![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Przepraszam za OT: O co chodzi z mieszaniem dwój języków w jednej wypowiedzi? O jajco? EOT -------------------- JZA80
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
to w koncu chodzi o CR czy cisnienie sprezania?
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
RasPL - wiem szybko się przełączamy... z Mateuszem rozmawialiśmy o CR.
Wiem wszystko temat można zamknąć. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Dobrze poskladany r30 na seryjnej mapie chodzi jak zegarek.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
To skoro zostały zadane pytania i to dość chaotycznie to ze względu chociażby na doświadczonych kolegów i szacunek do nich wypadałoby napisać , skoro już wiesz co było przyczyną dla całości obrazu tematu..
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
kurde, zmieniasz wal pod turbo, robisz kombinacje z stopniem sprezania a nie chcialo Ci sie zdjac czapy, zmienic uszczelki, chociazby uszczelniaczy i zrobic ogolny przeglad glowicy? does not make sense. dokladnie o to samo chodzilo mi we wczesniejszym poscie.. uwielbiam takie podejscie.. nie chce byc zlym wrozbita, ale wyczuwam, ze na tym jednym temacie sie nie skonczy ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
kinko chyba zdajesz sobie sprawe ze pisząc OT rowniez mieszasz jdwa języki w jednej wypowiedzi?
![]() tak czy inaczej, uwazam ze pozorna oszczednosc pracy/kasy przy zostawieniu glowicy po 250tys km przelotu (czy ile tam ma) to glupota bo predzej czy pozniej sie zemsci. Nikt nie mowi zeby robic z nia nie wiadomo co typu przeplywy, porting i wieksze zawory ale wypadaloby zrobic szczelnosc, nowe sruby, uszczelka i ew uszczelniacze zaworowe. Dodatkowo mialbys wgląd na gladz cylindrow w jakim stanie. Koszt 500zl a spokojna glowa na pozniej. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:44 |