![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
To prawda z tym systemem gaśniczym, też się przymierzam, ale zawsze jakaś wymówka się znajduje . A sens raczej ma, na moje "bywania" na torach nieliczne całkiem sporo zapaleń, w tym jedno totalnie zakończone zgliszczami widziałem. A ekipę z wozem strażackim to tylko na Jastrzębiu widywałem i to tylko czasami na początkach treningów (w tym raz miała co robić) .
Tutaj mam wrażenie że był i zadziałał system bo coś szybko ogień zgasł : https://youtu.be/-GpzbyZS0Po?t=612 Essiris - a jak opony po tym CAC + Raceday i takiej jeździe ? tak w ogóle to widzę, że masą się nie przejmujesz - pasażer na balast, jednak może i moc ma sens hmm ? ![]() Dość mocno osłupkowana/wyoponowana trasa ten Modlin . -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Większość osób popełnia błąd, że gdy pojawia się ogień pod maską to podnosi maskę, a wtedy jest już "pozamiatane". Mając system gaśniczy nie musisz tego robić.
Opony oczywiście dostały, ale głównie z powodu braku abs, zmielonej szpery i braku tcs. Nawierzchnia w Modlinie jest łaskawa dla opon. W CAC nie ma generalki, dlatego już się nie napinałem i jeździliśmy razem cały dzień. Wyważenie auta mam zrobione pod samego kierowcę. Moc zdecydowanie ma sens. W niedzielę była zielona Alfa co wydawała się mieć sporo kucy pod maską. Sporo opon i słupków to była ochrona przed krawężnikami lub wyhamowanie przed trudnymi technicznie miejscami. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
To się wydaje właśnie jedyny sposób - system, no bo inaczej gaśnicą się nie zadziała jak otwierając maskę. Zresztą nawet bez otwierania tam powietrza sporo - wokół kół np.
Z tym dyfrem nie rozumiem - jak w ogóle pozostał Ci napęd, mimo ze się rozleciał dyferencjał ?? nic się nie zablokowao, dziury nie zrobiło , napędzał wóz wciąż ? no to tym bardziej nieźle ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Jednak ta beemka Twoja to trwała cholera. Ile km torowych w zeszłym roku zrobiła ? A co do Clio to przy nowym wozie frycowe zawsze ponoć jest jak mawia mój mechanik ![]() Nie wiem ile km zrobiła, w zeszłym sezonie akurat nie jeździłem zbyt dużo, ale w tym sezonie już koło 400 km po torze ![]() Co do otwierania maski, o czym pisał EssiRS - wiem, że to największa głupota, ale ja nie wiedziałem, że auto się pali. Zmieliło silnik i chciałem zobaczyć, co pod maską. Otwieram maskę a tam kominek, płomienie na 30 cm. Na szczęście udało się ugasić, nic poza olejem na kolektorze nie spłonęło ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Chodzi o to że otwierając maskę tworzysz "komin".
Dyfer przestał spinać wystarczajaco mocno drugie koło. Efekt taki jakbym miał otwarty dyfer. Paweł całe szczęście, że tylko tyle. W nowym wydaniu będzie system gaśniczy? ![]() Film z mojego przejazdu: https://youtu.be/XBpHd74Bl2w -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Chodzi o to że otwierając maskę tworzysz "komin". Dyfer przestał spinać wystarczajaco mocno drugie koło. Efekt taki jakbym miał otwarty dyfer. Paweł całe szczęście, że tylko tyle. W nowym wydaniu będzie system gaśniczy? ![]() Film z mojego przejazdu: https://youtu.be/XBpHd74Bl2w Tak tak, wiem o co chodzi, otwarcie maski dostarcza masę tlenu, dzięki czemu pali się dużo lepiej ![]() Nie wiem czy będzie system gaśniczy, auto to taki pół cywil, więc nie wiem, jak to tam zaaplikować. Ale w beemce pojawi się na pewno! ![]() Fajna jazda i auto fajnie gada! ![]() P.S. Kiedyś miałem to samo z dyfrem - odbiera całą radość z jazdy. I to przy aucie 50% słabszym, więc tutaj dopiero musiała być lipa. Pozdrawiam, Paweł -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Panowie nie musi być super profi system gaśniczy. Szukasz używanego bez legalizacji, napełniasz butle, troche miedzi i już. Maj tuż, tuż a u mbie brak jednej części wstrzymuje odbudowę i coś czuje że z kielc nici
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 19 November 2013 ![]() |
Panowie, dzieje się coś ciekawego w terminach majówkowych w okolicach Warszawy (Modlin, Ułęż, Słomczyn, Łódź, Jastrzą
![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
13.05 TA Ułęż
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Jest też 2-3 maja w Kielcach DRIVE CUP, trening i zawody, można zapisać się na sam trening.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Ja też 13 maja Ułęż w ramach TAP
![]() ![]() https://www.facebook.com/events/225741937974333/ ![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak mi te panie będą zmieniać opony to będę dwoma autami nawet
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak mi te panie będą zmieniać opony to będę dwoma autami nawet ![]() Lepiej nich opon nie dotykają, a skupią się na swoich mocnych stronach ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Planuję być.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Super. Cieszy mnie ze bede mogl kogos podpytac o dohamowanie
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Jak się wyrobię z aitem i obejdzie bez płyty to ja też.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert, jestem jak zawsze do dyspozycji
![]() Na otwartym torze Ułęż Twoja ttka może być dużą konkurencją. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Czas pokaże ale bardzo ciszę sie na kolejne spotkanie na torze.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Albert, jestem jak zawsze do dyspozycji ![]() Na otwartym torze Ułęż Twoja ttka może być dużą konkurencją. Jak Albert zrobi do tego czasu program, to będzie już grubo bo całości. Będzie ostra walka myślę. A jak pogoda się utrzyma, duże wyzwanie dla opon. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Program robie 30.04, bo jeździć autem z turbo na serii to zmarnowany potencjał takiego auta.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 06:09 |