Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor |
Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor |
Sun, 20 May 2018 - 06:30
Post
#41
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Skonczylo sie na 1:47.905
Auto zachowuje sie bez zarzutów. Woda, olej, heble wszystko pracuje jak trzeba. Po korekcie cisniej opony trzymaja przez 20 minut. Najwiekszym problemem kirowcy sa hamowania. Hebel jest tytanowy a ja hamuje za szybko za wcześnie. Musze popracowac dzis nad tym by hamowac do apexu a nie do poczatku zakretu. Link do onboard. Jeszcze dwa inne przejazdy -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 20 May 2018 - 06:30
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 20 May 2018 - 15:40
Post
#42
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Dzis 1:47.472
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Sun, 20 May 2018 - 16:24
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Czyli jest powtarzalność. Bardzo fajny czas. Gratuluję.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Sun, 20 May 2018 - 18:19
Post
#44
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Dzięki za pochwale
Mamy juz plan na nastepny raz. Autostrada do wawy to czas na przemyslenia. Plany ambitne zobaczymy jak wyjdzie i z czym zdążymy. Najwazniejsze to że hamuce z nawiewami dawaly rade. Niestety dzis trzeba bylo wracac bo klocki zjadlo. Mam nadzieję że z autem będziemy 22/23 czerwca. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Sun, 20 May 2018 - 20:35
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie |
Fajnie się to ogląda,widać że auto dobrze podaje
|
|
|
Sun, 20 May 2018 - 22:25
Post
#46
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
też mi się podoba
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 07:27
Post
#47
|
|
User Dołączył: Sat, 19 September 2015 Skąd: Bydgoszcz |
Potwierdza się moje odwieczne przekonanie - doprowadzenie powietrza do tarczy hamulcowej robi mega robotę. Ludzie często olewają ten mod a szkoda. To niski nakład kasy i pracy vs korzyści jakie niesie ten mod.
Fajnie że wrzuciłeś takie dokładne fotki - idealna ściąga dla wszystkich jak to powinno być poprawnie zrobione. Gratki modów i fajnych czasów. |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 08:16
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa |
Patrząc po filmie (klapkiem nagrywałeś? ) to czas 1:47.472 spokojnie do poprawy wjeżdżając się w auto i tor (tym autem). A skoro jest jeszcze zapas to bardzo fajnie i kibicuje
CYTAT Plany ambitne zobaczymy jak wyjdzie i z czym zdążymy. mianowicie? -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 08:45
Post
#49
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Z zasady nie pisze co planuje bo życie zawsze takie plany weryfikuje
Ale będziemy isc w kierunku obniżenia masy i aero. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 10:50
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Mierz temperatury po zjezdzie. Mam cisnienia. Jest chlodzace wiec temp tarcz nie ma jak zmierzyć. Z nawiewami jest ok. Bez miglo by hebla braknąć. Chyba chodziło o temperaturę opon. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 10:56
Post
#51
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
ok, niestety nie da się za bardzo zmierzyć temp opon. Można zjechać w trakcje sesji ale wtedy 2 kółka stracone. Jest na to inny plan jeśli chodzi o tą temp.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 11:09
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Albert a jakie czasy na Poznaniu robiłeś S2? I czy ten projekt już się zakończył i przeszedłeś na nowe auto?
-------------------- Męczennik od elektryków :)
|
|
|
Mon, 21 May 2018 - 12:15
Post
#53
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
S2 trzeci wyjazd w 2014 roku, czas 1:47.751, stare slicki, 430KM i 1230 kg auto
TTRS, pierwszy raz na poznaniu tym autem, 1:47.475 , nowe semi slick, 450 KM i 1430 kg auto -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 14:08
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 |
Ładny czas. Na slicku przewiduję 4 sekundy szybciej. Wtedy będzie ciekawie
Nie spodziewałem się, że masa auta będzie tak niska. -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 14:26
Post
#55
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
masa niska ??? -200 kg muszę urwać by konkurować .... na to nie ma szans
w planach -50 < - 70 kg Audi TT i tak całe z aluminium jest więc nie wiem gdzie tam są te kilogramy jedyny luksus którego nie chce się pozbyć to klimatyzacja co do 4 sekund szybciej na slicku to nie jestem takim optymistą ... mogę się nie znać ale uważam że raczej -2 sec fakt taki że wczoraj cały wieczór analizowałem on-board i wbijam sobie w głowę gdzie można pojechać lepiej -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 15:00
Post
#56
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
Fajny czas! gratki!
Dlaczego felgi OZ wyleciały ? |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 15:02
Post
#57
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
OZ to 19x9 cali - tutaj są drogowe opony do jazdy na co dzień
ATS DTM to 18x9.5 cala - na taką oponę można taniej kupić opony 18 calowe semi oraz slick oraz można dać szerszą oponę -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 15:14
Post
#58
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
masa niska ??? -200 kg muszę urwać by konkurować .... na to nie ma szans w planach -50 < - 70 kg Audi TT i tak całe z aluminium jest więc nie wiem gdzie tam są te kilogramy jedyny luksus którego nie chce się pozbyć to klimatyzacja co do 4 sekund szybciej na slicku to nie jestem takim optymistą ... mogę się nie znać ale uważam że raczej -2 sec fakt taki że wczoraj cały wieczór analizowałem on-board i wbijam sobie w głowę gdzie można pojechać lepiej Na wejściu na prostą startowa jest minimalna nawet 120km/h a powinno być conajmniej 140km/h minimalnej -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 17:19
Post
#59
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
trzeba jeździć, jeździć, najszybciej miałem tam minimalną 132 km/h
w ten weekend zrobione 390 km w niepełne dwa dni jazdy na torze -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 21 May 2018 - 18:35
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa |
OZ to 19x9 cali - tutaj są drogowe opony do jazdy na co dzień ATS DTM to 18x9.5 cala - na taką oponę można taniej kupić opony 18 calowe semi oraz slick oraz można dać szerszą oponę Sugerowałbym poszukać jakichś super lekkich 18" felg. Na przykład ATS DTC takich jak ja mam. Jak na nie założysz fill slicka, który tez jest leżejszy niż semi czy opona drogowa to będzie inna jazda. Zdjęcie masy nieresorowanej dużo Ci da na torze o czym pewnie wiesz Tu masz dobrą linię jazdy: https://www.youtube.com/watch?v=ycUIzmLjUQY (zobacz na różnicę w pokonywaniu zakrętów pod radarem na przykład - wejście na prosta przed prostą) -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:40 |