Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 tfsi słaby dolny zakres obrotów
FakeOne
post Thu, 31 May 2018 - 10:37
Post #21


Rookie
Dołączył: Fri, 25 May 2018





CYTAT(Mis @ Thu, 31 May 2018 - 01:34) *
GTO zdiagnozowałby to w 30 minut trafnie. smile.gif


No właśnie program silnika i skrzyni był robiony przez GTO dlatego wydaje mi się, że wiedziałby od razu co jest nie tak.
Istnieje szansa, że odpisze tutaj na forum i coś podpowie? Czy trzeba się osobiście z nim umawiać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 31 May 2018 - 10:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemek530d
post Thu, 31 May 2018 - 11:56
Post #22


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





jak robił Ci soft to chyba masz do niego nr telefonu,nie ?
na forum nie zauważyłem żeby się udzielał


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FakeOne
post Thu, 31 May 2018 - 15:07
Post #23


Rookie
Dołączył: Fri, 25 May 2018





CYTAT(przemek530d @ Thu, 31 May 2018 - 11:56) *
jak robił Ci soft to chyba masz do niego nr telefonu,nie ?
na forum nie zauważyłem żeby się udzielał

No właśnie sprawa wygląda tak, że On wykonywał strojenie samochodu lecz samochód był oddany do zupełnie kogoś innego. Kogoś kto z nim współpracuje. Dlatego bezpośrednio z nim kontaktu nie mam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FakeOne
post Fri, 01 Jun 2018 - 00:17
Post #24


Rookie
Dołączył: Fri, 25 May 2018





Zrobiłem logi z wypiętym n75 oraz logi na 4 biegu, oto efekty:

002-115-118 -- 4 bieg: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_crMe2ei.html
002-003-020 -- 4 bieg: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_o0atp4.html

z wypiętą wtyczką od n75 -- 3bieg 1500-6000obr: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_Kj2wVh.html

dodatkowo zrobiłem 3-4-5 bieg 80-210km/h, trochę cofa te zapłony ale myślę,że to przez zrobiony program http://vaglogi.pl/log-002_115_020_mpdFYd6.html

Proszę znów o ocenę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunis
post Fri, 01 Jun 2018 - 07:08
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 April 2009
Skąd: Legionowo





Cofa zapłon jak zły, nie wierzę żeby tak auto było wystrojone.
Faktycznie turbo wstaje jakieś 300obr później niż u mnie - też mam K04. I wygląda, że pod koniec obr też ma problem z utrzymanie boosta. Ja przy 1.2 bara przy odcince mam n75 na około 60%. U Ciebie jest 90%.

Jaki masz układ wydechowy? Może siatka w łączniku elastycznym się poddała i trochę zatyka wydech?

Jaki FMIC założyłeś? Może też tu jest jakaś restrykcja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 01 Jun 2018 - 08:08
Post #26


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Krzysiek na urlopie, nie pomoże.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FakeOne
post Fri, 01 Jun 2018 - 10:18
Post #27


Rookie
Dołączył: Fri, 25 May 2018





CYTAT(Kunis @ Fri, 01 Jun 2018 - 07:08) *
Cofa zapłon jak zły, nie wierzę żeby tak auto było wystrojone.
Faktycznie turbo wstaje jakieś 300obr później niż u mnie - też mam K04. I wygląda, że pod koniec obr też ma problem z utrzymanie boosta. Ja przy 1.2 bara przy odcince mam n75 na około 60%. U Ciebie jest 90%.

Jaki masz układ wydechowy? Może siatka w łączniku elastycznym się poddała i trochę zatyka wydech?

Jaki FMIC założyłeś? Może też tu jest jakaś restrykcja?


Może to być problem z gruszką i sterowaniem WG? Może z tego co piszesz -- właśnie dlatego mam pogorszone czasy 100-200.
Zatem gdzie szukać przyczyny cofania zapłonów? Tak jak mówiłem, nowe świece, nowe cewki, paliwo tylko 98 lane. Gdzieś czytałem, że do -10 może być przy agresywnym programie, powyżej -12 -- śmierć dla silnika.
Wydech to decat z DP 3" od FrogRacing, końcowy tłumik fabryczny z usuniętymi klapkami sterującymi.

IC zamówiony od FMIC-a na stage 3 razem z silikonami, dokładnie ten---> http://fmic.pl/zestawy-vw/102289-intercooler-20-tfsi.html , może to w nim leży cały problem, jakaś nieszczelność na silikonach bądź w samym coolerze.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 Jun 2018 - 13:57
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Źle zrobiony program przez Krzyśka z Digituna? Niemożliwe.
Poczekaj aż wróci z urlopu i zdiagnozuje Twój problem.
Póki co wyczyść przepływkę i dociągnij aktuator na turbo ciut mocniej (3-5mm).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunis
post Fri, 01 Jun 2018 - 14:41
Post #29


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 April 2009
Skąd: Legionowo





Faktycznie może zaczekaj aż GTO wróci i zweryfikuje ten problem. Z chęcią się dowiem przez co są te cofki.
Ogólnie sterownik cofa do -12 stopni, później kończy się zakres. Ewidentnie coś jest nie tak, żaden tuner nie wypuścił by auta z takimi cofkami.

Tak czysto teoretyzując, może turbo kończy żywot - wali olej w dolot i przez to cofa zapłon?
Ten cooler nie powinien sprawiać w/w problemów.

Jak dojdziesz w czym leży problem - napisz na forum. Będzie dla potomnych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 15:04