Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Swap Skrzyni ZF 8HP45 lub 8HP70 a sterowanie.
kat23
post Wed, 14 Feb 2018 - 15:49
Post #21


User
Dołączył: Fri, 16 May 2014
Skąd: Rydułtowy





Lamik ma takie ceny z powodu że cała elektronika jest jego pomysłu tak jak i program sterujący skrzynią. Każdy program jest robiony pod specyfikę auta tak jak i kierowcy. Miałem okazję jechać dwoma autami z tą skrzynią i powiem wam że masakra istna, jeszcze w życiu nie widziałem tak szybkiej skrzyniu która na dodatek potrafi balansować na granicy trakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 14 Feb 2018 - 15:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
EssiRS
post Thu, 15 Feb 2018 - 09:03
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Czy ktoś z okolic Warszawy ma taką skrzynię żeby sprawdzić z prawego jak to działa? Bardzo poważnie rozważam montaż takiej skrzyni od lamika.

Znaci4 kwoty i zakres wzmacniania tych skrzyń do ponad 1000Nm?

A przy tej okazji może wiecie na jakim etapie jest kolega lamik z pracami nad 7G-Tronic Mercedesa?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ultraspool
post Sat, 17 Feb 2018 - 13:33
Post #23


User
Dołączył: Fri, 16 February 2018





Zrobilem juz kilka sterownikow do skrzyn biegow o bardzo podobnej jak identycznej konstrukcji montowanych w ciezkich maszynach roboczych.
Sciagnalem dokumentacje do 8hp70 i nie widze tam zadnego problemu.

Jesli ktos przywiezie mi taka skrzynie to moge dorobic sterownik za polowe ceny lamikowej w ramach promocji dla pierwszego klijenta. Mam stanowisko do wytestowania tego.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sat, 17 Feb 2018 - 23:14
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Dobra Panowie tak gwoli ścisłości, cena u Lamika za sterownik , stworzenie wiązki, program/indywidualne strojenie auta na hamowni i na drodze to 8 tys zł ,
z tego co mi wiadomo to cena za Emu z robioną wiązką i strojeniem u niektórych tunerów w Polsce to 8-10 tys zł w zależności od opcji jakich życzy sobie klient, także myślę że cena lamikowego sterownika nie jest jakaś powalająca
Żeby auta jeździły ,płynnie zmieniały biegi , były szybkie i bezpieczne , bo bezpieczeństwo było też dość dużym problemem jak się okazało po pierwszych jazdach,Lamik napierdalał przez 6 miesięcy dzień w dzień po kilka godzin samochodem po drodze testując różne opcje i zainwestował w temat kupę pieniędzy

Jeżeli ktoś myśli że za 5 zł albo na podstawie doświadczeń przy tworzenia sterowników do maszyn roboczych stworzy taki sterownik który będzie bezpiecznie i bezproblemowo działał w autach po 1000nm ,to życzę mu z całego serca powodzenia, mam nadzieje że ani sobie, ani nikomu postronnemu nie zrobi przy tym krzywdy


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ultraspool
post Sun, 18 Feb 2018 - 11:24
Post #25


User
Dołączył: Fri, 16 February 2018





CYTAT(lukfk @ Sat, 17 Feb 2018 - 23:14) *
Dobra Panowie tak gwoli ścisłości, cena u Lamika za sterownik , stworzenie wiązki, program/indywidualne strojenie auta na hamowni i na drodze to 8 tys zł ,
z tego co mi wiadomo to cena za Emu z robioną wiązką i strojeniem u niektórych tunerów w Polsce to 8-10 tys zł w zależności od opcji jakich życzy sobie klient, także myślę że cena lamikowego sterownika nie jest jakaś powalająca
Żeby auta jeździły ,płynnie zmieniały biegi , były szybkie i bezpieczne , bo bezpieczeństwo było też dość dużym problemem jak się okazało po pierwszych jazdach,Lamik napierdalał przez 6 miesięcy dzień w dzień po kilka godzin samochodem po drodze testując różne opcje i zainwestował w temat kupę pieniędzy

Jeżeli ktoś myśli że za 5 zł albo na podstawie doświadczeń przy tworzenia sterowników do maszyn roboczych stworzy taki sterownik który będzie bezpiecznie i bezproblemowo działał w autach po 1000nm ,to życzę mu z całego serca powodzenia, mam nadzieje że ani sobie, ani nikomu postronnemu nie zrobi przy tym krzywdy



Tak jak atrakcyjne , tanie i wporzadku jest montowanie emu z wiazka za 10 tysiecy. Ktory jest sterownikiem SILNIKA. To jeszcze lepsze jest montowanie sterownika skrzyni za taka cene. Prosze nie mow ze sterownik skrzyni jest bardziej skomplikowany czy wymaga wiecej testow bo to nie prawda.

Rownie dobrze moglbys bronic producentow samochodow ktorzy wydali miliony euro na jeden sterownik. Bo przeciez jakis chlopek roztropek z polski nie zrobi sterownika, bo oni to tyle godzin na hamowni spedzili w fabryce ze hoho.

Obecnie opracowuje sterownik do skrzyni biegow oraz hydrauliki do ladowacza teleskopowego. Wyobraz sobie ze w srodku jest skrzynia biegow power shift, ktora jest blizniacza konstrukcja do 8hp. Posiada sprzeglo hydrokinetyczne a przelozenia na przekladniach planetarnych uruchamianych sprzeglami. I uwazaj ,plyta sterujaca jest firmy ZF - steruje sie tym dokladnie tak jak 8hp. Tylko ze tu sa 4 biegi , ale to naprawde kosmetyka.

Sterownik oprucz skrzynia bedzie rowniez sterowal hydraulika. W sklad tego sterowania wchodzi kilka czujnikow tensometrycznych ktore na podstawie "wyginania" sie mostow, ramion etc. wykrywa przeciazenia i przeladowania. Jest to ekstremalnie czula elektronika ktora potem trzeba naprawde w skomplikowany sposob kalibrowac. Do tego taki ladowacz sam poziomuje sie zyroskopowo etc. - Prosze nie porownuj tego do zapodania kilku sygnalow do solenoid w skrzyni ( na tym polega taki sterownik do 8hp)

I uwazaj, to wszystko musi byc wytestowane i bezpieczne. Bo jak lamikowi sie nie uda cos to bieg nie wejdzie. A jak mi sie cos nie uda to np. 3,5 tony zjebie sie komus na leb z 13metrow. To sa dwa rozne swiaty. Rozne swiaty jesli chodzi o odpowiedzialnosc i testy.

Lamik musial jezdzic pol roku zeby wytestowac to. Ja nie musze, mam stanowisko z obciazeniem do tego przeznaczone.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sun, 18 Feb 2018 - 12:30
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Wiem że to może się okazać dla ciebie szokujące, ale lamik już rok temu stworzył maszynę na której jest w stanie, odpalić i testowac taką skrzynie poza autem:-)
Z jakiegoś powodu każde auto jest strojone indywidualnie, najpierw na hamowni, potem na drodze, a czasami jeżeli jest to auto do sportu które ma robić wyniki, dostrajane jeszcze na zawodach
Jak by ktoś chciał zakupić taki sterownik i samemu walczyć to myślę że jest to realne trzeba by gadać z Łukaszem może za 3 tys zł za sztukę by sprzedał
Jeżeli jesteś w stanie zrobić coś tańszego i równie sprawnego , to droga wolna, sprzedawaj ludziom sterownik za 1500zł , gdzie sam materiał na jego wykonanie podobno kosztuje więcej,

Oferuj całą usługę sterownika ,zrobienia wiązki i indywidualnego strojenia na przykład za 4 tys zł myślę że będziesz bogatym człowiekiem
Ja i wielu ludzi będziemy z zapartym tchem czekać na efekt twoich prac i grube projekty odnoszące sukcesy w motorsporcie, powodzenia


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ultraspool
post Sun, 18 Feb 2018 - 13:23
Post #27


User
Dołączył: Fri, 16 February 2018





CYTAT(lukfk @ Sun, 18 Feb 2018 - 12:30) *
Wiem że to może się okazać dla ciebie szokujące, ale lamik już rok temu stworzył maszynę na której jest w stanie, odpalić i testowac taką skrzynie poza autem:-)
Z jakiegoś powodu każde auto jest strojone indywidualnie, najpierw na hamowni, potem na drodze, a czasami jeżeli jest to auto do sportu które ma robić wyniki, dostrajane jeszcze na zawodach
Jak by ktoś chciał zakupić taki sterownik i samemu walczyć to myślę że jest to realne trzeba by gadać z Łukaszem może za 3 tys zł za sztukę by sprzedał
Jeżeli jesteś w stanie zrobić coś tańszego i równie sprawnego , to droga wolna, sprzedawaj ludziom sterownik za 1500zł , gdzie sam materiał na jego wykonanie podobno kosztuje więcej,

Oferuj całą usługę sterownika ,zrobienia wiązki i indywidualnego strojenia na przykład za 4 tys zł myślę że będziesz bogatym człowiekiem
Ja i wielu ludzi będziemy z zapartym tchem czekać na efekt twoich prac i grube projekty odnoszące sukcesy w motorsporcie, powodzenia



Czy możesz mi wytlłumaczyc dlaczego jesteś tak wrogo/prześmiewczo nastawiony?

Wcześniej pisaleś o testach na drodze. Ciesze się ze teraz Lamik ma stanowisko i może robić to szybciej i lepiej.

Proszę Cie, pozostaw mnie co będę robił i oferował. Bron boże nie nastawiam się na masowa produkcje czy przestawienie działalności co nie wiem dlaczego mi sugerujesz.
Z mojej strony będąc 100% szczery deal wygląda tak:

Fajna jest taka skrzynia 8hp. Postanowiłem ze będę taką montował. Sterownik zrobię sam. Potrzebna skrzynia i materiały. Około 4 tysiące.

Mogę to wyłożyć z własnej kieszeni albo zrobić 2 sztuki cool.gif

I uwierz mi jestem miłośnikiem motoryzacji i będę się starał żeby było ok.

Dla osoby która w to pójdzie i zapłaci mi polowe tego co "normalnie to kosztuje", będzie to myślę również udany deal.

Więcej tych sterowników nie planuje robić. Będę miał już tą skrzynie w swoim aucie , jak mi się spodoba to przyszłościowo będę miał już swoje rozwiązanie.

Nie mam intencji być konkurencją dla Lamika a miec taka skrzynie u siebie. A że cena jest tak wysoko wywindowana pozwala mi zrobić to nawet za połowe, dla siebie.Nie dla zysków.

Peace
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 18 Feb 2018 - 13:25
Post #28


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





lukfk chylę czoła przed Łukaszem bo przetarł szlaki, zrealizował i dopracował to rozwiązanie. Kwota 8k za jego usługi nie jest moim zdaniem wygórowana. Ale czemu w twoich wypowiedziach jest tyle arogancji? Przecież nikt nie ma wyłączności na to rozwiązanie i dopóki inni nie spróbowali to czemu uważasz ze nikomu się to nie uda? smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:17
Post #29


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Zabrałem tutaj głos, bo chciałem się odnieść do tego jak ktoś mówi że ta cena za całą usługę strojenia ze sterownikiem 8 tys zł to jakaś mega kasa bo wiem ile pracy i pieniędzy i czasu ten człowiek włożył żeby to funkcjonowało dobrze, bo Łukasz rozpoczął prace nad tym sterownikiem nie jako na moją prośbę i obserwuje proces tworzenia tego sterownika od początku czyli od 2015 rok,pierwsze auto które jeździło i zmieniało biegi wyjechało początkiem 2016, pierwsze auto które odnosiło jakieś sukcesy w 2017, jest 2018 i chyba teraz dopiero moje auto wyjedzie na automacie, mówię chyba bo sam jeszcze nie mam pewności czy się uda, mniejsza z tym

Ja nigdzie nie napisałem że lamik ma monopol ,czy że nikt inny czegoś takiego nie zrobi, bo skoro jemu się udało to znaczy że się da..., Ale myślę że druga osoba która to ogarnie, też raczej nie będzie tego robić za darmo bo przekona się jak to wygląda od podszewki

Jeżeli życzenie komuś powodzenia jest odbierane jako arogancja no to trudno, jest to jakaś tam moja arogancja wynikająca prawdopodobnie z 2,5 letniej pracy nad automatem do mojego samochodu, na początku miałem podobny zapał i spojrzenie na temat od strony finansowej również co kolega ultraspool, teraz patrze na pewne rzeczy trochę inaczej

Mi to zwisa czy ktoś będzie robił takie sterownik za 2zł, za 5zł , bo ja nie mam z tego żadnych pieniędzy, i nie jestem w żaden sposób powiązany kapitałowo z Firmą Turbo Lamik
Jestem tunerem hobbystą i w takiej roli wypowiadam się na forum, ktoś może uznać moje wypowiedzi za prześmiewcze brednie i wrogość, a ktoś zupełnie inaczej, nie mam na to wpływu

Jak widzicie Lamik, nie komentuje, robi swoje za miast siedzieć na forum


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:49
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Też dziwi mnie ten obraźliwy i prześmiewczy ton w stylu tylko Lamik ma pozwolenie Boga na robienie sterownika. Ultraspool trzymam kciuki za powodzenie. Jestem pewnie głupi i się nie znam, ale jestem pewien, że sobie poradzisz. Mam nadzieję, że się z nami podzielisz szczegółami i każdy będzie mógł wyciągnąć z tego co dla niego.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sun, 18 Feb 2018 - 18:07
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Ultraspool Ja również liczę na to że wykonasz taki sterownik i opiszesz na forum co i jak zrobiłeś ,żeby każdy mógł zrobić sobie taki sam w przydomowym zaciszu

Liczę również na to że jesteś człowiekiem honoru i jak mówisz że zrobisz taki sam sterownik za pół ceny ,to pokażesz na to jakieś dowody, jakieś czasy RL, może konfrontacja z innym autem o podobnej mocy na sterowniku lamika, cokolwiek...

Myślę że będzie to konkretny argument na to że nie warto przepłacać


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 18 Feb 2018 - 21:49
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





JA jedynie chciałem nadmienić, że w wysokiej opcji EMU + wiązka + strojenie = 10kpln pęka spokojnie. I nie jest mega zarobek na tym, bo patrząc ile należy wydać na wiązkę na raychemach i dobrych choćby przejściach przez gródź, licząc roboczogodziny mamy dość atrakcyjną cenę.

Jasne, można to zrobić za 1/3 tej ceny - ale jak chcemy mieć top, to top kosztuje.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sun, 18 Feb 2018 - 23:51
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





A czy ktoś chce się podzielić wiedza na temat wytrzymałości tych skrzyń? Bardziej mi chodzi o praktyków a nie to co piszą w katalogach.
Czy 45 da się wzmocnić do 70 a może nawet do 90? I czy to ekonomicznie jest uzasadnione, może taniej kupić mocniejsza? Konwertery tez są różne?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ultraspool
post Mon, 19 Feb 2018 - 06:36
Post #34


User
Dołączył: Fri, 16 February 2018





CYTAT(lukfk @ Sun, 18 Feb 2018 - 18:07) *
Ultraspool Ja również liczę na to że wykonasz taki sterownik i opiszesz na forum co i jak zrobiłeś ,żeby każdy mógł zrobić sobie taki sam w przydomowym zaciszu

Liczę również na to że jesteś człowiekiem honoru i jak mówisz że zrobisz taki sam sterownik za pół ceny ,to pokażesz na to jakieś dowody, jakieś czasy RL, może konfrontacja z innym autem o podobnej mocy na sterowniku lamika, cokolwiek...

Myślę że będzie to konkretny argument na to że nie warto przepłacać



Honorowo to weź ty się zachowaj i coś mi wytłumacz, bo się pogubiłem.

CO mam robić:

A - Miec z tego super chajs co mi na początku ostro sugerowałeś , wręcz na siłe.

B - Zrobic to za darmo i podzielić się tym ze wszystkimi.

Bo nigdzie nie napisałem że będę z tego czerpał zyski ani że robię to za darmo. Nigdzie też nie porównywałem swojego (nieistniejącego ) sterownika do jakiegokolwiek innego. Jak zrobie to chętnie ustawie się z innym samochodem z taką skrzynią - ale napewno z kimś kto ma do tego podejście na luzie. Bez życiowych napinek na bycie MISZCZEM. Przez takie schody i podejście "ludzi" odechciewa się całkowicie opcji B.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 19 Feb 2018 - 08:42
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





A czy temat spinania konwertera jest jakos opracowany?
Bo taki diesel rusza bardzo nisko ~2000 rpm. Da sie podnieść tą wartość na na przykład 3500?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akim
post Mon, 19 Feb 2018 - 09:05
Post #36


User
Dołączył: Tue, 21 August 2012





CYTAT(KIVI @ Mon, 19 Feb 2018 - 08:42) *
A czy temat spinania konwertera jest jakos opracowany?
Bo taki diesel rusza bardzo nisko ~2000 rpm. Da sie podnieść tą wartość na na przykład 3500?



https://www.youtube.com/watch?v=UfJEpffA7nw

W sterowniku lamikowym jest opcja transbrake pozwalająca startować z wyższych obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 19 Feb 2018 - 09:35
Post #37


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(ultraspool @ Sat, 17 Feb 2018 - 13:33) *
Zrobilem juz kilka sterownikow do skrzyn biegow o bardzo podobnej jak identycznej konstrukcji montowanych w ciezkich maszynach roboczych.
Sciagnalem dokumentacje do 8hp70 i nie widze tam zadnego problemu.

Jesli ktos przywiezie mi taka skrzynie to moge dorobic sterownik za polowe ceny lamikowej w ramach promocji dla pierwszego klijenta. Mam stanowisko do wytestowania tego.



CYTAT(ultraspool @ Sun, 18 Feb 2018 - 11:24) *
Tak jak atrakcyjne , tanie i wporzadku jest montowanie emu z wiazka za 10 tysiecy. Ktory jest sterownikiem SILNIKA. To jeszcze lepsze jest montowanie sterownika skrzyni za taka cene. Prosze nie mow ze sterownik skrzyni jest bardziej skomplikowany czy wymaga wiecej testow bo to nie prawda.

Rownie dobrze moglbys bronic producentow samochodow ktorzy wydali miliony euro na jeden sterownik. Bo przeciez jakis chlopek roztropek z polski nie zrobi sterownika, bo oni to tyle godzin na hamowni spedzili w fabryce ze hoho.

Obecnie opracowuje sterownik do skrzyni biegow oraz hydrauliki do ladowacza teleskopowego. Wyobraz sobie ze w srodku jest skrzynia biegow power shift, ktora jest blizniacza konstrukcja do 8hp. Posiada sprzeglo hydrokinetyczne a przelozenia na przekladniach planetarnych uruchamianych sprzeglami. I uwazaj ,plyta sterujaca jest firmy ZF - steruje sie tym dokladnie tak jak 8hp. Tylko ze tu sa 4 biegi , ale to naprawde kosmetyka.

Sterownik oprucz skrzynia bedzie rowniez sterowal hydraulika. W sklad tego sterowania wchodzi kilka czujnikow tensometrycznych ktore na podstawie "wyginania" sie mostow, ramion etc. wykrywa przeciazenia i przeladowania. Jest to ekstremalnie czula elektronika ktora potem trzeba naprawde w skomplikowany sposob kalibrowac. Do tego taki ladowacz sam poziomuje sie zyroskopowo etc. - Prosze nie porownuj tego do zapodania kilku sygnalow do solenoid w skrzyni ( na tym polega taki sterownik do 8hp)

I uwazaj, to wszystko musi byc wytestowane i bezpieczne. Bo jak lamikowi sie nie uda cos to bieg nie wejdzie. A jak mi sie cos nie uda to np. 3,5 tony zjebie sie komus na leb z 13metrow. To sa dwa rozne swiaty. Rozne swiaty jesli chodzi o odpowiedzialnosc i testy.

Lamik musial jezdzic pol roku zeby wytestowac to. Ja nie musze, mam stanowisko z obciazeniem do tego przeznaczone.



CYTAT(ultraspool @ Sun, 18 Feb 2018 - 13:23) *
Dla osoby która w to pójdzie i zapłaci mi polowe tego co "normalnie to kosztuje", będzie to myślę również udany deal.

Nie mam intencji być konkurencją dla Lamika a miec taka skrzynie u siebie. A że cena jest tak wysoko wywindowana pozwala mi zrobić to nawet za połowe, dla siebie.Nie dla zysków.


Ja raczej nie udzielam się często na tym forum , ale jak każdy mam jakąś tam swoją granice czytania bzdur i farmazonów
Pomimo tego że posiadasz na razie nie istniejący sterownik do 8hp:

Już w pierwszym poście piszesz że robisz sterowniki do maszyn, i ogarniesz dla jednego szczęśliwca sterownik za połowę ceny lamikowej, "bo posiadasz stanowisko do wytestowania tego "
Potem sugerujesz mi że 8tys. za montaż takiego sterownika to mega kasa, bo jest to banalne , na pewno prostsze niż wystrojenie EMU, co moim zdaniem zdecydowanie nie jest prawdą
Uzasadniasz to doświadczeniem przy tworzeniu sterownika do skrzyni biegow oraz hydrauliki do ladowacza teleskopowego:-)
Sugerujesz też że jesteś w stanie na maszynie pod obciążeniem tak samo zestroić skrzynie z autem, a lamik jak głupi stroi na drodze, pomimo że nie wiesz czy jesteś w stanie bo jak sam przyznałeś twój sterownik do skrzyń 8hp na razie nie istnieje

reszta naszej dyskusji to rzeczywiście jakieś tam moje podśmiechujki i przekomarzanie się ,ale nie jestem w stanie poważnie rozmawiać z takimi ludźmi:-)

Sugeruje ci taką kolejność:
1.wykonaj taki sterownik,
2.przetestuj go w jakimś na prawdę szybkim aucie,
3 dopiero potem wypowiadaj się na forum czy kwota 8 tys złotych za niego to dużo i czy możesz wykonać taki sam za połowę ceny
4.Jeżeli spełnisz punkt 1,2,3 i dalej będziesz twierdził że możesz zrobić taki sterownik jak lamik za połowę ceny, to tak jak jesteś człowiekiem honoru
, udostępnij auto to jakiejś konfrontacji , myślę że dopiero w tedy zrozumiesz co chciałem ci dzisiaj przekazać i jaka jest różnica między sterownikiem na
którym auto jeździ i zmienia biegi, a takim sterownikiem jak Lamik zdzierca wciska ludziom za 8 tys zł

Przez takich ekspertów jak ty ludziom odechciewa się tworzyć i udoskonalać jakieś swoje rozwiązania i oczekiwać za nie uczciwej i godnej zapłaty
Bo przecież zawsze znajdzie się jakiś mistrz na forum który zdobi to samo za pół ceny...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oress
post Mon, 19 Feb 2018 - 20:20
Post #38


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 August 2011





O! dobry temat się trafił bo i ja zaczynam coś dłubać w podobnym temacie, tylko że ze skrzynią 722.6 Mercedes-Benz.
Również mam zamiar wykonać sterownik do powyższej skrzyni i podobnie jak ultraspool uważam, że nie ma w tym nic ponad siły trochę kumatego elektronika z umiejętnością programowania mikrokontrolerów.
Wiem, że są już udane i działające inne sterowniki do tych skrzyń choćby jak Megashift czy http://www.ofgear.dk/
Lecz moim zdaniem cena obydwu jest mocno zawyżona i wiem, że zdołam zrobić taniej. Póki co robię dla siebie i dwóch kolegów.
Wiem, że sa lepsze i nowocześniejsze skrzynie, ale ta mi wystarczy, zaletą dla mnie jest przekładka mechaniczna prawie plug&play, bo dzwon pasuje, sprzęgło hydrokinetyczne również i stara skrzynia 722.3 względem nowszej 722.6 na długości różnią się o całe 10mm. Chyba nawet obejdzie się bez skracania/wydłużania wału napędowego bo tyle to da się zgubić na wieloklinie. Generalnie nie ma wielkiej rzeźby. I dostępność tych skrzyń jest teraz ogromna i w śmiesznych pieniądzach.
W dodatku można sobie zrobić miks z dwóch różnych skrzyń 722.6 np. wziąć dzwon pasujący do R6 a samą "część przekładniową" z V8, bo Mercedes tak fajnie to wymyślił, że do tej samej skrzynki przykręcał różne dzwony i tym sposobem można uzyskać mocarną skrzynię pasującą do uturbionego R6 z nadzieją, że dłużej pożyje.

Na dniach ma do mnie przyjechać analizator stanów logicznych i będę na samochodzie kolegi badał w jaki sposób skrzynią steruje fabryczny sterownik, aby później fabryczną filozofię przenieść do własnego sterownika i pewnie conieco zmodyfikować według własnego widzimisie. Niby w internetach są informacje jak tym zarządza fabryczny sterownik, ale zawsze brakuje pewnych kluczowych informacji, więc dlatego dokładnie sprawdzę we własnym zakresie jak to robi fabryka.

Można kibicować smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piana_sta
post Tue, 20 Feb 2018 - 13:12
Post #39


User
Dołączył: Thu, 20 September 2012
Skąd: Limanowa





Kibicuję!

Uzależniony od skrzyń automatycznych Janusz!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 20 Feb 2018 - 13:53
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Jak już się temat kręci. Może ktoś wyjaśnić zasadę działania takiej skrzyni? Nie znam się na skrzyniach auto, ale wyobrażam sobie, że w porównaniu do sterowania silnikiem jest mniej elementów wykonawczych. Jakie to elementy? Kilka cewek elektrozaworu? Na czym polega problem sterowania skrzyń automatycznych, że sterowniki SA nie są tak popularne jak do silników?
P.S. Kiedyś ktoś powiedział mi, że sterowanie skrzyni jest proste i ogarnie to arduino. Czy tak jest faktycznie?
https://www.youtube.com/watch?v=MLm0TP9oWfk


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 19:09