![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto może i ma potencjał na 1:44 ale wkładka nie domaga
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Eeee bez jaj, trochę się trzeba obyć z furą i będzie dobrze. Na spokojnie bez ciśnienia.
A co do ciśnienia kół to tu można dużo poeksperymentować. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
570Nm na 2,5k i 450 na górze...ja chce takie daily
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
570Nm na 2,5k i 450 na górze...ja chce takie daily ![]() Proszę Cię bardzo: http://www.racingforum.pl/S-Audi-TT-520KM-...bo-t144695.html 500/580 ![]() -------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
przed Poznaniem nowa geometria, przód -3 stopnie, tył -2.5 stopnia
![]() inserty usztywniające tylne sanki ![]() poprawki aero ![]() ![]() walczymy by do jutra skończyć nawiewy na hamulce. Ruta fi 80 mm. W teorii wejdzie, praktyka pokaże czy się uda. Jest mega ciasno. ![]() ![]() uruchomimy został też ECU Dash. Na razie niestety jeszcze nie wszystko jest zbierane bo Ecumaster pracuje nad produktem cały czas. Zbierane jest - temp dolotu - temp powietrza - temp wody - % otwarcia przepustnicy - obroty - prędkość GPS - przeciążenie - temp. EGT - ciśnienie doładowania - zapłon plany są dużo bardziej ambitne ale muszę poczekać na nowszą wersję softu która pozwoli logować więcej kanałów wygląda na to że się uda ![]() ![]() ![]() ![]() Przeprojektowany został także adapter hamulcowy by dać więcej miejsca na wchodzące powietrze ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Połączyłem posty. Ehhh. A postęp super. Brawo
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Albert, czemu zdecydowałeś się akurat na Dunlop Direzza 03g 265/35/R18?
Nawiewy i przeróbka adaptera kocur! |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
1:48.29 po pierwszej sesji. Straszny tlok
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Super.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Świetnie to wszystko wygląda a coś czuję że jeszcze sporo urwiesz.
Ps. Spory negatyw na tył dałeś... Dobrze się śmiga ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Mówiłem że 1.50 to mega bezpieczne założenie... BTW to na Direzzie czy slick?
-------------------- KZ Kart Łódź 54.1
MX5 Łódź 58.3 / Poznań 1:47.0 / Silesia 1:54.3 Vette C5 Silesia 1:54 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Direzza, jezdzi sie dobrze ale w drugiej sesji zgrzalem opony. Asfalt byl juz mocno nagrzany. Musze jechec w 1 szybkie 1 wolne
Negatyw - opina z tylu wygląda ok. Gorzej z przednia lewa -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ciężkie masz Auto dla tego, choć wydaje mi się że Diretza wolniej się nagrzewa jak R888 i można nią latać dłużej.
Mi w ciepły dzień ok. 25 stopn na Poznaniu, R888 dopiero na 6tym kółku przejechanym pełnym ogniem zaczynają być jakby głośniejsze i przyczepność mikroskopijnie pogarsza się, wtedy wiem że należy je chłodzić już... Kurcze myślałem że Diretzą można dużo dużo dłużej jechać, fakt że nigdy nowych opon nie kładłem tylko używane 3-6 letnie kupione okazyjnie tu na forum albo na allegro/OLX... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Trzecia sesja bez poprawy. Za goraco opona plynie drajwer tez dupa i moze to jego wina ze opona sie przegrzewa
Po zastanowienu sie. Za wysokie ciśnienie w oponie. Po zjezdzie bylo LP 2.4 a powinno 2.1 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bedzie poprawa trzymam kciuki !!
Ps. Przod i tyl rowno pompujesz na 2.1 ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Po 4 sesji jest lepiej start z 1.6 / 1.65 przod
1:48,385 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mierz temperatury po zjezdzie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam cisnienia. Jest chlodzace wiec temp tarcz nie ma jak zmierzyć. Z nawiewami jest ok. Bez miglo by hebla braknąć.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
1:48,385 Już mesko jeszcze 0.4 sek i mnie ojebiesz !! Tez zacztnam na 1.65bara i mi dochodzi do 2.1... Mocy nie brakuje nie puchnie turbo maszyna ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 01:19 |