![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jackkpl no ok, to jak się otwierają to zakładam 15 cykli i pierwsze pionowe kreski matowe się zaczną pojawiać... Nie wiem, ja absolutnie nie jestem fanem plexi i nic na to nie poradzę ![]() Nie masz co sprawdzać, tak jak będziesz jechał w szelkach na ulicy to można za to dostać mandat za brak pasów, co jest trochę abstrakcją ale one nie mają homologacji drogowej... Tylko te tylne realnie obstawiam, że musiałbyś mieć wybitnego pecha aby ktoś się doczepił do tego - w busach gorsze rzeczy z tyłu robią. ALE przód to przód, w razie jakiegoś problemu z kierowcą - szybę się da wybić a plexi ? jak walną tym młotkiem do tłuczenia to kierowca dostanie albo odłamkiem plexi albo tym młotkiem od razu ![]() Czekam na testy nawiewu bo może sam bym coś podobnego zrobił, zawsze te parę stopni w dolocie mniej to parę koni wiecej ![]() Ja mam OMP 3" z homologacją E na pasach. Ale na dojazdy i tak używam cywilnych pasów - przynajmniej można sięgnąc po coś podczas jazdy,a nie się ciągle rozpinać ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Znajomy miał E a i tak dostał... Tylko z tego co pamietam mial też seryjne, i to tez byl argument policjanta. No ale u nas w kraju interpretacja przepisów to często co policjant to inaczej.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Znajomy miał E a i tak dostał... Tylko z tego co pamietam mial też seryjne, i to tez byl argument policjanta. No ale u nas w kraju interpretacja przepisów to często co policjant to inaczej. Jak przyjął, to dostał ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Auto zostało już w zasadzie skończone mechanicznie - teraz już tylko muszę się nauczyć tym jeździć
![]() https://www.youtube.com/watch?v=VYpLp8zEBHY Nie miałem uchwytu na telefon tym razem więc onboard jest przy pomocy telefonu zamocowanego ściskiem stolarskim do rozebranej podsufitki. W 40 minut testów w Łodzi jeszcze nie nauczyłem się wykorzystywać auta w 100% ale mój personal best w Łodzi zrobiłem 1,04:00 nie używając 2-ki i nie wciskając za ostro gazu w zakrętach. Wpadły następujące rzeczy: 1) swirlpot - na ćwierć baku paliwa można chłostać i lata bez przerywania, druga pompa trochę syczy w bagażniku więc jakieś wygłuszenie ogarnę 2) strojenie i hamownia. Po podniesieniu doładowania na 1,1 bara i po korekcji mapy wypluło 385KM i 560nM. Wykres z hamowni wrzucę wkrótce. W stosunku do poprzedniej mapy auto mega bardziej dynamiczne - na wolnych obiektach przyda się kontrola trakcji. Nie mogę doczekać się testów i nauki jazdy na torze Poznań. Napewno będzie TAP 2.09 bo w ten weekend w sobotę ma padać a z niedzielą będzie ciężko o przepustkę od żony ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Film pięknie ukazuje jak świetną turbiną jest ten BW EFR bo wstaje niczym ministrant który usłyszał, że ktoś puka do zakrystii... Tylko w tym wypadku jak widać zaje**** głową w biurko.
Moc według mnie jest trochę wyższa niż zmierzona akurat, ale to moje subiektywne zdanie ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wykres dramat jeśli chodzi o jazdę na czas. Wymieniałeś kiedyś wałki? Najprawdopodobniej niewiele Ci pomogą. Jakie masz obecnie wałki?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Nie wymienialem wałków ale w JZ podobno dobrze się sprawdzają i polepszają górę. Obecnie mam seryjne.
Co do wykresu to się zgadzam że będzie trzeba się dobrze wczuć w auto żeby opanować ten wyskok niuta albo wystroic nieco łagodniej między 3 a 4 tys obrotów. |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Wczoraj udało się chwilę pojeździć po torze w Łodzi. Cały tor poza prostą jeździłem na 3ce żeby się oswoić z ciosem. Na dwójce pewnie będzie szybciej jak ogarnę
![]() https://www.youtube.com/watch?v=WXWkx3K4zXk |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Ale 1,3g się pojawiło
![]() Ładnie idzie i nawet sapie pod maską. Ale pani opowiadacz się mota z językami... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Patrzac na jakosc i szybkosc gps to watpie w 1.4g. jedziesz juz na prostej a on nadal pokazuje przeciazenie boczne...
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Wczorajszy Poznań odfajkowany. Nowy osobisty rekord toru jest ale z potencjałem na znacznie więcej (jeżeli co 10 minut jazdy udaje się poprawić czas o 2 sekundy to coś jest na rzeczy
![]() ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=LIxTNmjT770 PS kto to jechał czerwonym busem na łódzkich blachach po A2 w kierunku Warszawy i wymachiwał mi przez okno pucharem ? pozdrawiam i gratuluję poczucia humoru ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
musisz coś zrobić z tą górką momentu, poniżej zaznaczone na rys
https://ibb.co/kbt5Ee ps. punkty hamowania na poznaniu, zdecydowanie za wcześnie -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Trzeba zdjąć doładowania z dołu taki peak niczemu nie służy, auto jest bardziej nerwowe
-------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Z tym szczytem momentu rzeczywiście nie jest najlepiej ale od trzeciego biegu na dogrzanych oponach już jest ok. Na dwójce ciężej to ogarnąć. Teraz jednak nic nie chcę robić bo zimą wlecą ostre wałki i wtedy i tak będzie autko strojone więc zrobi się to przy okazji.
Z punktami hamowania w Poznaniu pełna zgoda. Potrzebuję się trochę więcej wjeździć w auto bo po zmianie dyfra, podniesieniu mocy, zmianie geometrii zawieszenia i żonglowaniu setupem hamulcowym można hamować znacznie później. Teraz z przodu po założeniu dwuczęściowej tarczy 330, 4 tłoka brembo i wsadzeniu klocków mintex F2R hamuję wcześniej bo robię to jeszcze nie z pełną mocą z obawy o zblokowanie kół bardzo wysokich prędkościach. Aczkolwiek nawet na prostej startowej przy 200kmh ABS fajnie ogarnia blokowanie kół. Kiedyś obiło mi się o uszy że opony się robią kwadratowe bo zablokowaniu kół na prostej w poznaniu ale nie wiem czy to bajka czy to w autach bez ABSu? |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
w autach bez absu
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Mi ostatnio się zrobiły oponki kwadratowe. Przy docieraniu bieżnika w fwd na ręcznym wyłączył mi się abs, nie zauważyłem i za chwilę zrobiłem hamowanie z 200. Jak to z absem pedał na maksa w podłogę, no i sekunda wystarczyła aby opony były niezdatne do użytku.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Wczoraj polatałem po Poznaniu. Udało się wyrwać w dobrym piniądzu Michelin Pilot Sport Cupy 2 265/18 do tego za równie dobrą kasę jakieś niemieckie felgi 18x10 chyba z demobilu z Wehrmachtu bo ważą 14kg. Na przód poszła direzza 245/18 na tył ten Cup2 i w moim odczuciu autem lepiej się jechało niż na direzzy przód 225/17 a tył 245/18. Cup2 to jak dla mnie po direzzy najlepsza opona na jakiej jeździłem z semislicków - fajnie sie płynnie uślizguje trzymając jeszcze się dobrze po utracie przyczepności (a próbowałem profil, rsr, ad08R, dmack trackday, kumho v70a)
Pierwsza sesja rozgrzewka, druga 1:50,8, myślę sobie chyba bedzie zmiana kodu i 4 z przodu ale jeżdzę, jeżdzę i nie mogę upolować 1:4X. Na ostatnią sesję zacząłem kombinować, uniosłem w górę i zmieniłem kąt nachylenia skrzydła na bardziej stromy bo auto miało niestabilny tył i z pełnym bakiem zawsze się lepiej prowadziło - zmiana niesamowita, auto w szybkich zakrętach stabilniejsze, w dohamowaniach się mniej rzuca ![]() ![]() Filmik z jednego z kółek bardzo wysokiego 1:50 po zmianie geometrii skrzydła - na ostatnim zakręcie dramatycznie zwolniłem nawet jak na swoje możliwości ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=EFKa9PIHYBk |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Też planuję być moim kombimx5 na tej imprezie
![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:24 |