Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wydech w ML :), Fake czy dowcip rewelka?
SajneK
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:06
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





Niektórzy potrafią liczyć szczególnie przy zakupie droższych aut wink.gif Ale spokojnie, jeszcze z 10 lat i do tego dojdzie większość, wszak gonimy zachód rolleyes.gif


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tommo
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:29
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Frolik @ Fri, 14 Sep 2018 - 07:57) *
W Polsce wielka część ludzi nie kupuje samochodu, tylko chodzi im o leasing i koszty. To co oni się będą martwic czy auto ma 6 cylindrów czy 3 cylindry i jakie są końcówki wydechu.
Ma kłuc w oczy sąsiada i mieć możliwie niską ratę miesięczną. 2 podstawowe założenia. Popyt napęda podaz, więc powstają jakies takie dziwaczne 4 cylindrowe ni to suvy ni to coupe na dużych kołach z fejkowymi wydechami.


Trochę się pogubiłeś bo pierwsza część wypowiedzi kłuci się z drugą. Jak ktoś szuka kosztów to nie jak najniższych.

Sprawa druga. Przeceniasz mocno udział polskiego rynku na zachowania producentów samochodów. Jesteśmy marginalnie małym rynkiem zbytu w skali europy. Nie sądzę aby ktokolwiek nim się sugerował.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:32
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(SONIC @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:05) *
KRISS to wez od kobity kredke do malowania brwi i dorysuj sobie wasy , wstaw na forum i zobaczymy - moze bedzie wygladalo to jak fejkowy wydech w ml a moze jednak lepiej....


Ale żeby wykryć dobrze zrobiony fejkowy wydech musisz wsadzić łeb pod zderzak i pobrudzić portki. Namazane wąsy kredką rozszyfrujesz z pięciu metrów wink.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:35
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(SajneK @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:06) *
Niektórzy potrafią liczyć szczególnie przy zakupie droższych aut wink.gif Ale spokojnie, jeszcze z 10 lat i do tego dojdzie większość, wszak gonimy zachód rolleyes.gif

Raczej nie gonimy zachodu, to sprawa dyskusyjna, zresztą zależy w jakiej dziedzinie.
Ostatnio sporo bywałem w Hiszpanii i Grecji. Tam dominują auta, w miarę nowe ale zdecydowanie segmentów A i B, trochę segmentu C. Auta wyżej segmentu D to rzadkość. Segment E i wyżej i duże suvy to już rzadkość totalna.
Na miesiąc pobytu w Grecji w różnych miastach nie widziałem zadnej Panamery, 2 cayenne pierwszej generacji, kilka e60 i kilka f10. Większych i droższych w ogóle.
W Hiszpanii podobne obserwacje.
Za to pod moim domem (peryferyjna dzielnica dużego miasta) i pod praca (inna peryferyjna dzielnica duzego miasta) ilość nawet nowych i najnowszych modeli BMW/Audi/Mercedesa/Lexusa zadziwia.

Niemal nigdzie w Europie nie widać tylu nowych suvów, limuzyn klasy E i klas wyższych co w dużych miastach w Polsce.
Nigdzie w Europie nie widać tylu aut klasy D/E i wyższych ale starszych roczników, co na polskiej prowincji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:43
Post #85


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(rex @ Fri, 14 Sep 2018 - 07:39) *
No to prawda akurat bo miałem w tym samym czasie focusa mk1 na 17tkach jak już kupiłem leona 2016 1.4 tsi DSG i jak wsiadałem do fokera to myślałem, że mogę jechać nim na OS biggrin.gif Ale LEON przynajmniej ma normalne końcówki tongue.gif nie tak jak skoda octavia RS gdzie nawet w zderzak nie trafiają tam już chyba nie trzeba niczego udawać....

A Kopernik była kobietą biggrin.gif
Proponuję się najpierw przyjrzeć zanim zaczniesz publicznie klepać takie bzdury. Chyba, że masz na myśli TDI, w którym rurami zasilana jest tylko jedna końcówka. Ale wtedy ciężko mówić o trafianiu, skoro nikt nawet nie próbował celować.

Udawać? To już indywidualna ocena. Dla jednego Octavia RS, to udawanie, bo to w końcu tylko czeski kompakt z ciut mocniejszym silnikiem. Dla drugiego to szybka, sportowa fura. A dla trzeciego coś zupełnie po środku tych opinii.
Ja nie widzę dramatu w tym, że ktoś zaimitował końcówki w Passacie 240 KM TDi, bo ten samochód wciąga nosem te wszystkie "cudowne" i "męskie" GTi, VTi itp. z przed 15 lat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:51
Post #86


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(SONIC @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:05) *
KRISS to wez od kobity kredke do malowania brwi i dorysuj sobie wasy , wstaw na forum i zobaczymy - moze bedzie wygladalo to jak fejkowy wydech w ml a moze jednak lepiej....

Nie chcę robić konkurencji pizdowatym "drwalom" z barber shopów biggrin.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:55
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(PiurielSR @ Thu, 13 Sep 2018 - 18:29) *
Bieżący. Bez fejkowego wydechu a na pełnym tytanowym Akra.


Sorry za OT.


Może o to właśnie chodzi poniekąd. Skoro wykonanie zderzaka i tak kosztuje to po co komuś dawać ładne końcówki w cenie jak można zrobić ściemofifki a za niemałą dopłatą zrobić tak jak należy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 14 Sep 2018 - 09:57
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Krisss @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:43) *
Ja nie widzę dramatu w tym, że ktoś zaimitował końcówki w Passacie 240 KM TDi, bo ten samochód wciąga nosem te wszystkie "cudowne" i "męskie" GTi, VTi itp. z przed 15 lat.


No ale jak, dlaczego? Facet w rurkach i namalowanych wąsach był szybszy od nasterydowanego karka w średnio zaawansowanym wieku? smile.gif

Czy ktoś znajdzie jakiekolwiek auto popularnej marki, które w obecnej serii produkcyjnej jest wolniejsze od tej sprzed nastu lat w podstawowej wersji silnikowej?
Pytanie raczej retoryczne ale może się mylę.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Fri, 14 Sep 2018 - 10:21
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





CYTAT(Tommo @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:57) *
Czy ktoś znajdzie jakiekolwiek auto popularnej marki, które w obecnej serii produkcyjnej jest wolniejsze od tej sprzed nastu lat w podstawowej wersji silnikowej?
Pytanie raczej retoryczne ale może się mylę.

to inaczej
może któreś z nowych ma znacznie mniej awaryjny silnik niż te z minionych lat ?
Może VW z silnikiem TSI ?
Może Ford z modelami EB ?

Teraz nie ma już w zasadzie silników wolnossących bo zastąpiły je małolitrażowe silniki na doładowaniu.
Czy nowe są szybsze ? Na papierze są... ale są bardziej awaryjne.

Co z tego, że nowym dojedziesz może i szybciej.. ale ja starym dojadę dalej wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Fri, 14 Sep 2018 - 10:28
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





CYTAT
No ale jak, dlaczego? Facet w rurkach i namalowanych wąsach był szybszy od nasterydowanego karka w średnio zaawansowanym wieku? smile.gif

Czy ktoś znajdzie jakiekolwiek auto popularnej marki, które w obecnej serii produkcyjnej jest wolniejsze od tej sprzed nastu lat w podstawowej wersji silnikowej?
Pytanie raczej retoryczne ale może się mylę.


I co z tego ze na prostej bedzie szybszy
Po takim passacie w gnojowce za 10 lat nikt nie nie zmarszczy czoła jak skonczy pod prasa,jakie masz doznania.prowadzac taka motoryzacyjana miernote,ile za 10 lat taki passat bedzie wart ?

O czym Ty piszesz porownujac te wszystkie bezpolciowe plastiki z prawdziwymi hh z przed 10,15lat ph34r.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Fri, 14 Sep 2018 - 10:33
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





Nowoczesna elektronika robi własnie z kierowców "lalusiów w rurkach"... a wierzący w cud systemy kończą tak wink.gif

https://www.youtube.com/watch?v=_47utWAoupo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 14 Sep 2018 - 10:55
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





CYTAT(Frolik @ Fri, 14 Sep 2018 - 09:35) *
Raczej nie gonimy zachodu, to sprawa dyskusyjna, zresztą zależy w jakiej dziedzinie.
Ostatnio sporo bywałem w Hiszpanii i Grecji. Tam dominują auta, w miarę nowe ale zdecydowanie segmentów A i B, trochę segmentu C. Auta wyżej segmentu D to rzadkość. Segment E i wyżej i duże suvy to już rzadkość totalna.
Na miesiąc pobytu w Grecji w różnych miastach nie widziałem zadnej Panamery, 2 cayenne pierwszej generacji, kilka e60 i kilka f10. Większych i droższych w ogóle.
W Hiszpanii podobne obserwacje.
Za to pod moim domem (peryferyjna dzielnica dużego miasta) i pod praca (inna peryferyjna dzielnica duzego miasta) ilość nawet nowych i najnowszych modeli BMW/Audi/Mercedesa/Lexusa zadziwia.

Niemal nigdzie w Europie nie widać tylu nowych suvów, limuzyn klasy E i klas wyższych co w dużych miastach w Polsce.
Nigdzie w Europie nie widać tylu aut klasy D/E i wyższych ale starszych roczników, co na polskiej prowincji.



To raczej kwestia przepisów lub kosztów ubezpieczenia. Europa zachodnia jest znacznie bardziej regulowana niż wschodnia. W drugą stronę jedź to zobaczysz równie dużo co u nas, jak nie więcej wypasionych fur, może trochę starszych, ale na tle wszechobecnej nędzy kontrast jest dużo większy, bo u nas domy są jeszcze bardziej wypasione jak auta.



--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 14 Sep 2018 - 10:59
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(Tommo @ Wed, 12 Sep 2018 - 14:49) *
Wybacz ale Twoje argumenty do mnie nie trafiają. Nie trafiają bo emocjonalne bzdety mnie nie wzruszają, kiedy podchodzę do problemu na chłodno, kalkulując wymierne zyski i straty.
Jeżeli jawisz nam scenariusz rychłego kataklizmu "prawdziwej" motoryzacji a ja wchodząc z ulicy do dowolnego salonu znanego producenta, dostaję zamętu od mnogości i różnorodności oferowanych produktów, widzę jawną sprzeczność z rzeczywistością. Jeszcze nigdy w historii cywilizacji motoryzacja nie była tak bogata i różnorodna jak teraz. Jeszcze nigdy jak teraz, możesz w łatwy sposób stać się użytkownikiem samochodu o którym do niedawna miałeś przyjemność obcować w trzeciej fazie mokrego snu, z bólem i za szybko przerwanego.
Czy jeżeli ja, od niedawna użytkownik hybrydowego Lexusa, jako przedstawiciela tej "złej" motoryzacji, odczuwam po przesiadce z "tradycyjnych" modeli tej samej klasy same zalety, to mimo tego mam się czuć wydymany przez system?

Chętnie z tym podyskutuje. Może nie o sztucznym wydechu bo na to szkoda czasu, ale o obecnych trendach motoryzacyjnych i jakie te, niosą ze sobą konsekwencje. Ale tylko na konkretnych argumentach a nie naładowanej emocjami ideologii nie mającej nic wspólnego realiami. A ja chcę pozostać realistą nie tylko w tej kwestii.
bardzo dobry post - idealnie odzwierciedla moją opinię.

Twierdzenie, jakoby dziś nie było można kupić V6/V8 to bzdura. Wspomniałeś o Mustangu - auto w cenie topowych aut segmentu B, a masz pod maską 5,0 V8, silnik 450KM i do wyboru automat/manual.

Masz świetną Alfę Romeo Gulia V6 Biturbo, Stelvio V6 Biturbo, BMW M5, Jeep Grand Cherokee SRT, Mercedesy AMG, Audi S, Kia Stinger 3,3 - no naprawdę jest w czym wybierać. Zwykłe kompakty robią 8-9 sekund do paki, podczas gdy 'za czasów prawdziwej motoryzacji', taki Golf III GTI miał 115KM i 10 sekund laugh.gif

Kiedyś wcale nie było więcej silników 6-, 8-cylindrowych, a nawet jak były w ofercie popularnego auta, to często nie oferowały wybitnych osiągów, czy dźwięku. Kiedyś był Ford Scorpio 2,9 V6, całe 145KM, Hyundai Sonata 3,0V6, całe 141KM, Opel Omega 2,6/150KM, no i oczywiście legendarne Audi V8 - z pojemności 3,6 wyciśnięte całe 250KM i czas 0-100 błyskawiczne 9,2 sekundy... idealny konkurent dla Golfa VII 1,4TSI 125KM laugh.gif

Lata 90-te to były bardzo złe czasy dla motoryzacji. Podstawowe auta były bardzo słabo wyposażone, Mercedes oferował w podstawie 4 biegi, korbki, a o klimatyzacji można zapomnieć. Silniki V8 w Europie były spotykane jedynie w najbardziej luksusowych Mercedesach (SL, SEC, S-Klasse, potem zaczęły się pojawiać sporadycznie w E-klasie) i autach naprawdę drogich - Maseratti, Lancia, Ferrari. A poza tym mizeria - 75KM w kompakcie przy masie własnej 1000 kg to był standard, w klasie średniej diesle miały 65-75KM, a tej najmocniejsze warianty po 90KM... Jak weszła Alfa 164 2,5TD/115KM to była traktowana jako sportowy fenomen.

Tak - mam auto z fajkowym wydechem laugh.gif i ani trochę mi to nie przeszkadza (to, że jest fejkowy zobaczyłem dopiero wtedy, gdy byłem kiedyś na myjni). W dodatku, jak wcisnę guzik SPORT, to mam fejkowy dźwięk z głośniczków laugh.gif Ale jak wsiadam w auto, to wiem, że bezpiecznie i komfortowo przejadę całą Europę, natomiast jak wjadę na tor, to wcisnę guzik SPORT, amortyzatory się utwardzą, podobnie jak elektryczny układ kierowniczy i mogę sobie trochę pojeździć, czując dreszczyk emocji. A jak chcę poczuć jeszcze większy dreszczyk emocji, to mogę nacisnąć guzik ESP off i cieszyć się obcowaniem z autem bez kontroli trakcji i systemów wspomagających (uwaga dla malkontentów - tak, ESP włączy się mimo woli kierowcy po przekroczeniu jakichś warunków krytycznych). A osiągi auta są lepsze niż supersportowej BMW 850i.

Ten pas tylny z imitatorami wydechów raczej traktowałbym jako ozdobę, galanterię samochodu. Jak komuś to nie odpowiada, to wystarczy zmienić producenta - taka Alfa Romeo Gulia/Stelvio ma gigantyczne kominy, które zimą buchają prawdziwą parą laugh.gif
Też jestem zdania - klienci chcieli takiego dodatku, to go otrzymali. Producenci aut naprawdę uważnie słuchają swoich klientów.


CYTAT(16vg60 @ Fri, 14 Sep 2018 - 11:28) *
I co z tego ze na prostej bedzie szybszy
Po takim passacie w gnojowce za 10 lat nikt nie nie zmarszczy czoła jak skonczy pod prasa,jakie masz doznania.prowadzac taka motoryzacyjana miernote,ile za 10 lat taki passat bedzie wart ?

O czym Ty piszesz porownujac te wszystkie bezpolciowe plastiki z prawdziwymi hh z przed 10,15lat ph34r.gif
no to porównaj te prawdziwe hothatche sprzed 10-15 lat z dzisiejszymi:
Golf R 310KM
Leon Cupra 300KM
Honda Civic Type-R 310KM
Ford Focus RS 320KM
Audi RS3 400KM
Peugeot 308 GTI 275KM
Megane RS 280KM

do tego masz szpery, zaawansowane napędy 4x4, szybkie automaty.

A co miałeś 15 lat temu? Volkswagen ładował ciężkie silniki VR6 na przednią oś, Meganka miała 150KM, Peugeot 307 miał masę czołgu, Focus w topowej wersji miał 145KM i zawieszenie od wersji 1,6. Chyba z hothatchów najbardziej zadziorny było Audi S3 225KM - i to auto zdaje się było na Haldexie, w najgorszym tym słowa znaczeniu (czyli mega lag przy dołączaniu).

Na szczęście lata 2000-ne zaowocowały piekielnym rozwojem informatyki i auta, i sam proces projektowy, zaczęły się tak rozwijać, że obecnie mamy auta niemal doskonałe - bezawaryjne, bezobsługowe, szybkie, a w dodatku bardzo rozsądnie wycenione.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:06
Post #94


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Przeceniasz rolę klienta i tego, że producent tak się go słucha. Klient chce auto ładne stylistycznie, tak jak tu ktoś wspomniał - czasami szybsze z wyglądu, niż w rzeczywistości. A takie zabiegi są tylko i wyłącznie kwestią estetyczną. Żeby im sprostać producent ucieka się do takich zabiegów z prostej przyczyny - jest to tańsze w wykonaniu. Jeśli chcesz - mamy "prawdziwy" wydech w swojej ofercie, oczywiście nie za darmo. I tyle, po co tu jakieś elaboraty. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:17
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(Maciek1234 @ Fri, 14 Sep 2018 - 10:59) *
Na szczęście lata 2000-ne zaowocowały piekielnym rozwojem informatyki i auta, i sam proces projektowy, zaczęły się tak rozwijać, że obecnie mamy auta niemal doskonałe - bezawaryjne, bezobsługowe, szybkie, a w dodatku bardzo rozsądnie wycenione.


No chyba przesadziłeś trochę laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:19
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(error. @ Fri, 14 Sep 2018 - 12:06) *
Przeceniasz rolę klienta i tego, że producent tak się go słucha. Klient chce auto ładne stylistycznie, tak jak tu ktoś wspomniał - czasami szybsze z wyglądu niż w rzeczywistości. A takie zabiegi są tylko i wyłącznie kwestią estetyczną. Żeby im sprostać producent ucieka się do takich zabiegów z prostej przyczyny - jest to tańsze w wykonaniu. Jeśli chcesz - mamy "prawdziwy" wydech w swojej ofercie, oczywiście nie za darmo. I tyle, po co tu jakieś elaboraty. rolleyes.gif
jeden klient chce auto szybsze z wyglądu, ale nie interesuje go, co jest pod maską - kupuje Megane GT Line, drugi klient chce auto, które wygląda szybko i jeździ szybko - kupuje Megane GT, trzeci klient chce auto, które jeździ piekielnie szybko - kupuje Megane RS - i to wszystko jest wysłuchanie potrzeb klientów i odpowiedź producenta.

Klient chce terenówkę, którą będzie jeździł tylko po asfalcie - kupuje Forda Edge. Klient chce terenówkę, którą będzie jeździł po błocie - kupuje Forda Rangera. Znowu - potrzeba klienta i odpowiedź producenta.

Już dawno skończyły się czasy, gdy producent mógł być głuchy na potrzeby klienta. Klient ma tyle firm do wyboru, że producenci po prostu muszą ich słuchać. A jak widać słuchają bardzo uważnie, bo wciąż powstają nowe segmenty aut - chyba pierwszym producentem, który wsłuchał się w potrzeby klientów, był Renault i jego Megane Scenic. Klienci chcieli niewielkiego auta, oferującego wiele przestrzeni, a kombi było dla nich za małe w środku i za duże na zewnątrz. Więc Renault stworzyło nowy segment, a Scenic bił rekordy popularności. Do tego czasu, producenci auta byli bardzo sztywno przywiązani do hatchbacka, sedana, kombi i coupe.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:27
Post #97


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





Zgoda, tylko to o czym piszesz niewiele ma wspólnego z odpowiedzią na potrzeby klienta. Na początku tej drogi może i tak, ale dziś to jest odpowiedź na to, co oferuje konkurencja. wink.gif Producenci najbardziej słuchają wyników sprzedażowych. I nie pozwolą, żeby jedna marka zdominowała część segmentu, a tym samym ukroiła zbyt duży kawałek tortu zwanego rynkiem tylko dla siebie. Produkcja silników o pojemności dwóch garnków w motocyklu, których awaryjność jest stosunkowo duża, to też odpowiedź na głos klienta?wink.gif
To czysta kalkulacja, ktoś pokazał małolitrażowy silnik i pochwalił się spalaniem - reszta musiała zrobić to samo, żeby nie zostać w tyle. I głos klienta, to był tam na dalekim miejscu. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:37
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(error. @ Fri, 14 Sep 2018 - 11:27) *
Zgoda, tylko to o czym piszesz niewiele ma wspólnego z odpowiedzią na potrzeby klienta. Na początku tej drogi może i tak, ale dziś to jest odpowiedź na to, co oferuje konkurencja. wink.gif

No skoro to są odpowiedzi na to co robi konkurencja to przecież ktoś musiał być pierwszy kto wysłuchał potrzeb klientów i stworzył nowy segment (czy tam nowy produkt w danym segmencie) wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:40
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Maciek ja odnioslem sie do porównania nowego passata ze starymi hh

Golf gti 8v slaby przyklad ,byl abf mega poczciwa konstrukcja.ktora przyjmowala mega ciegi bez problemu ,polo g40 itp.,male kurwiszony co tlukły wszystko co podlazlo
O peugocie 307 nie mowie bo nawet nie wiem co tam siedzialo

Focus ? Przeciez byl.mk1 RS wink.gif

S3 mialem trzy i sa o wiele bardziej zadziorne hh z tamtych czasow
Nowe hh jak najbardziej tak,pewnie za 20lat bede sie nimi podniecal jak obecne prawdziwe auta przemienia sie w kupke rdzy ,a do.wyboru beda mdłe elektryki


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
error.
post Fri, 14 Sep 2018 - 11:43
Post #100


Super User
Dołączył: Fri, 02 December 2016





CYTAT(Misior @ Fri, 14 Sep 2018 - 11:37) *
No skoro to są odpowiedzi na to co robi konkurencja to przecież ktoś musiał być pierwszy kto wysłuchał potrzeb klientów i stworzył nowy segment (czy tam nowy produkt w danym segmencie) wink.gif


Przeczytaj to, co napisałem po kropce. Nie stoję w opozycji, do tego co pisze Maciek. Jedynie uważam, że nie jest to tak oczywiste i zerojedynkowe. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:55