![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 October 2018 ![]() |
Witam.
Jako fan motoryzacji klasycznej. Chciałbym poruszyć temat zamiana klasycznego układu gaźnikowego na prosty układ elektroniczny założenia: - montaż katalizatora ( po strojeniu) - poruszanie się autem rekreacyjnie( czyli spokojna jazda , czasem troche większe przyspieszenie) - wyeliminowanie chronicznych problemów zasilania gaznikowego ( ciągle coś się dzieje, brak katalizatora) - auto korekta mieszanki w odniesieniu do sondy lambda Na początek chciałbym wykonać modernizację audi 100 Coupe s 1.8L 1972 R4 buick 1972 7.5l V8 obydwa auta na krzywce, O tyle o ile mam mały warsztacik gdzie mogę sobie grzebać przy swoich autach w zakresie blacharsko / mechanicznym, to temat elektroniki w większości mnie przerasta. Potrzebowałbym pomocy w zakresie doboru rozwiązań jakie trzeba by zastosować żeby w pojazdach całkowicie mechanicznych zamontować prosty układ efi ecumaster det3 z jakich pojazdów użyć -wtrysków -cewek -sterowania wtryskiem -przepustnicy z potencjometrem -ciśnienia paliwa / pompy -czy zrobić Jeden wtrysk centralny(V8,R4 czy w R4 4 wtryskiwacze) Wynikiem tego działania chciałbym stworzyć przewodnik dla osób posiadających klasyki, i też mających dość spalin bez katalizatora i problemow z gaźnikiem Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
podejrzewam, że jakbyś się przyjrzał to do tego 1.8 pewnie podpasuje wszystko z A80 b4 ABT.... monowtrysk.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 13:08 |