![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Witam,
szybkie pytanie. pacjent silnik 1.8t, zostały zamontowane kute korbowody wraz z nowymi panewkami korbowodowymi kinga. niestety po ok. 500km spłynął tłok. Pytanie jest takie, czy dawać nowe panewki korbowodowe kiedy przeloże korby w nowy słupek ?? czy mogę użyć "starych" które ledwo się dotarły ?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jeśli panwy nie dostały (w jakikolwiek sposób, bo czasem na samym tłoku się nie kończy) i wykorzystasz ten sam wał, to montuj śmiało. To nie pierścienie, że muszą być do cylindra dotarte
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
wał raczej zostanie w komplecie z nowym silnikiem ze względu na panewki główne które musiałbym wymieniać.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 11:57 |