![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
Nie ma co doradzać, idzie własnym stylem i przekonaniami, dopiero jak wszystko poskłada do kupy, będzie myślał co dalej
![]() Dobrze zrobiony szerszeń, powodzenia w dalszych modach. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 June 2018 Skąd: WPZ ![]() |
Nie chce Cie zmartwic, ale znajomemu przy 200KM z 1.8T spadla polka ![]() Ktoś gdzieś popełnił błąd w sztuce. Ja tego silnika nie składalem więc się nie wypowiem. Natomiast z wieloletnich obserwacji i obcowaniu z K-serią Rovera widzę taki obraz: https://youtu.be/-R08QGhc-JE?t=47 237KM/351 z 1.6 rover. Samochód srogo upalany na placu. 2 bezproblemowe sezony. Potem poleciał tłok bo właściciel zaczał kręcił MBC nie w tą stronę... ![]() https://www.youtube.com/watch?v=OV4m_rl3LEM to samo, 7 lat jazdy na tym samym silniku. Nie róbmy już z tego Rovera kpiny. Nie jest to może M52 ale współczesnym jednorazówkom do niego sporo brakuje. -------------------- (f)FSO OBRSO. Fabryka w której spełniały się marzenia.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Thu, 26 April 2007 Skąd: Kętrzyn ![]() |
Tego poloneza z 1 filmiku znam, pułki tam zaczęły siadać jak poparzone przy większym ciśnieniu. Tam kolega miał 237km, a Ty chcesz mieć 3xx lub nawet 4xx i to Kolegów forumowiczów martwi w temacie korb/tłoków. pzdr.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Troche siedze w temacie silnikow k/kv6/t16 stad byl moj post, dzialaj, bede sledzil temat
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Ciekawe jak zawieszenie poradzi sobie w peloponezie za taka dodatkowa masa nieresorowana, tzn tuleje i sworznie. Ale zacisk konkret.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 June 2018 Skąd: WPZ ![]() |
-------------------- (f)FSO OBRSO. Fabryka w której spełniały się marzenia.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Kolektor najlepiej jak jest rownoleglosciowy.A po twoim widac juz ze taki nie bedzie.Wiec moze zacznij jeszcze raz,skoro jestes na tym etapie.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 12 September 2013 ![]() |
jaka średnica tłoczków jest w tych tylnych zaciskach z lambo?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
To co adam pisze. Zacznij jeszcze raz. Powinno być coś bardziej tego typu:
![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Czy tylko ja nie widzę zdjęć?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 01 February 2017 Skąd: Kalisz ![]() |
Czy tylko ja nie widzę zdjęć? Dla tych co nie widzą zdjęć. Wyłączcie adblocka i problem rozwiązany, chociaż to dziwne czemu adblock te foty blokuje. -------------------- Mazda MX-3 KLDE 196KM 237NM Best ET 14.21
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jest w tym sens? mialem i taki kolektor i taki. nie widze zalet barana. nie dosc ze naprezenia wieksze i latwiej ma popekac, to i dluzsze rury powoduja ze turbo wolniej wstaje. najlepsze sa bardzo krotkie kolektory jak
https://allegro.pl/saab-9-3-kolektor-wydech...5955088723.html https://pl.aliexpress.com/item/NEW-Mazda-Mi...1582835616.html szybko wstaje turbo i prosta budowa. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Nie wszędzie można pozwolić sobie na idealnie równe, a sądze za pare cm tu jako daily nie zrobi róznicy
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 June 2018 Skąd: WPZ ![]() |
Ahoj. Niestety, nie ma miejsca na inny kolektor. I tak usuwałem sporo osprzętu typu cewka, zbiornik wspomagania itp. z lewego nadkola. Silnik jest bardzo blisko podłużnicy, przez to turbo muszę dać "do góry". Opcji na inny kolektor brak :/
-------------------- (f)FSO OBRSO. Fabryka w której spełniały się marzenia.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 June 2018 Skąd: WPZ ![]() |
jaka średnica tłoczków jest w tych tylnych zaciskach z lambo? Chyba 4x60mm. Zmierzę dokładnie i Ci podam. -------------------- (f)FSO OBRSO. Fabryka w której spełniały się marzenia.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
jest w tym sens? mialem i taki kolektor i taki. nie widze zalet barana. nie dosc ze naprezenia wieksze i latwiej ma popekac, to i dluzsze rury powoduja ze turbo wolniej wstaje. najlepsze sa bardzo krotkie kolektory jak https://allegro.pl/saab-9-3-kolektor-wydech...5955088723.html https://pl.aliexpress.com/item/NEW-Mazda-Mi...1582835616.html szybko wstaje turbo i prosta budowa. Piwo w twoim silniku gdzie nie celujesz w moce tak jak autor 350-400ps takie kolektory będą lepsze.Tak naprawdę to kazdy element działa w jakims zakresie obrotów a w innym juz nie.Bo napełnianie jest wtedy niekorzystne.Dlaczego silniki 16v z końca lat 80' charakteryzuja się słabszym zakresem dolnych obrotów,względem 8v? Kiedyś byłem świadkiem takiej sytuacji,ze w modzonym silniki 1.8t vw, po zamontowaniu dłuższego rownoleglosciowego barana przybyło góra 40ps.I to bez zmiany czegokolwiek innego. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Spokojnie panowie ten nie popęka.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dokładnie. Tu nic nie pęka, nikt przed nikim nie klęka...
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Dla tych co nie widzą zdjęć. Wyłączcie adblocka i problem rozwiązany, chociaż to dziwne czemu adblock te foty blokuje. Dzięki! EOT -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:45 |