![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Widzę, że nie tylko ja uważam, że M-Power idzie w złą stronę.
Co do tematu to wziąłbym R8 sam napisałeś, że masz na oku pewny egzemplarz(bezwypadkowy), z naprawianymi to różnie bywa i są problemy z odsprzedażą. Jeśli porównywali byśmy egzemplarze bezwypadkowe, to osobiście skłaniał bym się do M4. Auto o wiele nowsze, z potencjałem, dobrze wyglądające i nadające się do codziennego użytku. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
To znaczy, mi też się wydaje, że się nie da, ale nie sprawdzałem, więc zastosowałem zasadę domniemanej niewinności ![]() Może wymiana głośników na bardziej basowe coś by poprawiła? ![]() R8 to supercar z krwi i kości. M-ka jaka by nie była, zawsze będzie tylko szybkim sedanem i tyle. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
szybkim coupe
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
No M3 e92 to poezja w kwestii brzmienia. Nie dość, że seria już fajnie pomrukuje, to jeszcze ile opcji zmiany i poprawy tego dźwięku. Na jakim wydechu miałeś e92 ? Robiłem custom u Maria (MTG). Dodatkowo wywaliłem tylne katy (przednie zostawiłem, żeby nie było efektu "pierdzenia" którego nie lubię). Na początku miałem z tyłu ....same końcówki ![]() https://www.youtube.com/watch?v=6lEABnbz1o8 (opisówka dla Kolegi z UK, co znał miejsce, nie zwracać uwagi ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
cięzki temat bo zależy co szybciej Ci się znudzi, brak osiągów czy pospolity wygląd,
Auto total loss z USA też jest trudno sprzedawalne, musisz trafić na łosia który nie patrzy w VIN czy carfax, Gdyby te R8 było chociaż na S-troniku to wybór był by prosty... takto sam nie wiem, wlasciwie napisałeś pełne wady i zalety każdego z aut... najlepiej chyba rzucić monetą i kupić w takim przypadku ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Robiłem custom u Maria (MTG). Dodatkowo wywaliłem tylne katy (przednie zostawiłem, żeby nie było efektu "pierdzenia" którego nie lubię). też mnie wkurza na maksa to pierdzenie. A jeszcze bardziej te "kamienie walające sie po tłumikach" na siłę podkręcanych dźwiękowo nowych hot hatchy i inny sportowych modeli. Konkretnie brzmiała ta Twoja M3. Jak to wyciąga obroty !!! ![]() Auto total loss z USA też jest trudno sprzedawalne, musisz trafić na łosia który nie patrzy w VIN czy carfax, najlepiej chyba rzucić monetą i kupić w takim przypadku ![]() ![]() No ja bym jednak nie rzucał monetą jeśli w grę wchodzi "total loss" bo to auto jednak za prawie ćwierć bańki. Nie wiem jak oni liczą całki w USA, ale wujkowi policzyli 75 tys. zł na rocznej X5 jak wyjeżdzając z podporządkowanej wymusił pierwszeństwo. Uderzenie było w przednie koło i parę rzeczy do zrobienia. Żeby zrobić całkę w PL na M4 trzeba ponad 230 tys. zł uzbierać, co z mojego doświadczenia nie jest aż tak proste w przypadku prawie nowego egzemplarza. To znaczy oczywiście się da, ale ja bym już takiego egzemplarza nie chciał. Nie za 230 tys. zł. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
cięzki temat bo zależy co szybciej Ci się znudzi, brak osiągów czy pospolity wygląd, wyglądu nie zmienisz, a po np. 2 latach, mając w portfelu circa 70kzł, możesz powalczyć o osiągi w r8 -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
R8 to supercar z krwi i kości. M-ka jaka by nie była, zawsze będzie tylko szybkim sedanem i tyle. Jeżeli właściciel zaakceptuje ograniczone możliwości użytkowania takiego supercar'a u nas w kraju (infrastruktura drogowa) oraz nienaturalnie zajebiście wysokie koszty utrzymania/serwisu... bo z założenia tanio nie może być w takim aucie.... to można brać ![]() Trzeba też uważać na drobne stłuczki, bo ..... http://allegro.pl/audi-r8-5-2-fsi-przod-le...6814084383.html http://allegro.pl/audi-r8-4s-przod-laser-l...7057561057.html ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Tu chyba chodzi o poprzednią generację R8
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
http://allegro.pl/zderzak-przod-audi-r8-4s...7185455171.html
nie jest tak źle ![]() mimo wszytskich wad brałbym r8 silnik centralnie, 4x4, nawet bym kupił z USA z padniętym motorem czy wychodziły R8 z silnikiem CFSA 450KM - chyba nie, ale ciekawe było zeswapować ten silnik do R8 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 May 2018 ![]() |
Dziękuję wszystkim za żywą dyskusję na temat. Podjąłem ostateczną decyzję dotyczącą samochodu - wybieram R8. Na przekór wszystkiemu, na przekór argumentów, rozumowi. Tak jak ktoś napisał auto marzeń kupuje się sercem albo nie kupuje się wcale. Wiem, że M4 dałoby mi dużo radości, ale zawsze żałowałbym że to jednak nie R8, a zwykłe ładne i szybkie BMW. Również zdałem sobie sprawę, że głupotą jest poświęcenie wieloletnich oszczędności na samochód po szkodzie całkowitej. Co innego gdyby to było 30 tysięcy, a co innego jeśli jest to 200 tysięcy. W najbliższy weekend jadę na dokładne oględziny samochodu i mam nadzieję pochwalić się nowym "starym" nabytkiem
![]() ![]() Ps. R8 V8 szukam w manualu, więc problemy skrzyni R-Tronic nie będą mnie dotyczyć. Ps.2 Oczywiście chodzi o R8 pierwszej (moim zdaniem o wiele ładniejszej) generacji z roczników 2007-2009 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Jesli to nie bedzie Twoje jedyne auto to gratuluje slusznej decyzji
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Zawsze można dokupić jakiegoś Passata B5 w 1.9 TDI/2.0 130 KM w cenie opon do R8 i mamy drugie auto, na dodatek bardziej prestiżowe
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Jako człowiek powiązany z BMW powiem wprost.
M4 to klasa d z performance. R8 to supercar mimo że to audi. Wybór jako funcar jest prosty. To tak jakby porównać hothatcha do np. caymana.. Osiągi to jedno ale przecież chodzi o feeling z użytkowania. Jak czujesz się jadąc M4? A jak bardzo jestem królem życia jadąc R8:D -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 January 2009 ![]() |
Dziękuję wszystkim za żywą dyskusję na temat. Podjąłem ostateczną decyzję dotyczącą samochodu - wybieram R8. Na przekór wszystkiemu, na przekór argumentów, rozumowi. Tak jak ktoś napisał auto marzeń kupuje się sercem albo nie kupuje się wcale. Wiem, że M4 dałoby mi dużo radości, ale zawsze żałowałbym że to jednak nie R8, a zwykłe ładne i szybkie BMW. Również zdałem sobie sprawę, że głupotą jest poświęcenie wieloletnich oszczędności na samochód po szkodzie całkowitej. Co innego gdyby to było 30 tysięcy, a co innego jeśli jest to 200 tysięcy. W najbliższy weekend jadę na dokładne oględziny samochodu i mam nadzieję pochwalić się nowym "starym" nabytkiem ![]() ![]() Ps. R8 V8 szukam w manualu, więc problemy skrzyni R-Tronic nie będą mnie dotyczyć. Ps.2 Oczywiście chodzi o R8 pierwszej (moim zdaniem o wiele ładniejszej) generacji z roczników 2007-2009 Brawo -------------------- Subaru Legacy 3.0R '2004
Golf 5 GTI '2006 Seat Leon FR '2013 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Słuszna decyzja. Jaranie się osiągami nijak się ma do uroku i wyjątkowości jakie zapewnia R8.
Podobnie jak w innym wątku porównywanie M2 do Porsche. Osiągi to jedna i wcale nie najważniejsza cecha samochodów sportowych. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Niektórzy zamiast auta sportowego wolą mieć wyścigówkę indywidualna sprawa co do kogo będzie lepsze.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
szybkim coupe ![]() będąc precyzyjnym to szybkim sedanem... dwudrzwiowym, większość ludzi tego już nie rozróżnia, ale coupe wygląda jak hatchback tylko szyba się nie podnosi (np. Megane Coupe 1g, czy 911), dwudrzwiowy sedan wygląda jak zwykły sedan bez tylnej pary drzwi np. M4, teraz wszyscy to nazywają coupe, tak samo jak masę hatchbacków (370Z) -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Coupé z języka francuskiego oznacza "ścięty" i odnosi się po prostu do linii słupka C
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Rzadko kto stosuje tak szczegółowy podział, teraz wszystko co sportowe jest coupe, wszystko bez dachu to cabrio, a granica między kombi-hatchbackiem i liftbackiem jest tak płynna, że nikt nie zwraca na to uwagi.
https://dustrunnersauto.com/wp-content/uplo...sM4Featured.jpg w obu przypadkach jest ścięty (tak w m4 opada trochę łagodniej, ale nie ma w definicji jak bardzo ma opadać), to znaczy, że oba są coupe? dla mnie oba są sedanami -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:14 |