![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
W ostatnią sobotę zamknąłem sezon na Torze Poznań i niewiele zabrakło do zejścia poniżej 1:50 bo raptem 0,002
![]() Poniżej film z rekordowego kółka nagrany z samochodu znajomego który za mną jechał (i chyba też w tym kółku zrobił swój personal best w Poznaniu ![]() https://www.youtube.com/watch?v=x-uCekJiouw Ubiłem w sobotę bardzo niskie 1:50 wiele razy, tu przykładowy onboard z telemetrią z racechrono: https://www.youtube.com/watch?v=bgv6kASgypc&t=1s I jeszcze jedno ciekawe video gdzie próbuję urwać pół sekundy na dohamowaniu do patelni ![]() https://www.youtube.com/watch?v=lEZcE5T8rDE Myślę, że w tym setupie auto może pojechać 1:48. Przede wszystkim muszę z wyższą prędkością wychodzić na prostą startową i zacząć bardziej wykorzystywać pełną szerokość toru w kilku zakrętach co dobrze widać na filmie nagranym z perspektywy jadącym za mną Evo. Lepsza opona (wysłużona 2-letnia direzza już najlepsze chwile ma za sobą ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Rexio ogromny potencjał jest jeszcze w zakresie wykorzystania pełnej szerokości toru. Mocniej tnij, szerzej wychodź. Moim zdaniem potencjał na dzisiaj jest jeszcze lepszy niż 1:48.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Zacząłem przyglądać się parametrom swojego zawieszenia i twardości sprężyn. Jest 14kg przód i tylko 4kg tył. Bardzo inne niż 9/7 u Jacka. Ciągle miałem dziwne odczucia co do tyłu - auto z pełnym bakiem było w Poznaniu dużo łatwiejsze w prowadzeniu, chamsko zadarte tylne skrzydło robiące pewnie mega docisk i przy okazji opór też "uspokajało" auto w zakrętach. Poszukam sobie jakichś twardszych sprężyn na tył - myślę że 8 kg na pierwszy strzał. Przy okazji zorientowałem się że ISC ma różne długości koszyków dolnych czy widełek amortyzatorów - może tym też coś pokombinuje.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
14/4 nieźle musiało bezpiecznie się jeździć na takim setupie. Pewnie notoryczną podsterowność? Jaki jest rozkład masy w rx8?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Z silnikiem wankla 50/50 z 1JZ więcej z przodu.
Nie wiem czy to jest podsterowność w tym aucie ale w szybkich zakrętach z odelżonym tyłem (z małą ilością paliwa, i bez zadartego skrzydła) musiałem jakby korygować linię (brać delikatniejszym skrętem) kierownicę bo auto się przechylało dziwnie. Najpierw myślałem, że w stabilizator trzeba uderzyć ale jednak zacznę od sprężyny z tyłu. Już w TG Auto podczas robienia geometrii mówili mi że tył ma miękką sprężynę ale jakoś się tym nie zainteresowałem ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Przy twardszej sprężynie z tyłu nastaw się na dużo częstsze zarzucanie tylem
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Co sie nie chwalisz?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=114...983391140456770 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 16:01 |