![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
coś takiego bym chciał stworzyć. Gdzie szukać speca ?
![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Tutaj może coś znajdziesz: https://www.isa-racing.com/fahrzeugtechnik/...lassfuehrungen/
-------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki ale tu raczej potrzebny custom
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nie wiem jak grubo chcesz iść, ale pojedynczy nawiew na środek tarczy powinien ogarnąć temat. Podrzucę fotki jak to u mnie wygląda za 1-2 tygodnie.
http://www.spalacz.pl/uklad-chlodzenia-hamulcow-audi-a4-b8 Tak naprawdę trzeba utrzymać temperaturę poniżej punktu wrzenia płynu hamulcowego , bo klocek i tarcza 400-500 stopni spokojnie przyjmują. U mnie hebel póki jadę jest ok,ale puchnie na postoju w depo ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
płyn dobry. chce iść grubo, mam takie proste nawiewy ale muszę to poprawić
dzięki za linka -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
płyn dobry. chce iść grubo, mam takie proste nawiewy ale muszę to poprawić dzięki za linka Jak chcesz grubo to trzeba dość dużo powietrza doprowadzić i osłonić porządnie środek tarczy. Wtedy to powietrze musi przelecieć przez tarczę, a tarcza działa jak turbina odśrodkowa - zasysa środkiem i wywala po obwodzie. Albo jakiś natrysk wody w te kanały chłodzącę tarczę. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Z woda to przesada
![]() Bede kombinowac, musze rozpoznac na ile pozwala zwrotnica -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z woda to przesada ![]() Bede kombinowac, musze rozpoznac na ile pozwala zwrotnica Nie tyle woda co mgielka. Wilgotne powietrze odbiera wiecej ciepla, niz suche.Ciezarowki maja jakies patenty z.chlodzeniem bebnow przy hamowaniu awaryjnym ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 March 2018 ![]() |
Z czego robicie przewody nawiewów? Jak bardzo wysokie temperatury musi znosić materiał?
Coś takiego mi polecono i zastanawiam się czy to optymalny materiał: https://sklep.tubes-international.pl/pl-PL/...o/1/fc/YTowOnt9 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Przewody do piaskarek się sprawdzają.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Ja zrobiłem taki półśrodek na razie, bo powietrze powinno wlatywać do środka tarczy.
![]() Brakowało mi tego elementu ale za niedługo już będzie do kupienia ![]() https://www.facebook.com/NextRevMotorsports...e=3&theater -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Rury neoprenowe się sprawdzają. Do nabycia w sklepach racingowych itp.
Mocne i elastyczne. Wąskim gardłem jest właśnie sąsiedztwo zwrotnicy - to tam, po przymiarkach dopiero widać jak duża rura wejdzie. Rury wyglądaj tak http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...art19/lr405.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Gdzieś w pl dostanę takie rury?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja poszedłem jak zwykle po najmniejszej linii oporu i mam wyciąg do trocin
![]() http://allegro.pl/przewod-waz-odciag-troci...5208505299.html Dam znać , czy się sprawdza. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:42 |