Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Chlodzenie turbo
tery
post Fri, 20 Aug 2004 - 00:56
Post #21


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





Moglibyscie troche pociagnac temat Turbo Timerow.Kto z was uzywa i jakich? Slyszalem strasznie nie korzystne opinie na ich temat...
Pozdrawiam


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Aug 2004 - 00:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Aug 2004 - 00:57
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Greddy - nie jestem zadowolony, krzaczy się coś i sterowanie jest rozwiązane koszmarnie. Poza tym nie umie u mnie poprawnie rozpoznać obrotów.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Fri, 20 Aug 2004 - 01:04
Post #23


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





CYTAT("Azrael":cvb4ay0c)
Greddy - nie jestem zadowolony, krzaczy się coś i sterowanie jest rozwiązane koszmarnie. Poza tym nie umie u mnie poprawnie rozpoznać obrotów.

Dzieki za opinie. O to wlasnie mi chodzilo. Jak dobrze rozumiem to w momencie w ktorym chce zgasic silnik TT pokazuje mi ile jeszcze czasu zostalo aby silnik mial odpowiednia temp do zgaszenia?Moge wyjac kluczyki ze stacyjki a on dalej pracuje? A jezeli chce go zgasic od razu to czy moge,czy jest wtedy jakas blokada?Szczerze czy jest sens do k03 i paru modów ? Ciezko sie to podlacza?


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Aug 2004 - 01:07
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





TT równie działają i różnie zliczaja ten czas. Niektóre z obrotów, inne z doładowania ale takiego co by temp., turbo mierzył to nie ma chyba na rynku. Oczywiście możesz wyłączyć silnik np. spuszczając hamulec ręczny albo wciskając przycisk OFF. Instalacja dośc banalna dowolny elektryk samochodowy powiien sobie poradzić - do Twojego auta może do jakiegoś TT być gotowa wiązka.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 20 Aug 2004 - 01:34
Post #25


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





zaden Turbo Timer- wystarczy EGT ja wyłaczam silnik ja dojdzie do 800 F.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evonation
post Fri, 20 Aug 2004 - 01:51
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 27 June 2003





CYTAT("tery":2j7t6s3s)
Moglibyscie troche pociagnac temat Turbo Timerow.Kto z was uzywa i jakich? Slyszalem strasznie nie korzystne opinie na ich temat...
Pozdrawiam


jakie sa niekorzystne opinie??


--------------------
Ah VTEC. All the lag, none of the turbo. It's like waiting for bad sex.

ed9dbac21f]http://.photobucket.com/albums/v179/evonatino/1111111111111111copy.jpg[/]
numer gg 9428576
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Fri, 20 Aug 2004 - 02:10
Post #27


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





CYTAT("Bullitt":3juwo2jh)
zaden Turbo Timer- wystarczy EGT ja wyłaczam silnik ja dojdzie do 800 F.

Bedzie niedlugo EGT,wiec temat TT odpuszczam...przy jakiej temp mozna gasic silnik w C jak i w F?



CYTAT
jakie sa niekorzystne opinie??

Nie rozumiesz zlowa niekorzystne? = negatywne w tym wypadku...
Jak napisal kilka postow wyzej Azrael,ze sa jakies problemy z tego typu urzadzeniami.


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evonation
post Fri, 20 Aug 2004 - 03:20
Post #28


Super User
Dołączył: Fri, 27 June 2003





CYTAT("tery":31n3v4xe)
CYTAT("Bullitt":31n3v4xe)
zaden Turbo Timer- wystarczy EGT ja wyłaczam silnik ja dojdzie do 800 F.

Bedzie niedlugo EGT,wiec temat TT odpuszczam...przy jakiej temp mozna gasic silnik w C jak i w F?



CYTAT
jakie sa niekorzystne opinie??

Nie rozumiesz zlowa niekorzystne? = negatywne w tym wypadku...
.

Zlowo rozumiem, tylko wytlumacz jak.

tt trzyma silnik na chodzie przez kilka minut, nie wiem jak to moze byc nie "kozystne". Na zadnym forum nie znajdziesz problemow z tt, no chyba ze gostek nie wie jak zalozyc.


--------------------
Ah VTEC. All the lag, none of the turbo. It's like waiting for bad sex.

ed9dbac21f]http://.photobucket.com/albums/v179/evonatino/1111111111111111copy.jpg[/]
numer gg 9428576
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leon20vt
post Fri, 20 Aug 2004 - 08:13
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Thu, 07 November 2002
Skąd: Wrocław





CYTAT("evonation":x51zqtxf)
CYTAT("tery":x51zqtxf)
CYTAT("Bullitt":x51zqtxf)
zaden Turbo Timer- wystarczy EGT ja wyłaczam silnik ja dojdzie do 800 F.

Bedzie niedlugo EGT,wiec temat TT odpuszczam...przy jakiej temp mozna gasic silnik w C jak i w F?



CYTAT
jakie sa niekorzystne opinie??

Nie rozumiesz zlowa niekorzystne? = negatywne w tym wypadku...
.

Zlowo rozumiem, tylko wytlumacz jak.

tt trzyma silnik na chodzie przez kilka minut, nie wiem jak to moze byc nie "kozystne". Na zadnym forum nie znajdziesz problemow z tt, no chyba ze gostek nie wie jak zalozyc.


Też nie wiem co może być negatywnego w pracy TT . Sam mam u siebie , założyłem już z 5-6 sztuk , 2 dni temu w nowiutkiej imprezie WRX i wszyscy klienci zadowoleni . Czasem to prawda może się okazać że TT nie będzie dobrze odbierał obrotów lub prędkości w niektórych europejskich autach ale b.rzadko to się zdarza . w 1.8T działa ok .


--------------------
http://www.mx.com.pl - HAMOWNIA DYNOCONCEPT , Chiptuning VTG , Moduły PSI , Nitro NX , Cry02 , CASTROL , zestawy TURBO , dorabianie ukl.wyd ze stali nierdzewnej , serwis i setki innych !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Fri, 20 Aug 2004 - 09:38
Post #30


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





Ok w takim razie co z alarmem?Rozumiem ze po szybkiej jezdzie wyjmuje kluczyk ze stacyjki zamykam samochod i odchodze tak??Slyszalem ze alarm fabryczny sie nie uzbroi dopoki silnik bedzie wlaczony.I ze jak zgasnie silnik to same zamki w drzwiach sie otwieraja...To sa wlasnie problemy o ktorych mowie w moim przypadku. A skoro i tak niedlugo zamawiam zestaw zegarow w tym EGT to nie wiem czy jest sens...


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CBS
post Fri, 20 Aug 2004 - 09:51
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 10 March 2003
Skąd: Warszawa





ale zeray same silnika nie wylacza, dalej bedziesz siedzial i czekal...


--------------------
CBS a.k.a MK84
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragster
post Fri, 20 Aug 2004 - 10:12
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sat, 01 February 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





Ja sobie wysiade, kosci rozprostuje, papierosa spale i gasze.

Albo ostatnie 2-3 km jade bardzo spokojnie i wtedy ok 30 sek.


--------------------
1992 200SX S13 - reaktywacja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Aug 2004 - 10:24
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





1. Mogą być kłopoty z zerowaniem się odliczania czasu, ze współpracą z niektórymi konkretnymi autami - np. Greddy określa obroty wg. sygnału alternatora i nie z każdym autem odczytuje dobrze. U mnie jest z tym problem. Poza tym u mnie np. potrafi się sam wyłączyć - nie wiadomo dlaczego bo niby wszystko podłączone wg. instrukcji.


2. Bullit - EGT to kompletnie co innego. Ty siedzisz w aucie ja już załatwiłem sprawę i wracam. Ty siedzisz ja jem sniadanie w knajpie na Miedziance z TT ustawionym na 8 minut po pałowaniu :-)

3. Współpraca z alarmem może być bólem - potrzebny czasem niezły guru od alarmów ale daje się zrobić. U mnie np. największy jest problem że czujniki ultradźwiękowe łapią wibracje lewarka zmiany biegów (mam metalowe podkładki zamiast gumowych poduszek w układzie zmiany biegów - taki tuning mechanizmu, tyle że wibruje na postoju)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 20 Aug 2004 - 10:29
Post #34


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Rozumiem- ale ja i tak nie zostawiam fury samej... jak chodzi- tak więc mając EGT widzę czy juz czy jeszcze nie...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iwan
post Fri, 20 Aug 2004 - 10:30
Post #35


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 April 2003
Skąd: się nabrało tyle tej mocy?





Ale w czym problem jest Panowie?
TT sa bardzo dobre jeśli, jak wszystko, są odpowiednio podłączone i włączone.
Wyglada to tak :
-jedziesz mając w 4 literach temperature, ciśnienie na turbale,
-zatrzymujesz się,
-zaciagasz ręczny,
-wyjmujesz kluczyk i trzaskasz drzwiami (mozesz np zwiększyć czas studzenia na podstawie własnego widzi mi się)
-klikasz przycisk od alarmu i załącza się centralny zamek
-auto się studzi i gasi samodzielnie i uzbraja się alarm/imobiliser/napad/ itp.

Osobiście mam wskaźnik EGT ale jak mam jechać ostatnie km czy dwa
delikatnie to zero sensu i chęci przy posiadanym urządzeniu
napedzajacym i korbie w głowie .Dlatego jedę na max i jak widzę
że tt pokaże za krótki czas to na podstawie egt go zwiększe.

No to dorbiłem ideaologie do banału ale cóż

TT by BLITZ FATT


--------------------
GT przeganiające eSTIaje hihi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Fri, 20 Aug 2004 - 10:40
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT("Azrael":3jsl8h2n)
3. Współpraca z alarmem może być bólem - potrzebny czasem niezły guru od alarmów ale daje się zrobić.


Tora ma u siebie w aucie coś takiego. podjedź do diagtroniku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 20 Aug 2004 - 16:06
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Jak to czytam to trochę się dziwę że nikt nie słyszał o chłodzeniu tubiny przy wyłączonym silniku.
Mój kumpel ma taki system który chłodzi turbo przez 3-5 min kiedy to samochód jest wyłączony.
Wydaje mi się że elektryczna pompa cały cas wymusza obieg cieczy przez turbo i tym sposobem je chłodzi.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 20 Aug 2004 - 16:31
Post #38


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





to bzdura jakaś bo tu nie chodzi o ciecz tylko olej.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 20 Aug 2004 - 16:56
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Przepraszam, faktycznie chodzi o obieg oleju.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 20 Aug 2004 - 17:04
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





no to pomke jakąś musi mieć albo co....dziwne....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 06:21