![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak masz ori turbo to podciągnij ori wg 2mm i tyle.
Jak masz hybrydę to koniecznie mocniejszy aktuator. K03tfsi zawsze ma problem z trzymaniem boostu górą, bo to malizna, ale za to genialnie wstaje, do jazdy na miasto ideał. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2014 ![]() |
To jeszcze pociagne temat, czy przy 064 puszka filtra (waks/wax box) z papierowym markowym filtrem + wiekszy nawiew z przed zderzaka, ogarnia temat czy konieczna jest jakas wkladka K&N. Pytam bo osobiscie mam alergie na stozki i tego typu filtry, ale jak mus to mus
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Wystarczy nawiew ze zderzaka - gruba rura aby to szło prosto do filtra. Takie rozwiązanie jest chyba cichsze - na stożku słychać mocno jak turbina syczy wciągając powietrze.
Albo jak tu, ładnie doprowadzony dolot: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s3-audi-...e-ID6BRqEE.html Skąd ta alergia? Ja już 6lat na stożku KN jeżdżę i nic złego się nie dzieje. Przez ten czas tylko jeden raz (pół roku temu) psiknąłem przepływkę zmywaczem. Jeśli stożek jest delikatnie nasączony to nie sprawia problemu. Chyba że ocieka olejem... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Nie sa potrzebne zadne wkladki czy tym bardziej stozki, najlepiej jeszcze niczym nie odgrodzone od komory, papierowy wklad Mann w ori puszce nie ogranicza ani jednego konia przy 330KM na 1.2b
-------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 07:44 |