No i ten kompresor robi robotę. Aby mieć coś podobnego musi być wolnossące 63 w jakiejkolwiek budzie.
![]() Największy ból dupy to to że w PL samochód jeżdżony przez 6-8 miesięcy ma opłaty za cały rok. W sumie za te OC nie wychodzi aż tyle zebym bardzo zbiedniał ale na bak beznyny czy ćwierć opony by było. ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
CYTAT Nie wiem o jakim SL 55 piszesz czy R129 czy R230, ale generalnie R230 niesamowicie trzyma (trzymało) cenę. R230 już od kilku lat trzyma cenę w PL na poziomie +-50 tys zł (mowa o SL500). |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Dobra sprawdziłem wyniki aukcji plus koszty transportu i porównywalny CL i SL 55 AMG kosztują odpowiednio 60-65k i 90-100k. Także jest różnica a nie jak mówiłem że nie ma.
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
R230 już od kilku lat trzyma cenę w PL na poziomie +-50 tys zł (mowa o SL500). A liczysz akcyzę? -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 15:03 |