Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> K04-64 w 1.8T BFB niby znany temat ale nie do końca
gość_bartez90_*
post Tue, 08 Jan 2019 - 07:59
Post #21









Szczerze to przecież seryjne wtryski z bfb co mają 280cc kończą się w okolicach 190-200 km, więc tu jak jest luźny wydech i większy przepływ to skończą się jeszcze wcześniej, na niższym doładowaniu.
Jak miałeś po programie 157 g/s przy 4800 rpm, a potem 167 g/s przy 5600 rpm to jak to miało dobrze wyglądać na seryjnych wtryskach, gdy do takiej ilości powietrza dorzucisz tonę paliwa? Bex ma przy odcince książkowo jakieś 152 g/s i to na 320cc. Tuner powinien chyba o tym wiedzieć?
I albo obciąć paliwo albo zalecić włożenie większych wtrysków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Jan 2019 - 07:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Tue, 08 Jan 2019 - 10:44
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Wrzucić większe wtryski (i zaadoptować) albo wystroić tak, by DC seryjnych nie przekraczało 95%.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 08 Jan 2019 - 13:41
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Kejsi @ Tue, 08 Jan 2019 - 11:14) *
Wrzucić większe wtryski i mieć z tym spokój narazie?

i zmienić tunera wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 09 Jan 2019 - 00:22
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Tak z ciekawości wrzucam logi AVJta z dziś, którego stroiłem po logach, auto full seria z katem, seryjne wtryski, seryjne turbo, odpowiednia mieszanka, korekty paliwa nie przekraczają 5%, lambda stabilna. Jak widać da się zrobić sensowny, stabilny przepływ z odpowiednim czasem wtrysku bez pętlenia, LPG w takim aucie do wystrojenia bez problemu chociaż brak instalacji, boost max 1,25bar w peaku, zapłony na styk.

https://log.malonetuning.com/chart/245132#H...2zDmTHDicKXAAAA


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 20 Jan 2019 - 00:02
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Czytanie ze zrozumieniem się kłania, nic nie wywnioskowałeś, jakbym do ściany mówił.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Sun, 20 Jan 2019 - 08:01
Post #26









Ale co u Ciebie rozumiec? Posiadasz rozum zeby odebrac co do Ciebie sie mowi? Zmiana wtryskow ma wieksze konieczna jak woda dla ryby. Z kalibracja oczywiscie. Tak trudno to pojac?
Plus zmiana tunera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Sun, 20 Jan 2019 - 10:50
Post #27









A skad wiesz czy maf oszukuje? Na serii masz 138g/s, gdzie ideal dla bfb to 132. Roznica marginalna, spowodowana pewnie luznym wydechem.
Pompa paliwa juz wczesniej pisales ze laduje stabilne 4 bary wiec co tu sprawdzac.
Zabierasz sie za to wszystko od dupy strony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Sun, 20 Jan 2019 - 11:23
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Dałem Ci link do a4-klub, ale zlałeś temat, a nawet tam każdy wie że seryjne wtryski kończą się na ~210KM. Tutaj też Ci to powtarzają, a Ty dalej swoje mądrości ciągniesz.

Napisałeś w pierwszym poście że masz głowę na szyi wink.gif - to rusz tą głową i zaprowadź to auto do kogoś kto ma pojęcie o tym co robi.

W ogóle to ktoś poza tobą to stroił czy wszystko dłubiesz sam?


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Sun, 20 Jan 2019 - 11:39
Post #29









Seryjne wtryski nie dadza rady na 210 km, skoncza sie przy 200 maks. Ale autor nie przyjmuje tego do wiadomosci.
Przy tej wiedzy i problemach na serii to ja bym sie nawet za hybryde nie bral, a co dopiero za k04-064.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 21 Jan 2019 - 15:10
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Autor tematu i jego tuner są siebie warci.
Pozwólmy najsłabszym ogniwom, by same się wyniszczyły. biggrin.gif

BTW chciałbym zobaczyć realne 210KM z wtrysków BFB na benzynie i AFR bogatszym od 12.2, jednak obawiam się, że braknie mi życia. smile.gif
Co do 132g/s w idealnym BFB to wylądujmy, są bdb egzemplarze mające 125-140g/s, to też zależy od warunków pomiarów, ogólnie dobrze jest w życiu zamiast patrzeć tylko na przepływ co do g/s jednego podglądać przy danym przepływie co się dzieje, czy boost jest jak zadany, czy korekty paliwowe ładne, czy cofa.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 21 Jan 2019 - 15:50
Post #31









Pewnie ze tak, u mnie przeplyw tez jest o kilka g/s nizszy niz powinien byc przy tej mocy. Prawda taka ze przeplyw w prawie kazdym aucie bedzie sie roznil od tego modelowego o kilka g/s, ale wlasnie chcialem autorowi pokazac ze u niego ta roznica wynosi 6 g/s czyli tyle co nic. Nie mozna mowic wiec ze przwplywka blednie wskazuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 21 Jan 2019 - 16:39
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zgadzam się, jak komuś brakuje kilka g/s i korekta paliwa jest kilka procent na plus to nie koniec świata, wtedy myje się mafa i jeździ dalej, a jak całkiem zaniża to nówka i już smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Mon, 21 Jan 2019 - 19:34
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Jesteś twardy jak beton laugh.gif Chyba możesz zapomnieć o dalszych radach przy takiej postawie.
Anyway - powodzenia i szczęścia życzę, będzie potrzebne.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 21 Jan 2019 - 19:56
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jest dobrze, weź to auto, większe wtryski pod pachę i jedź do STROICIELA jakiegoś PORZĄDNEGO.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Mon, 21 Jan 2019 - 20:16
Post #35









CYTAT(Kejsi @ Mon, 21 Jan 2019 - 19:48) *
No dobra a za co ten beton? Przyznaje wam rację że wtryski są lipa to co znowu nie tak? Xd


Za to, że nie przyjmujesz do wiadomości naszych rad, tylko uparcie trwasz przy swoim i szukasz problemu tak gdzie go nie ma.
Ogólnie temat pośmiewisko i powinien zmienić swoją nazwę na: "jak nie tuningować 1.8t"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bartez90_*
post Tue, 22 Jan 2019 - 08:07
Post #36









Kolega się chyba obraził i usunął swoje posty laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 22 Jan 2019 - 11:11
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Na to wygląda, teraz mi głupio, bo na dniach wrzuci pewnie tu wykres i logi IDEALNIE wystrojonego na dwie korekty 064 na 360hp i to na wtryskach z bfb zapewne, tuned by his tuner of course.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
respect2
post Sat, 06 Apr 2019 - 22:01
Post #38


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2014





Zakladacie mocniejsze gruchy do 064 czy to bez sensu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spychu
post Sun, 07 Apr 2019 - 13:07
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 March 2007
Skąd: Łódź





A ile chcesz z niej probowac boostu robic, zeby potrzebna byla twardsza ?


--------------------
Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
respect2
post Sun, 07 Apr 2019 - 20:54
Post #40


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2014





Gora ile sie da. Czy ktos z Was potwierdzi ze k03tfsi przy wyzszym doladowaniu ma problem z uchylaniem sie WG? (Info zza wielkiej wody) i czy przy k04tfsi wystepuje ten sam problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 18 April 2024 - 23:06