![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 May 2018 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
jak robił Ci soft to chyba masz do niego nr telefonu,nie ?
na forum nie zauważyłem żeby się udzielał -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 May 2018 ![]() |
jak robił Ci soft to chyba masz do niego nr telefonu,nie ? na forum nie zauważyłem żeby się udzielał No właśnie sprawa wygląda tak, że On wykonywał strojenie samochodu lecz samochód był oddany do zupełnie kogoś innego. Kogoś kto z nim współpracuje. Dlatego bezpośrednio z nim kontaktu nie mam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 May 2018 ![]() |
Zrobiłem logi z wypiętym n75 oraz logi na 4 biegu, oto efekty:
002-115-118 -- 4 bieg: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_crMe2ei.html 002-003-020 -- 4 bieg: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_o0atp4.html z wypiętą wtyczką od n75 -- 3bieg 1500-6000obr: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_Kj2wVh.html dodatkowo zrobiłem 3-4-5 bieg 80-210km/h, trochę cofa te zapłony ale myślę,że to przez zrobiony program http://vaglogi.pl/log-002_115_020_mpdFYd6.html Proszę znów o ocenę |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo ![]() |
Cofa zapłon jak zły, nie wierzę żeby tak auto było wystrojone.
Faktycznie turbo wstaje jakieś 300obr później niż u mnie - też mam K04. I wygląda, że pod koniec obr też ma problem z utrzymanie boosta. Ja przy 1.2 bara przy odcince mam n75 na około 60%. U Ciebie jest 90%. Jaki masz układ wydechowy? Może siatka w łączniku elastycznym się poddała i trochę zatyka wydech? Jaki FMIC założyłeś? Może też tu jest jakaś restrykcja? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Krzysiek na urlopie, nie pomoże.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 May 2018 ![]() |
Cofa zapłon jak zły, nie wierzę żeby tak auto było wystrojone. Faktycznie turbo wstaje jakieś 300obr później niż u mnie - też mam K04. I wygląda, że pod koniec obr też ma problem z utrzymanie boosta. Ja przy 1.2 bara przy odcince mam n75 na około 60%. U Ciebie jest 90%. Jaki masz układ wydechowy? Może siatka w łączniku elastycznym się poddała i trochę zatyka wydech? Jaki FMIC założyłeś? Może też tu jest jakaś restrykcja? Może to być problem z gruszką i sterowaniem WG? Może z tego co piszesz -- właśnie dlatego mam pogorszone czasy 100-200. Zatem gdzie szukać przyczyny cofania zapłonów? Tak jak mówiłem, nowe świece, nowe cewki, paliwo tylko 98 lane. Gdzieś czytałem, że do -10 może być przy agresywnym programie, powyżej -12 -- śmierć dla silnika. Wydech to decat z DP 3" od FrogRacing, końcowy tłumik fabryczny z usuniętymi klapkami sterującymi. IC zamówiony od FMIC-a na stage 3 razem z silikonami, dokładnie ten---> http://fmic.pl/zestawy-vw/102289-intercooler-20-tfsi.html , może to w nim leży cały problem, jakaś nieszczelność na silikonach bądź w samym coolerze. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Źle zrobiony program przez Krzyśka z Digituna? Niemożliwe.
Poczekaj aż wróci z urlopu i zdiagnozuje Twój problem. Póki co wyczyść przepływkę i dociągnij aktuator na turbo ciut mocniej (3-5mm). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 April 2009 Skąd: Legionowo ![]() |
Faktycznie może zaczekaj aż GTO wróci i zweryfikuje ten problem. Z chęcią się dowiem przez co są te cofki.
Ogólnie sterownik cofa do -12 stopni, później kończy się zakres. Ewidentnie coś jest nie tak, żaden tuner nie wypuścił by auta z takimi cofkami. Tak czysto teoretyzując, może turbo kończy żywot - wali olej w dolot i przez to cofa zapłon? Ten cooler nie powinien sprawiać w/w problemów. Jak dojdziesz w czym leży problem - napisz na forum. Będzie dla potomnych. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 15:04 |