Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor |
Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor |
Sat, 23 Mar 2019 - 22:28
Post
#581
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Jeśli wyjdzie 1300 to też będzie bardzo dobrze. to wynik tylko o 20kg lepszy od 2018. Oczekiwania są dużo większe Coś na pewno jest, pytanie tylko jak grubo chcesz iść... Zawsze możesz iść w ultralekką klatkę i carbonowe drzwi bez boczków, ogołocić środek do zera z kompozytami w każdym możliwym miejscu etc... Nie lubię pisać o tym co będzie, ale twój tok rozumowania, w powyższej kwestii, jest zgodny z moim. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 23 Mar 2019 - 22:28
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sat, 23 Mar 2019 - 22:50
Post
#582
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2008 Skąd: Kraków |
Z ciekawości. Ile waży felga?
|
|
|
Sat, 23 Mar 2019 - 23:07
Post
#583
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Jak myślimy podobnie to szkoda, że S2 nie wyszło... Dwa takie grube racecary to byłoby coś bardzo ciekawego, porównanie między epokami tylko żeby to było takie proste jak się mówi o tym... Choć jak tak dalej pójdzie, to będziesz mógł konkurować z czołówką w GSMP po dołożeniu mocy A zapas w silniku jest spory... Tylko mam dziwne wrażenie, że w tym przypadku moc jest na końcu listy modów.
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Mon, 25 Mar 2019 - 08:36
Post
#584
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 |
Co do klimatyzacji, z tego co pamiętam sprężarki Denso sterowane elektromagnetycznie (czyli takie jak seryjnie stosowane w TT) są liczone na 3,6 i 5 kW (zależało to od rynku) i ich obciążenie zależy od sygnału ze sterownika.
Podczas obciążenia odłączanie było już w pierwszych TDI (odłączanie na 6 sekund po gwałtownym dodaniu gazu) więc to żadna kosmiczna technologia. W przypadku tych elektromagnetycznych realne obciążenie spada do około 30-40% ale dużo zależy od tego czy jest słonecznie - to wnioskuję po swoim aucie, z takim samym układem klimatyzacji. Dla temperatur ~10-20*C -> około 20-40% obciążenia w warunkach ustalonych; Dla temperatur ~20-30*C -> około 30-60%... Przykładowo, w temperaturze +43*C, w korku obciążenie było bliskie 90% ale już podczas jazdy z prędkością około 130 km/h spadało do 70%. Ot takie moje obserwacje jeśli kogoś to interesuje |
|
|
Mon, 25 Mar 2019 - 13:12
Post
#585
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
dostałem właśnie foto gotowych felg Nie mogę się doczekać pasowania na aucie !
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Fri, 29 Mar 2019 - 15:35
Post
#586
|
|
Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 |
1 lb masy nieresorowanej to jak 20 lbs masy resorowanej, gdzieś przeczytałem. Więc lekkie fele dużo dają! RPF1 ważą 8,5kg 10,5 cala.
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
Fri, 29 Mar 2019 - 23:42
Post
#587
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
1 lb masy nieresorowanej to jak 20 lbs masy resorowanej, gdzieś przeczytałem. Więc lekkie fele dużo dają! RPF1 ważą 8,5kg 10,5 cala. Chyba 200 a nie 20 . W jakim sensie porownujesz te masy? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 31 Mar 2019 - 12:14
Post
#588
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Odczucia w prowadzeniu po odelżeniu auta?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 31 Mar 2019 - 14:25
Post
#589
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
nowy silnik alu blok DAZA + skrzynia DQ500 + wavetrac LSD = 289 kg - 24,5 kg oszczędności na wadze stary silnik blok żeliwny CEPA + skrzynia DQ500 + oem diff = 313,5 kg Skrzynia DQ500 = 117 kg (oem diff) Te masy zawierają tylny dyferencjał czy to tylko obciążenie przedniej osi? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Sun, 31 Mar 2019 - 14:52
Post
#590
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Tylko przod
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 01 Apr 2019 - 19:34
Post
#591
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
-60kg na drzwiach to jest coś !
-------------------- |
|
|
Mon, 01 Apr 2019 - 23:04
Post
#592
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Albert jak widać nie bawi się w jakieś dziesiąte i ciułanie do 1.40 tylko od razu na grubasie .
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Mon, 01 Apr 2019 - 23:22
Post
#593
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
przyjechały drzwi, seria waży 34,75 kg jedna strona, nowe carbonowe 4.5 kg razem z szybą z lexanu. W nowych brakuje jeszcze lusterka, klamki oraz zamka.
liczę na 53-55 kg redukcji masy na obu drzwiach -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 06:52
Post
#594
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Tak wyglada temat drzwi Twoje i tak laskawe bo moje 38kg.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 09:07
Post
#595
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
przyjechały drzwi, seria waży 34,75 kg jedna strona, nowe carbonowe 4.5 kg razem z szybą z lexanu. W nowych brakuje jeszcze lusterka, klamki oraz zamka. liczę na 53-55 kg redukcji masy na obu drzwiach Albert, Nie boisz się wstawiać takich drzwi bez klatki? -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 09:13
Post
#596
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
WOW. Patrząc na te drzwi nawet przez myśl mi nie przeszło, że tam nie ma klatki.
W takich okolicznościach to bardzo zły pomysł, bez względu na przeznaczenie auta. |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 10:11
Post
#597
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Klatka bedzie za 2 tyg.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 10:29
Post
#598
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa |
Klatka bedzie za 2 tyg. czyli jednak . można się wzbraniać, ale na końcu każda trackdayówka kończy z klatką -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 19:16
Post
#599
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Ile mozna ze soba walczyć? U mnie poszło szybko, tylko jeden sezon.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 02 Apr 2019 - 21:58
Post
#600
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Ciekawe dlaczego klatka odelży samochód...
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 15:55 |