![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
taka inwestycja ma sens tylko przy zainwestowaniu w rodzynkę. nie lepsze lub gorsze ale seryjnie tłuczone auto w ilości kilkuset tyś sztuk. Takie po nastu latach najwyżej zwróci koszty utrzymania JEZELI trafi się na amatora modelu, jeżeli nie zmienią się przepisy tak że posiadanie takiego nie bedzie kosmicznie drogie..itd
Co innego zainwestowac góre kapusty w zabytkowe ferrari których sa 3 na świecie i sprzedac je za 3 góry kapusty po 3 latach na aukcji.Lub za 6 gór kapusty po 20 latach. Tylko tu trzeba z innym budżetem startować a sam zakup jest tak drogi że koszty utrzymania (opłat) są relatywnie małe. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
E36 325 coupe lub cabrio. W zasadzie już nie tanieją (dobre sztuki). Bez znaczenia czy manualna czy automatyczna skrzynia. Koszty utrzymania są ciągle niskie. Jedyne co to boli te auta to rdza.
-------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:11 |